Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ny Cola
Hey all.

Jeg er kommet i besiddelse af et nyt stof som skulle gå efter navnet "Ny Cola" og "Keta" (ikke ketamin)

Har prøvet en meget lille streg(dumt ino, jeg var fuld)

Virkningen virker lidt som ketamin, skal siges jeg var fuld.

Når jeg kigger på det ligner det utrolig meget mdma altså små krystaller.

nogle som kan hjælpe mig her, vil ikke indtage mere før jeg ved noget om det.

Mvh Stangss

Titel: Re: Ny Cola
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske er det bare ketamin i krystaller? Eller spørg ham du har fået det af, kan han ikke komme med et ordenligt svar så er han vist en klaphat at handle med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lyder mest som et fancy navn til at skrue prisen i vejret med... Det lyder umiddelbart som Ketamin...

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Siden ordet 'cola' indgår i beskrivelsen, kan det også være, at du har fået fingrene i det famøse "julemix", "påskemix" eller hvad i alverden folk nu kalder det, når ketamin er blandet med kokain og whatnot.
Rene stoffer er stadig bedst, til hver en tid. så kan man sgu selv sørge for at blande hvis man vil, så man også kender blandingsforholdet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Det er uden tvivl bare et fancy nickname som din dealer har fundet på :) .. Selvfølgelig ved man aldrig med sådan nogle, om de har lavet deres eget "speciel blend" - anyways hvis de har så hold fingrene fra det.

Okai tak for svarene :)
Vidste godt at det var et salgsnavn ;)
Fik en god bekendt til at kigge på det, og han sagde det bestemt var ketamin.
Det var en kammerat som havde købt en af en skruppeløs provinspusher!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Hvorfor køber din kammerat også af sådan en ? ham må du hellere lige passe lidt på, da det sagtens ville kunne gå galt hvis det er noget han gør meget i

Bre rolig, jeg passer altid på ham :)

Han tager næsten aldrig stoffer medmindre jeg er der.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Frugthat skrev:
Siden ordet 'cola' indgår i beskrivelsen, kan det også være, at du har fået fingrene i det famøse "julemix", "påskemix" eller hvad i alverden folk nu kalder det, når ketamin er blandet med kokain og whatnot.
Rene stoffer er stadig bedst, til hver en tid. så kan man sgu selv sørge for at blande hvis man vil, så man også kender blandingsforholdet.

Hmm jeg troede julemix (åndsvagt navn) var MDMA og ketamin i en streg ? eller har jeg nu også misforstået det :(

Medlem

Lyder til din ven har fået MDMA med ketamin, det er folk jo blevet så vilde med af en eller anden grund..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Julemix er MDMA og keta, og det er faktisk også en pissefed kombination... Dog er det selvfølgelig bedre selv at blande dem, så man kan lave forholdene, så de passer én... Men jeg tvivler på, at der er andet end ketamin i det, din ven har fået. Keta ligner netop meget MDMA, når det er i lidt større krystaller...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Minimal skrev:
Keta ligner netop meget MDMA, når det er i lidt større krystaller...

Nigga, whut??

Jeg synes overhovedet ikke de to ting ligner hinanden (medmindre du stukket næsen grundigt ned i en af poserne først).

Det rene MDMA jeg har adgang til er i store krystaller der er svagt lysebrune/røde og sådan "klump-agtige".
Jeg ved godt, at HELT rent MDMA skal være hvidt, men jeg går ud fra, at det bevarer samme krystal-form.

Det ketamin jeg har adgang til er kridhvidt og krystallerne er mindre og meget mere aflange i det. Lidt som en tykkere udgave af meth-krystaller.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der er bestemt ligheder på en god stor mdma krystal og på en god stor ketamin krystal! Jeg kan sgu ikke me det blotte øje se forskel, skal smage før forskellen er tydelig!

Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
Der er bestemt ligheder på en god stor mdma krystal og på en god stor ketamin krystal! Jeg kan sgu ikke me det blotte øje se forskel, skal smage før forskellen er tydelig!

:tnx:

In our memories
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Minimal skrev:
Keta ligner netop meget MDMA, når det er i lidt større krystaller...

Nigga, whut??

Jeg synes overhovedet ikke de to ting ligner hinanden (medmindre du stukket næsen grundigt ned i en af poserne først).

Det rene MDMA jeg har adgang til er i store krystaller der er svagt lysebrune/røde og sådan "klump-agtige".
Jeg ved godt, at HELT rent MDMA skal være hvidt, men jeg går ud fra, at det bevarer samme krystal-form.

Det ketamin jeg har adgang til er kridhvidt og krystallerne er mindre og meget mere aflange i det. Lidt som en tykkere udgave af meth-krystaller.

Som HopIFjorden også skriver, så kan man også få ketamin i store krystaller, der har samme størrelse som MDMA-krystaller, store som små... Så de kan virkelig ligne hinanden meget, og så kan den brune farve, som nogle gange præger MDMA, være den eneste synlige forskel, men den kan også være fraværende.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Ja MDMA og keta kan sku lige hinanden meget, er da lykkedes mig et par gange og få byttet rundt på poserne :roll:

In our memories
Brugeravatar

Jo tak, jeg har også prøvet at stå og danse og langsomt blive lam i stedet for at blive fyldt med lykke, fordi jeg åbenbart havde fyldt kapslen med 150 mg keta. Og når man samtidig deler sin snuff-bullet ud med samme indhold og fortæller folk, at det er MDMA, så man skal sniffe et par gange, så vælter folk altså lige pludselig rundt i hinanden. :o

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Minimal skrev:
Jo tak, jeg har også prøvet at stå og danse og langsomt blive lam i stedet for at blive fyldt med lykke, fordi jeg åbenbart havde fyldt kapslen med 150 mg keta. Og når man samtidig deler sin snuff-bullet ud med samme indhold og fortæller folk, at det er MDMA, så man skal sniffe et par gange, så vælter folk altså lige pludselig rundt i hinanden. :o

Haha, især sidstnævnte er fandme uheldigt.. Det kunne godt gå galt!

In our memories
Brugeravatar

CK (Calvin Klein) - som regelt 50/50 Coke og Ketamin har været populært i mange år i UK, og andre steder i EU... Jeg har også set det flere gange i DK.

Interessant kombo! ;)

In our memories
Brugeravatar

Dextrose skrev:
CK (Calvin Klein) - som regelt 50/50 Coke og Ketamin har været populært i mange år i UK, og andre steder i EU... Jeg har også set det flere gange i DK.

Interessant kombo! ;)

Det er en rigtig lækker kombination! Jeg har det sådan, at ketaen fjerner grådigheden ved coken og gør rusen mere lige, og coken fylder tomrummet i ketaen. Supplering, juhuu!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]