Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Kan i hjælpe mig hvordan jeg skal blive fuckt på pig æble!
Jeg har bladene, men mangler lige at vide hvad jeg præcist skal gøre med dem! hvordan jeg skal lave Te, hvordan jeg skal ryge det....

takker

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hold dig fra det lort. Du vil føle dig forgiftet og ikke kunne nyde dit trip. Der findes meget andet som er sjovere. Jeg har prøvet marzine og jeg gør det ALDRIG nogensinde igen, det virker som pigæble(skulle jeg nok aldrig have sagt). Forfærdelig rus, du glemmer hele tiden hvad du laver efter hvert sekund. Det er SÅ ubehageligt. Hvor gammel er du ? Ps der kan vende ting tilbage fra trippet igennem hele ditbliv har jeg læst og du vil føle dig syg og have sløret syn i mange dage efter, det havde jeg, jeg kunne næsten ikke læse undertekster på fjernsynet i 2 dage.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det virker som om, du er noget forhastet i din beslutning, og bare vil lamme dig.
Natskygger kan være en bitch, så jeg vil derfor ikke hjælpe dig, men derimod råde dig til andre rusmidler.
Pigæble er bestemt ikke legetøj!

Medlem
Brugeravatar

Frugthat- Nemlig, dengang jeg vill prøve marzine, vidste jeg virkelig ikke hvad jeg gik ind til, jeg havde ALDRIG gjort det hvis jeg vidste hvordan det var og jeg har været vild med at lamme mig, men marzine FØJ!!! Lad for Guds skyld værd og din egen ! :wink: Det er ikke ikke det værd, vil du se farver, så æd nogle svampe, men læs lige om det først og læs nogle triprapporter om marzine.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis du bare vil være "fuckt" så er pigæble ABSOLUT ikke noget for dig... Det er de færreste der finder trippet behageligt, og jeg vil ikke anbefale det til andre end MEGET erfarne folk. Drop det... Du ender med en enormt dårlig oplevelse og risikerer at gøre skade på dig selv eller andre.

Medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Hvis du bare vil være "fuckt" så er pigæble ABSOLUT ikke noget for dig... Det er de færreste der finder trippet behageligt, og jeg vil ikke anbefale det til andre end MEGET erfarne folk. Drop det... Du ender med en enormt dårlig oplevelse og risikerer at gøre skade på dig selv eller andre.

Ja nemlig, du forsvinder væk hele tiden, da jeg var på marzine vågnede jeg op stående i mit køkken 4-5 gange og glemte hvad jeg ville, da mit køleskab var tomt måtte det være fordi at jeg ville drikke noget vand, det er et rimlig creepy trip. Jeg endte også med at gå hjem til mine forældre for at få min puk kode til min mobil, den havde jeg hos dem, boede overfor på det tidspunkt, jeg havde siddet og trykket forkert, jeg husker INTET, jeg skrev også 5 helt sorte smser til min bedste ven, de var uden sammenhæng.Men halluerne er meget virkelige, så uhuyggeligt, du tror også at du snakker med folk som ikke er der, jeg var alene i min lejlighed da det begyndte rigtigt, jeg havde lige haft fuldt hus, jeg tog også mig selv i at skulle sige noget til min bedste ven hele tiden og troede at min familie var der, da jeg lå på sofaen, kunne jeg skimte min jakke i gangen, den ligede at der stod en, den blev til en mand som stod og solgte stoffer, ret vildt men i trippet var det ikke uhyggeligt, det ligede at han stod og dealede og hver gang jeg kiggede gemte "ham han sogte stoffer til sig":D. Derhjemme hos de gamle rendte jeg bare frem og tilbage i huset min mor troede at jeg var sindsyg, hun sagde dine øjnene ser jo farlige ud og jeg kunne ikke snakke. Jeg jeg endte også med at gå ned til min bedste ven hos en pige i klipklapper, så flovt. Så lad vær med det, du aner ikke hvad du laver. Den eneste fornuftige grund til at skulle gøre, vil være at så gør du det ikke engang ude i fremtiden, for det vil du helt sikkert ikke. Hovsa næsten en hel triprapport :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Prøv at læs den her:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... ew&id=1092

Det er hvad der sker når man bare er desperat efter at blive lam.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]