Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hvis i skulle blive behandlet dårligt af panserne, kan jeg kun anbefale at klage:

læs evt denne artikel: http://politiken.dk/Visartikel.iasp?pageID=167858

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Jeg har såen ca. en hel del ting, jeg MEGET gerne vil klage over!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
DK Policen sux MAX!

Insane psychedelia user!

Panserne behandler mig af lort, jeg må ikke ryge fed for dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
I er Sgu da meget glade for dem, hvis i bliver slået ned ik?

Junior medlem
Brugeravatar

*LoL*
Hvis jeg blir knaldet ned... Vil panserne da skide på det!
De tænker da bare.. ahhhhh den lille lort, den punk har sku da selv været skyld i det! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

det er fint når panserne overholder deres regler og ikke bruger flade trick til at svindle med,,, det er ikke deres opgave... hvis de med deres midler ikke kan løse en crime ... så er det ikke deres job og agere spåkoner og hattemagere...

DR-D> ja det er fint ... men hvad kan de gøre.. du skal have alvorlige skader før de hjælper dig alligevel .. altså brækket næse, smadret kranie el lign..

og når de endelig laver noget så er det bare en razzia el. buster en tilfældig hashryger el. noget i den stil...

det erfint de opklarer tyverier ol. og voldsager...

men det er sgu da ikke politiets job at rende rundt og nakke pushere... hvis de skulle lave det ordentligt skulle vi oxo have ATF (alcohol, tobacco and firearms) i DK

de minder lidt om politiet blandet med told og skat... hehe det ville da være det bedste hvis de skide politikere virkelig ville have et sobert samfund.. men det vil de jo heller ikke i bund og grund og derfor eksitere dette ikke ...

men som jeg siger politiet burde tage sig noget fornuftigt til...istedet for at genere alle de små lovovertrædelser af lov om euf.

Insane psychedelia user!

Jeg synes at det er iorden at politiet kalder folk for svin hvis de har brudt loven med noget lort også alligvel ikke vil følge med. Men de skal ikke kalde mig svin hvis de kommer efter mine svampe, så bliver det værst for dem selv.

Junior medlem

Geografisk sted: Kbh.
Jeg har lige været i landsretten pga. en politibetjent gav mig en knytnæve i ansigtet, uden jeg havde provokeret ham overhovedet... han fik 40 dage ubetinget + han mistede sit job, så nu er der en mindre!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Så kan han da lære det kan han!!!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 Juli 2001: Besked ændret af: [-RockerBlæst-] ]

Dedikeret medlem

endnu et eksempel på hvor latterlige panserne kan være...

LEde panser ha et rigtig elendigt liv, og for håbentlig et elendigt job!! hehe politiet får jo som regel alle dem som ikke kan blive andet.,.!! hhahaha

Junior medlem
Brugeravatar

@DR-D
Fedt nok at han fik noget..
Men ok så kommer vores latterlige retssystem, osse bare ind i billedet! For hva faen lærer naren af at få en måneds betinget???? 1 Måned er da intet, Han kunne NEMT ha giet din ven varige men!

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Det er svært, for nogen gange er de sku da gode nok, men andre gabge fucked op forvildt.

In our memories
Brugeravatar

HMMMM sidste gang min kammerat blev slået ned med en flaske fik idioten ( der slog ham ned ) da 1 måneds betinget. hahahahahahahahahahahhahahahahahaha....
undskyld min sindsyge latter!!!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Jeg var sgu meget glad for høkerne den dag.
DR-D

In our memories
Brugeravatar

Hvis jeg vidste hvor han boede, var det sgu hellere ikke det eneste han havde fået!!!!!!!!!!
"umf av slask dask bang klask wack"
DR-D
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg har det fint nok med panserne. De har været en tur nede i ryger klubben, og der sagde de at de ikke ville give bøder til kunderne og det var i orden, men kun hvis man er over 18, og det syntes jeg er helt fint. Jeg er heldigvis også kun blevet bustet for at køre uden lys på cyklen et par gange, og de fleste af gangene fik jeg ikke engang nogle bøder =). Nogle gange er der selfølgelig også nogle nedern betjenete, men jeg har da også mødt flinke betjente. Det er vel med betjente som med alle andre mennnesker, der er forskel på dem. derfor skal man ikke hade alt politi bare fordi der er et par stykker af dem der er nogle svin, det er jo bare deres job.

Venlig hilsen
Martin
Venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]