Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Under 18
Insane psychedelia user!

Hvor mange herinde er egentlig under 18??? Jeg synes det virker som om folk ser ned på os der ikke er myndige endnu og vi kan ihvertfald ikke tåle at indtage andet end hash og bajere, nogle kan ikke, det er rigtigt, men JEG tror at mange herinde selv har leget med lidt forskelligt før de blev 18. Hvorfor er det nu lige at folk mener jeg har større risiko for en psykose end folk over 18, det har jeg ikke for jeg er sindsyg [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af --+JENSUS+--:
Hvor mange herinde er egentlig under 18??? Jeg synes det virker som om folk ser ned på os der ikke er myndige endnu og vi kan ihvertfald ikke tåle at indtage andet end hash og bajere, nogle kan ikke, det er rigtigt, men JEG tror at mange herinde selv har leget med lidt forskelligt før de blev 18. Hvorfor er det nu lige at folk mener jeg har større risiko for en psykose end folk over 18, det har jeg ikke for jeg er sindsyg [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Bare at skrive en ting som "jeg er sindsyg" viser vel bare lidt om at du ikke burde andet end at drikke, jeg legede ikke med Hallucinogener før jeg blev 18, medmindre Opium - Speed - Hash - Sprit og Pils - Metadon regnes for Hallucinogener, nej vel, så ja Jensus, du burde holde dig fra dem!

BTW-- Jeg er 20 og bliver 21 til september!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

17 år her. Har man en stabil psyke er der ingen problemer på den psykoaktive front, men lad være at overdrive. Hash og bajere er udmærket det meste af vejen ifgl. mig.

Og ignorer Ego, Ax og de andre aldersfacister. For at citere en klog mand, så bliver man ikke helligere end andre, blot fordi man har haft længere tid til at tage stoffer i.

/Tias

Insane psychedelia user!

@EGO: Det var jo bare en joke!

@Tias:EGO er fin, er MACAX aldersfacist? Det kan jeg ikke huske

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jens>> Ego er en pompøs nar, i hvert fald det meste af tiden han er på www.psychedelia.dk . Jeg refererede til Ax/Chill, der også mener at man ved mere end folk der har taget færre stoffer end en.

Min pointe er, at aldersfacisme hører hjemme i det konservastive folkeparti - ikke andre steder.

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
aldersfaskuskms...ja fanme ja! mænd på 16 bør holde sig fra narko, alle "hæderlige" dealere sælger sq ikke engang til mennesker under 18!

og seføli ved folk der har taget mange stoffer mere end folk der ikke har...ja fint du har læst en masse på nettet, men tror du ikke dem der har skrevet det har taget en masse narko?

og det er ikke for at være efter dig, jeg synes faktisk du lyder til at have styr på lortet, i modsætning til andre (gamle som unge)...så det her er bare min holdning til alder og viden...ikke nogen fruskumsjusk-afbrændings-ting.

hygge

Insane psychedelia user!

@MACAX: Jeg tar ikke narko, jeg stoler på folk herinde og på erowid og stederne jeg køber hos.

Synes du også at der skal være en aldersgrænse på smøger, alkohol, kaffe, coca cola osv. ???

Medlem

fornuftigt!!!...kool!

nej for det er ikke noget man kan tage skade af oppe på øverste etage, og hvis man tror man ikke tager skade af bare en enkelt E tur for eksempel...ja så er man godt dum.

Insane psychedelia user!

Er det ikke at ta skade, når man mister hjerneceller??? Desuden er alkohol, nikotin og koffein nogle meget farlige gifte.

Desværre er jeg ikke så klog på syntetisk stuff, hvad skade tar man præcist af en (forholdsvis ren, altså mdma med lidt mere måske men ikke altmuligt sært som PMA og hero, stryknin og hvad fanden folk ellers smider i) E tur , spørgsmålet skal ikke forstår negativt, jeg er bare nysgerrig.

Medlem

mdma sætter fut i den del af hjernen der udskiller serotonin, hvis man æder en hel bunke mdma kan man samdre det sted så vildt at man ikke kan tvinge det mindste smil frem i flere dage, det er hvad der kaldes en nedtur, man har nederen på, og intet i verden kan gøre noget ved det, for at genopbygge serotonin i hjernen skal man sove så meget som muligt, det er nemlig på det tidspunkt man oplagrer serotonin næmmest, hvis man så æder kiks inden man når at genopbygge det "lager" smadrer man det en lille smule mere hver gang, det er let at se hvor den onde cirkel fører hen ikke?

derudover zapper det korttidshukkommelsen heftigt med sådan et par måneder med kiks et par gange om ugen eller mere, men det går over, alt efter hvor lang tid og hvor mange man spiste seføli, men en 6 måneder går der vel inden min vender 100% tilbage, der var i hvert fald deromkring sidste gang.

jeg er altså pisseskæv så hvis der er noget der lyder mystisk så spørg bare løs!

(altså en anden dag)

edit: jow seføli skader alkohol hjernen, men man går jo ikke ligefrem hen og får evighedstrip eller scorer sig en ekstra personlighed ved kaffe, smøger og chips

vh

macax

[ 10 Juli 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

Medlem

btw: der er ikke hero i nogen kiks overhovedet!

det er simpelthen for dumt at spille penge på hero når mdma er så billigt at fremstille, husk på at en pille må ikke koste
mere end 3-4 kroner at lave, og hvis man så ved hvad hero koster på gaden ja så ved jeg da godt hvad jeg ville sælge, ...hmmm 500 kr pr fix på gaden eller et par kroner ved kiks. den er sq ikke så svær!

øeh lad mig se, hero, sidste gang jeg hørte prisen (laaaang tid siden) 2800 for 1g rød - - - og for en pakke var det vist 350 kroner - - jeg er ikke så klog på hero, men jeg har på fornemmelsen at der var lidt i Rolex, noget med at man åd en fem stykker og fik total herokæbe rasler på, damn!!
men ellers, ALDERSFACISME ER FEDT!!!!!!!!!!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er ikke aldersfacist - så længe folk forstår at opføre sig så modent at de giver mig grund til at tro at de har en chance for at styre de kræfter de leger med!
Der er ingen grund til at putte hero i xtc. Heroin virker meget dårligere når man æder det, så vidt jeg husker omkring 4 gange mindre effektivt. Og da fleste e-hoveder vil heller ikke være tilfredse med en opiatrus når de skal ud at danse. Næææ, så hellere sælge skidtet til junkierne for en astronomisk pris.

[ 10 Juli 2001: Besked ændret af: Dopestar ]

Insane psychedelia user!

@Ax: Det med depression vidste jeg godt, men der sker jo ikke så stor skade hvis det bare er en gang??? Jeg har selv haft et par kraftige serotonin trip på svampe. Det med heroinen har jeg fra EGO.

@Dopestar: Jeg laver da nogle sære ting nogle gange, det ved jeg at MACAX også gør (noget med at klatre på børnehaver [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]). Jeg mener ikke at det har noget at gøre med om man kan styre sit forbrug, og jeg vil ikke kalde det umodent eller barnligt at være "dum", men det er sgu for barnligt at sige "Fuck verden jeg kan tåle det" også fylde sig med alt muligt sært og så OD'e.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Jensus> *GG* Nåja, jeg laver også en masse vildt underlige ting af og til... Som nok heller ikke tæller for særligt modne...
Jeg mener mere opførsel her på boardet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
På en skala fra nul til idiot, hvordan syntes i så selv denne diskution udarter sig?
Og nej, man bliver ikke klogere af, at tage fleré stoffer blot mere erfarren!!!!
DR-D [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

D-D>> Thumbs up - Plapreri udretter intet.

EGO>> Drop det. Aldersfacisme udretter ikke en skid. Jeg respekterer jeres erfaring, men ikke alt det syntetiske lort I hælder i jer. Det gør jeg ikke klogere, så undskyld jeg siger det.

/Tias

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvem har brug for aldersfascisme?
Visse personers posts taler vist for sig selv.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
syntetiske stoffer har da ikke med det her at gøre!
Ja jeg er også 17, men jeg opdraget sådan at man skal respektere folk, om det er på nettet eller in the real world er sq ligegyldig!!!
Derfor kæfter jeg ikke op og rakker ned !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zion>> Det kommer meget an på hvad du mener. Alle har en ret til at være useriøse, og det trænede øje kan vel også se forskel på seriøs og useriøs. Man bør i allerhøjeste grad tænke før man dømmer. Jeg plejer at holde min mund medmindre folk vader i det.

Liquid>> Fornuftig holdning. Var alle bare sådan, ikke?

Lad mig henstille til at vi lader det her emne ligge, så længe folk husker at man bør respektere andre menneskers grundlæggende holdninger - Ligegyldigt hvor gamle de er.

Grazie,
Tias.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]