Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Oplever i tit bivirkninger og spiller de en stor del i jeres hverdag. Det afhænger selvfølgelig af en stof brug, men hver weekend og specielt i sommerferien tager rimelig hårdt på kroppen. Jeg mener ikke kun fysiske bivirkninger men psykiske som ; glemsomhed, sløvhed, depression og så videre.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jada..det er det sjove [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

fysiske:

smerter i led
ødelagte gummer pga coke
sort omkring øjne ved overdrevet kiksemisbrug
bleg hud
svage/ømme muskler
og så har jeg fået en hvid streg i den brune farve i det ene øje

psykiske:

selvdestruktivitet
paranoia
glemsomhed
manglende tro på virkeligheden
selvoptagethed (hæhæ)
svært at falde i søvn
angstanfald
synsforstyrelser
psykose: har en enkelt gang gået i næsten 2 måneder med en underlig følelse af aldrig at være til stede, jeg kunne se ud i den tomme luft i timer, dette var fulgt af en tanke der kom tilbage hele tiden: "bliver jeg sindsyg hvis jeg gør det her" det var i forbindelse med alt jeg gjorde, cyklede, spiste, gamede...ALT, det var ikke så sjovt men igennem gode samtaler med venner forsvandt det stille og roligt.

alt dette er over laaang tid, kan se voldsomt ud men det er ikke min opfattelse af det.

hmmm hvorfor bliver man så ved med at tage stoffer, det er det hele værd.

for tiden fylder de psykiske følger en del i hverdagen, det hænger sammen med at igennem de 2 sidste måneder har jeg virkelig gået til den, jeg har den overbevisning at hvis det ikke er noget man tænker en hel del over når man er igang med en misbrugsperiode, ja så går det galt, hvis man er ligeglad, ja så er man allerede sindsyg, så tænk over hvad i gør, og hvad det har af bivirkninger, og lad for guds skyld være med at syntes det er ubehageligt at gå og overveje psykoser, for så ender man sq med en inden man får set sig om.

[ 28 Juni 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

[ 28 Juni 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

Dedikeret medlem

JA ....

alle symptomerne har jeg haft ... he,... men aldrig sådan at de har direkte overtaget mig ...

her på det sidste har jeg dog stenet en hel del oveni boldten ... men håber jeg comeback snart.

syntes piller giver en rumlet fornemmelse i hovedet,,, svampe gør en forvirret og upræcis...

og hash ... ja det er sgu så længe siden jeg ikke har røget så det går nok ,, men syntes d stadigvæk at man er stenet i hovedet... men hvis folk syntes de en gak i bolten ... så kan jeg kun varmt anbelfale at lade være med at indtage eandet end alkohol... og hvis den er styg... så lade helt være med at inddtage noget... men prøv at løbe en tur spille noget sport med nogle folk .. eller lave noget hvor pulsen kommer op ... så burde du få lidt mere "klarsyn" og så går det oxo hurtigere med at blive normal igen ... så hle,d og lykke ... og lad nu være med at fuckk up... det gider vi ikke C på... hehe

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
ja og man kan vælte på cykel!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tilst
syre tæger ret meget på ens energi synes jeg..
jeg tager selv en del af det og når jeg har haft et vildt trip er jeg smadret to dage efter.
Og så bliver små mængder af syren optaget i lillehjernen og der bliver det sidende.
det kunne godt give nogle bivirkninger senere kunne jeg forstille mig.... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
BAHAHAHAHH!!!!!

SPASSSER!

Der bliver ikke optaget noget syre i lillehjernen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Ahh im not alone, jeg har haft nogle underlige tanker pga. svampe, jeg er halv sindsyg, men tror at jeg er ved at overvinde det, har nogle synsforstyrrelser og ser som regel en masse prikker når jeg kigger ud i luften.

JEG ER EN BIVIRKNING I MIG SELV

altså, jeg bruger coke som medicin, hjælper helt vildt!!!!!!!!!!!

Jensus, en bivirkning er squ ikke prikker i luften, det er manglende ilt til din hjerne, hvis du syntes at det er en træls ting så vent til at de rigtige kommer, vi snakker stemmer, mennesker der ikke er der, men er der, mønstre på vægge, lyder fedt nok ikke, så bank lige den psykiske effekt af paranoia og anti-realisme oveni det, så bliver det skægt, oven i det sætter du så øksens fysiske bivirkninger ind, VÆRSGO. sådan har jeg rendt rundt i to gange fem dage fordi jeg syntes at det var smart at æde ca. 20 knalder hver weekend, med speed som sidevogne uden den fede som ground controller, okaj -det er træls. MEN NU ER DET VÆK

[ 28 Juni 2001: Besked ændret af: EGO ]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
den dag man indser man er ligeglad med at man føler ens hjerne er "udlant" til eksperimentelle forsøg foretaget af aliens.

ja så er man sq ligeglad på den vildeste måde. det er ret spooky.

Insane psychedelia user!

@EGO: Du har også haft et betydeligt længere forbrug end jeg har og du er nok vant til lidt af vejret, jeg blev sgu da lidt skræmt da jeg begyndte at se prikker på himlen, nu har jeg vænnet mig til det men håber at det snart gider at fåkke af.

Medlem

jensus den der med at se prikker på himlen tror jeg altså ikke kommer fra svampene, for jeg har præcis det samme og har haft det hele mit liv så enden er det mig der var fuckt fra fødslen af, ellers er det meget normal at man ser prikker..he he nu har jeg spurgt min mormor til råds..he he hun siger at hun også ser prikker..så jensus med mindre min mormor har taget en od svampe,så er det meget normalt ,måske som når man har noget fnuller i øjet så kan man også se sjove ting [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

jeg tror også jeg er ved at blive sindsyg,,når jeg står op er det lyst og når jeg går i seng er det mørk,,er det bare mig der er fuckt eller er der andre der har samme problem..for det er virkelig noget lort det er [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@ANALOG: Ok, jeg har haft nogle teorier om at jeg var ved at blive sindsyg og så er det jo man er mere opmærksom på sådan nogle ting, det har jeg sikkert også haft altid, ser folk også en masse små stjerner, i mørke rum eller på himlen (udover naturlige stjerner), når det er helt mørkt eller er det så mig der har et problem???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jensus, bare slap af... når du begynder at få virkelig kraftig HPPD og nærmest kan fremkalde et flashback når du har røget hash - begynder du at tænke på om du er ved at blive lidt mærkelig i skallen...

...når den her sommer er færdig, så tror jeg nok lige jeg ta'r en slapper...

Medlem

Geografisk sted: København
Hehe stemmer det fucked, der var engang da jeg havde det værst med mit paranoi og andre ting der troede jeg at jeg kunne høre folks tanker fordi vær gang folk ikke sagde noget kunne jeg høre en lille visken fra dem og nogen gange var det højt rigtigt fucked!!!!!

men okay nu er der gået et halvt år og det næsten væk kun når jeg drikker mig rigtig stiv jeg kan høre visken.

Insane psychedelia user!

En uge efter mit sidste svampetrip fik jeg flashback mine arme og ben begyndte at sove på skift og jeg havde det megadårligt, jeg fik kvalme og brækkede mig også et par gange.Dagen efter havde jeg det værre, jeg sov da jeg vågnede op og havde det mystisk, jeg gik ud på toilettet og tissede af og gik ind og lagde mig, men havde kvalme, så jeg hentede en skål. Jeg sov så igen da jeg vågnede op med andre folks tanker i mit hovede, se det var sært, nåh men jeg brækkede mig og jeg drømte lidt underligt. Nåh men det sidste stykke tid har jeg haft det lidt underligt, jeg tror også at jeg har drømt mere end jeg plejer at gøre, jeg kan ihvertfald huske drømmene, jeg tror det er pga. svampene, det er ikke en bivirkning, nej det er fed...

Salvia: Jeg får også nogle opfattelsforstyrelser når jeg drikker og det har jeg ikke altid haft.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tjaa, jeg har nogle gange utrolig svært ved at afstandsbedømme, mit syn zoomer ind og ud, balancen svigter og såen! Desuden har jeg det såen at jeg skal rejse mig op langsomt hvis jeg har siddet ned i bare 10 minutter, eller blackouter jeg simpelthen - det er sindsygt - mange kender det hvis de har ligget i deres seng hele dagen, men jeg får det bare jeg har siddet på en stol i 10 minutter!

Måske har nogle af tingene noget at gøre med at jeg kan blive utrolig nærvøs, og at mit syn på det ene øje er 20% og at det sådan set kun bliver brugt når jeg tvinger det til det! Men det med zoom-synet er først begyndt efter jeg er begyndt på amfetaminer!

Dedikeret medlem

den med at rejse sig hurtigt op kender jeg godt det bliver totalt sortfor øjnene,, andre gange bliver hele synfeltet bare til en gang farver/mønster som hurtigt bliver kulsort... og så forsvinder det straks igen ..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
@dig med den defekte karakter....WHAT: Det er noget fuck, men det kommer vist af for lidt blod/for hurtig aftapning af blodet fra hovedet!

Forresten, jeg sidder lige og høre noget godt trance, og har prøvet at holde såen en 0,3 liters plastic glas for det ene øre, faktisk meget fedt, når man så tager det væk så er lyden i den ene side helt fucked

JEG ER FUCKED [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]