Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja nu har de også gjort svampe forbudt,
jeg sad lige og tænkte på hvad mon der bliver det næste hit,internet butikkerne forsætter jo aligevel selv om danmark har fået den her åndsvage "lov" eller hvad man skal kalde det.jeg thor selv lidt på at det ville være meskalin der vil blive forhandlet i store mængder over nettet.måske også Ayahuasca men der skal folk jo huske en masse ting når man indtager paganum Hamala,og så skal det ikke undre mig hvis der sidder et eller andet disko fjols og vil tage i byen på det og så kommer til at glemme det med øl og sprut.så der skal nok blive en masser historie at fortælle i medierne om hvor farligt det er at tage stoffer.

men helt ærligt hvad er det de har ødelagt.
tjah der vil komme folke vandring af kbh folk her over for at nakker vores markker for psyller,ellers vil handlen også forsætte i underverden,når ja så midster de også en nogle skatte penge også,jeg thor efter denne her medie dækkning så for det kult status at plukke psyller her i dk.

så fuck fuck det,jeg er nede med hele

Dedikeret medlem

Ja ... hvad ender det ikke med jo flere forbud jo mærkeligere ting stopper folk i hovedet... det ender vel med at natskygger er det eneste lovlige tilbage,,,

og hvad fanden er der så farligt ved at guffe svampe,, seriøst er det næsten ligeså harmløst som cannabis.!!

lad os håbe det bliver betragtet som samme klasse-stof som cannabis ellers er det da helt hen i vejret..

men ja så går vi over til DMT
tror jeg,,, og når det bliver ulovligt så bliver, så meskalin,,, og derefter måske noget helt tredje.. og en masse TEST-stoffer som 2ct2 osv...

det er sgu da bedre at lade folk tage noget og så finde ud af hvad det gør osv. og så vide hvad man skal gøre... istedet for hele tiden at lave forbud..

Nu skal vi ikke glemme at psyllerne stadig gror i den danske natur, det er selvfølgelig skide surt at de vil gøre dem ulovlige. Så må vi bare have fat i gummistøvlerne og trave ud på nogle komarker og plukke.

Ellers tror jeg helt sikkert også ayahuasca bliver det næste hit, det minder jo rigtigt meget om svampe rusen. Derefter vores kakti!

Der bliver sørme meget at lave for politiet i fremtiden, stakkels dem!

Mvh
Loonie

Dedikeret medlem

Lad os allerede nu planlægge talrige fælles svampe indsamlingsudflugter til efteråret.

Insane psychedelia user!

Jeg tænkte faktisk selv over det samme, he he det var vel nok sjovt. Det næste hit det bliver at kaste mursten i hovedet på politiet hvis de ikke holder nallerne væk fra mine psychedeliske stoffer, jeg tror på anarchy..... SID VICIUS DIED OF HEROIN!!!!!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
klart frisk på fælles plukkeri..men er der ellers nogen fra kbh eller omegn der er friske så kunne vi finde ud af noget med nogle biler og så køerer der ud affffff [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Jensus:

Hehehe... Hvad er det med dig og anarkisme (For det er det, jeg tror, du mener)!? - Det er sgu da utroligt, som du kan få det ind i enhver diskussion! Hehe! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Husk, der er forskel på anarki og anarkisme!

Jo, gu' fanden skal vi plukke til efteråret, jeg har overvejet at sende et par gram ind til vennerne på den lokale politistation.

Skide love.

Junior medlem

Melicamp: Er du Fredericianer?? Det er jeg..Måske vi skulle traske ud på Golfbanen og finde os nogle små søde svampe??

-=STATICA=-

"DIE WHEN YOU GET OLD AND NOT IN THE WEEKEND"

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Der er MASSER af dejlige steder her i Århus og omegn med psyller [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Lad os trave derudaf! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Rockerblæst>Kan du ikke angive(ex på krakkort)præsist hvor omkring århus og omegn du har fundet svampe.

Medlem

Statica:

Ja, jeg er godt nok en stakkels fortabt Fredericianer! Selvfølgelig skal vi da ud til den go'e gamle golfbane og plukke! Jeg var ikke derude sidste år, men mon ikke der er noget at finde? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh;
Melicamp

Junior medlem

Melicamp: Alle i Fredericia er sgu fortabt...Sådan er det at bo i den her skod by. Der er vel altid et eller andet at finde på Golfbanen. Hvis ikke der er nogle svampe spiser vi bare græsset på greenen...Det er jo nok fuld af Roundup sprøjtemiddel...Mon ikke man bliver godt bims af det...hehe

Statica

Helt seriøst, de har ikke overvejet at det er muligt at købe alle de sjove TEST stoffer på nettet, DKs ungdoms fremtid, 1000vis af nye psykoser, damn, det skal nok blive skægt.

Carpe Diem

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, jeg tror sgu også kun det er et spørgsmål om tid, før diverse phenetylaminer bliver populære! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

2C-B, 2C-T-7 og -2...

Insane psychedelia user!

Melicamp: Dårlig vane, jeg er bare punkrocker.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg håber fandme at der begynder at komme phenelytaminer på markedet, det lyder for lækkert - det kunne jeg sq godt tænke mig at prøve, men mon ikke man skulle tage en tur over til de kære svenskere og se om de har noget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

n.dk, prøv at tjekke tambu-smart.com også mystic, det er 2ct7 (tror jeg nok det hedder).

Jeg håber fandme ikke at det bliver med svampe i løbet af sommeren som xtc sidste år. Med krisetelefon og alt muligt andet lort.

Medlem

Geografisk sted: DK
@Jensus

Jeg ville bestille noget af det forleden dag, men nu kan jeg sgu ikke finde det.
Jeg mener også jeg så det under navnet Mystic, men det ser sgu ud til at det er blevet fjernet. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
jeg har hørt om det blandt skubberne som Blue Mystic, men ingen af dem havde vist adgang til det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det synes jeg godt nok er noget mystic...he he...nej det er sgu noget lort, men jeg håber på jeres vegne at de får det igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]