Anarkrig skrev:
-> minimal: Det tror jeg desværre ikke jeg har noget endeligt svar på. En del af det var at vi udviklede os så enormt forskelligt. Der kom efterhånden mere og mere forskellige sandheder til os fra lucy. Ud over det skabte vores trips sammen en alternativ virkelighed. Det lyder mærkeligt, men det var som om vi kun kunne være sammen i eventyret og det var umuligt at blive sammen i den fælles verden.
Det er dog ved at være nogle år siden, det eneste der stadig er et problem er at jeg savner intensiteten fra vores ture sammen enormt. Har udforsket mange andre måder at trippe på, men det er ikke helt så inderligt som med hende.
Med det i baghovedet, kan jeg tænke endnu en grund frem til min eks skred..
Jeg fik formuleret mig dårligt længere oppe. Selvfølgelig forventer jeg ikke en tøs accepterer jeg voldlammer mig konstant, det er bare det jeg laver når jeg er single. Uden piger eller narko står sindet stille:)
Når jeg har dame på, så slapper jeg lidt mere af, fordi mit tempo er som et CPC nummer, straight forward helst over de 150bpm... Når jeg er sammen med en tøs, har jeg nogle weekender bare lyst til andet hygge, end narkohygge... Som single, hvad fanden skal man ellers tage sig til? Selv en fisketur kan gøres ret så blæst;)
Men damn hvor vil jeg gerne have en kæreste jeg kan flyve sammen med, men tror også jeg er ved at finde hende:) så glad man kan være for sådan noget, eller blive af det, kan blæse alt andet væk... Men damn, glæder mig også til summerpsy:) håber det bliver ren summerlove der PLUR....
DEX: tror ikke jeg kunne være sammen med en pige der ikke tog et eller andet, bare engang imellem:) Men hver man sin lyst. Dog vil jeg heller ikke kunne være sammen med en afbrænder som jeg selv er, ville ende ud i en af os døde:D og det er lidt skræmmende, fordi tror det er sandt.....