Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 12:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg har lige været til festival med en af mine venner og vi var der ude for at en af mine venner
mente at han fik puttet nogle stoffer i hans drink, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogle stoffer
der passer til beskrivelsen på hans symptomer.

Han fik en drik og drak den og efter noget tid begyndt han at få det underligt.
Han kunne overhovdet ikke fuldføre en sætning da han hele tiden begyndte at grine.
Han grinte på en måde som han ikke har gjort før lidt som en "smølf" i omkring 4 timer.
Han havde drukket stortset hele dagen da han jo var til festival og da "rusen" indtog følte han sig overhovdet ikke fuld mere men efter de 4 timer blev han bare fuld igen.
Efter de 4 timer begyndte han at få meget nedtur på, han begyndte at skiftevis græde og grine kraftigt.
Han fik også målt hans hvilepuls som så på mellem 80-100 som ikke er helt vildt.
Hans pupiller var ikke store de var faktisk rigtig små selvom det var helt mørkt og han var udenfor.
Han kan stortset huske det hele men der er dog nogle ting som han ikke husker så godt.
Nu dagen efter er han bare døsig i kroppen og ret træt.

Jeg syntes selv det lyder som en underlig rus og kender ikke til nogen stoffer som kunne matche dette rus.

Hvad mener i?
Håber i kan hjælpe.

MVH C&B

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hvorfor er der aldrig nogen som putter noget i min drink :( ...Man har jø hørt den historie før, personligt syntes jeg det vildt nogle overhovedet kunne finde på at gøre det.. Der er selvfølgelig dem som "bedøver" en så de kan nakke ens penge osv, Men det lyder det der ikke som :S

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har han ikke bare været godt stiv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hyggepreben skrev:
Han havde drukket stortset hele dagen da han jo var til festival og da "rusen" indtog følte han sig overhovdet ikke fuld mere men efter de 4 timer blev han bare fuld igen.
Efter de 4 timer begyndte han at få meget nedtur på, han begyndte at skiftevis græde og grine kraftigt.
Han fik også målt hans hvilepuls som så på mellem 80-100 som ikke er helt vildt.

MVH C&B

Arius skrev:
Har han ikke bare været godt stiv.

Det var da et latterligt svar imo.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor det imo :roll: ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Ja altså et eller andet sted :D lyder det sq bare somom han har drukket for meget.. Tvivler meget på hva satan for et stof, folk skulle have hældt i hans drik, der giver den virkning beskrevet :S

Medlem
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Ja altså et eller andet sted :D lyder det sq bare somom han har drukket for meget.. Tvivler meget på hva satan for et stof, folk skulle have hældt i hans drik, der giver den virkning beskrevet :S

Tak fordi du bakker mig op, hvorfor skal man have fået noget i sin drink, fordi at man får det dårligt ? Han har drukket hele dagen jo, det er da normalt at pulsen stiger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder ganske underligt! Specielt med de små pupiller selvom det er mørkt - det får mig automatisk til at tænke opiater, men nedturen hænger ikke helt sammen med dette umiddelbart... Kunne det tænkes at din makker blev overvældet af nye sanseindtryk etc. og at dette frigjorde en masse følelser?

Få ham evt til at skrive en mini triprapport - det ville måske kaste nyt lys over hvilken substans vi snakker om...

Tidligere holdmedlem

jah........stoffer i drinks er stort set en skrøne..........fundet på af dumme prepubetære poptøser der trænger til en undskyldning for deres handlinger.

om enten det er fordi de er blevet dobbelt penetreret af nogle de ikke vil stå ved.........eller fordi de vil bortforklare de selv har taget narko.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har selv brugt den undskyldning med amf, til mine forældre, og været på sygehuset og blev lagt i hjertediagram. Nu har jeg fortalt sandheden. Du har ret Brian.

Junior medlem

For at citere Anders Matthesen: "Hvis der er nogen som putter noget i folks drinks må de da have misforstået princippet i at sælge narko. Hey, her er lige for 600 kr. Det får du da lige" ;)

Personligt tror jeg selvfølgeligt godt på at der er visse suspekte typer der kunne finde på sådan noget, men langt de fleste gange tror jeg bare det er folk som ikke vil stå ved deres handlinger.

Medlem
Brugeravatar

Daylight skrev:
For at citere Anders Matthesen: "Hvis der er nogen som putter noget i folks drinks må de da have misforstået princippet i at sælge narko. Hey, her er lige for 600 kr. Det får du da lige" ;)

Personligt tror jeg selvfølgeligt godt på at der er visse suspekte typer der kunne finde på sådan noget, men langt de fleste gange tror jeg bare det er folk som ikke vil stå ved deres handlinger.

Nu koster en dråbe lsd eller 2 kix jo ikke 600kr :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan godt være 2cb, for de første gange kan man godt blive lidt pjattet og bare grine, og det passer med en oral dose på 4 timer.

Og var han fuld i forvejen og blev ved med at drikke, kan han være have en del væskemangle hvilket ikke altid er sjovt efter et trip, der skal man gerne sove eller slappe af.

Man behøver ikke nødvendigvis at se farver og mønstre de første par gange på 2cb eller generalt psykedeliske stoffer.

Det er et bud.

Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Det kan godt være 2cb, for de første gange kan man godt blive lidt pjattet og bare grine, og det passer med en oral dose på 4 timer.

Og var han fuld i forvejen og blev ved med at drikke, kan han være have en del væskemangle hvilket ikke altid er sjovt efter et trip, der skal man gerne sove eller slappe af.

Man behøver ikke nødvendigvis at se farver og mønstre de første par gange på 2cb eller generalt psykedeliske stoffer.

Det er et bud.

Han hang næste dag og han vil da ha set lidt farver og mønstre især når han var stiv. Hvordan kommer du frem til 2cb ?

Tidligere holdmedlem

hvorfor dog kaste stofnavne ud af røven, når man INTET har at basere det på?

hvem fanden putter dog 2cb i en andens drink?

ghb, råhypnol etc. kan jeg forstå..................men 2cb..............jesus fucking christ, wtf?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Portuz skrev:

Det er et bud.

Han hang næste dag og han vil da ha set lidt farver og mønstre især når han var stiv. Hvordan kommer du frem til 2cb ?

Jeg har selv oplevet at 2cb ikke virkede de første mange gange jeg tog det. Kun at jeg grinte og have det godt.

Det er bare langt ude hvis det er der 2cb, det er forkasteligt.

Medlem
Brugeravatar

Ja 2cb :D ..Ville satme være weird.. Ikke just noget din hverdags' dealer render rundt med jo.. Somsagt så plejer man da også kun at dope folk, hvis man vil stjæle fra dem - eller de såkaldte "drug-rapes"..Hvilket det kke lige lyder som hehe =P

Tidligere holdmedlem

natskygger ville være endmu mere weird, og jeg har også hørt om en der ikke så syner men bare grinte af det første gang................så må det jo være det

Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Arius skrev:
Portuz skrev:

Det er et bud.

Jeg har selv oplevet at 2cb ikke virkede de første mange gange jeg tog det. Kun at jeg grinte og have det godt.

Det er bare langt ude hvis det er der 2cb, det er forkasteligt.

Ok, men jeg tror nu bare at han har været godt stiv, ved ikke lige hvad folk vil få ud af at give ham 2cb og så lige 2cb. Det er bare min holdning skal ikke kunne sige om det er rigtigt. Jeg har en ven der også har tildens til at åbne sig meget når han er stiv og næsten græder og siger at han elsker mig og jeg er hans bedste ven og han hader stoffer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
..................

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:04, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]