Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey alle på Psy.

Jeg skal idag indføre min ven til et lille syretrip og vise hvad sådan noget kan gå ud på..

Har et Roling Stones mærke.

Mit spørgsmål går på om hvis vi deler sådan et, om det så vil være sufficient til at give os begge et trip. Eller ska vi helt ned og dele det i 4 små dele?

Det er min 4 gang på syre, og min vens 2.gang.
Første gang kunne han ikke mærke det store. Det er nogle år siden.

Vil sætte pris på lidt svar, har hørt at stones mærkerne skulle være rimelig potente.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Ikke for at være en af de snerpede bumser, men tjek wikien eller søg.

HER: Let: 30-80 mikrogram.

Moderat: 75-150 mikrogram.

Kraftigt: 150-250 mikrogram.

Bemærk at her er tale om ren d-LSD. Da stoffet er meget skrøbeligt og let kan blive inaktivt, kan et frimærke på 200 mikrogram måske kun have 50-80% aktiv LSD i sig.

Dråber på gadeplan er typisk på 100 mikrogram. Frimærker varierer ofte med store udsving, fra 75-250 mkg, men typisk ikke mere end 150.

Mvh

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I kan godt dele et Rolling Stones i to og få et fornuftigt trip hver. I vil uden tvivl få et trip, har to kammerater, der gjorde præcis det samme den anden dag, og de havde hygget sig fint... De er rimelig stærke mærker, min kæreste blev godt nok temmelig voldsomt påvirket af et helt. De skulle være på 150 mics.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
start med 1.

I søndags vågnede jeg op spændt fast til en seng, på den lukkede, og kunne på det tidspunkt ikke huske noget som helst om dagen i forvejen. Jeg havde spist 2. Dog var lsd'en ikke grunden til dette, bortset fra det med ikke at kunne huske noget.

In our memories
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
start med 1.

I søndags vågnede jeg op spændt fast til en seng, på den lukkede, og kunne på det tidspunkt ikke huske noget som helst om dagen i forvejen. Jeg havde spist 2. Dog var lsd'en ikke grunden til dette, bortset fra det med ikke at kunne huske noget.

De har jo kun 1 mærke til to mennesker, men de behøver i hvert fald ikke at dele det op i 4. ;) Jeg ved ikke, hvorfor du kom på afdeling, men jeg og en ven startede med 2 af dem hver, da vi skulle til skovfest, og det var ikke for meget. Det er dog en kraftig dosis og ikke noget for uerfarne trippere (så jeg ikke får skyld for at lokke folk ud i helvedestrips!).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Minimal skrev:
CamelJJ skrev:
start med 1.

De har jo kun 1 mærke til to mennesker, men de behøver i hvert fald ikke at dele det op i 4. ;) Jeg har vist ikke fået at vide, hvad der var skyld i din tur på afdelingen, og jeg vil heller ikke spørge her, men mærkerne fejler i hvert fald ikke noget. Jeg og en ven startede med 2 af dem hver, da vi skulle til skovfest, og det var ikke for meget.

Jeg er igang med en trip rapport hvor en forklaring følger med. Men et helt mærke per person.

In our memories
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Jeg er igang med en trip rapport hvor en forklaring følger med. Men et helt mærke per person.

Den vil jeg så læse... Men når de nu kun har mulighed for at tage maksimalt et halvt mærke hver, så vil jeg nu mene, at de godt kan gøre det. Det er trods alt meget forskelligt, hvor kraftigt folk bliver påvirket af LSD. Har oplevet folk få deres vildeste trip nogensinde på deres første LSD-trip på et halvt mærke (Hofmann, godt nok, men jeg syntes nu ikke, at de var stærkere end så mange andre mærker), selvom de havde taget svampe, 2C-B osv. før. Og den anden dag tog en ven i midten af 30'erne sit første syretrip på netop et halvt af de her, og til tider var han lige ved at miste jordforbindelsen, selvom han har væltet sig i bl.a. 2C-B tidligere. Nu er det så ikke deres første gang, men et helt af de mærker vil i hvert fald være lige i overkanten for visse personer, i hvert fald første gang. Så mon ikke de kan hygge sig med et halvt. Hvis det ikke var nok for dem, må de sgu skaffe noget mere næste gang. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres svar. Det blev til vi delte det og det fungerede helt fint for os begge to. Havde timelange grine flip der kom og gik og også nogle fotte visuals. Delte det ved vandet og sad og oplevede verden omkring os i godt og vel 3 timer for vi mente vi var klar til og gå lidt videre.

Konklusion; Roling S er rimelig potente og et mærke kan klart deles, ihvertfad af den slags.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]