Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Er der nogensinde nogen af jer som har kunnet mærke at i var tæt på?
Personligt har jeg på en studietur til Spanien, været lige ved at smutte. Vi sad nogle stykker bagerst i bussen og drak ufatteligt mange guldbajere, tog streger af de der klap-ud drink holdere og poppede efedriner som om de var slik!
vi skulle ud og se Franco's (den spanske fascist leders) grav. Herude gik jeg helt amok og brækkede mig ud over svinets sidste hvilested! Det resulterede i at jeg blev smidt ud af en voldelig vagt med verdens største knippel!!!
Adskillige drinks (piña coladas -uhm!) og streger senere nåede vi til madrid. Her skulle jeg slæbe alt mit baggage op på 5. sal. Da jeg nåede mit værelse kunne jeg seriøst mærke at jeg var ved at få hjertestop. Jeg kunne mærke min puls i mine fingerspidser. En meget ubehagelig oplevelse. Jeg lå i ca. 18 timer på en seng uden at kunne sove.

Jeg er sikker på at det var tæt på og jeg popper aldrig så mange f'er igen.

Medlem

Jep! Jeg har selv været ganske tæt på!

Jeg var på studietur i Geneve med fysik-højniveau holdet. Vi havde været på druk alle aftenerne og jeg tog ephedrin om morgenen for at blive frisk igen. Der var dog lige EN slem dag, hvor jeg havde mange tømmermænd. Jeg tog omkring 15-16 ephi piller af ukendt styrke, samt 6-700 mg koffein. Oven i dette røg der fem-seks kodimagnyler og tilsvarende antal treo. Lidt øl til morgenmaden gjorde det ikke bedre...

Efter en time eller to, havde jeg det HYLDENDE morsomt. Jeg var ved at flække af grin i bussen på vej til CERN. På vej ned begyndte jeg at ryste enormt. Midt under et foredrag, kunne jeg bare mærke at min krop ikke kunne mere. Min puls røg over de 200 slag/min og blodtrykket var tilsvarende vildt. Jeg besvimede over bordet. Efter kort tid vågnede jeg igen og kravlede ud på toilettet for at inducere opkastning. Hele holdet gik ovenpå for at få lidt mad. Jeg lå bare over et bord og var sikker på at jeg havde fået hjerneblødning.

Da jeg kom sikkert hjem til hotellet svor jeg at behandle min krop med mere respekt for fremtiden, hvilket jeg også føler at jeg har efterlevet! Det var ihvertfald lige en advarsel til mig selv!

MVH
Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
De der Studieture lyder sq ikke for sjove [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hmm... jeg har været bevidstløs af druk et par gange, hvor jeg var blevet kvalt i mit eget bræk, hvis ikke mine venner havde hjulpet mig...

Heldigvis kan jeg ikke huske det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]