T skrev:
Vil da godt kunne undgå den klamme smag i min te, hvis det virker lige så godt ved at putte extractet i en kapsel og sluge den..
Jeg ville være interesseret i at høre fra dig, når du har gjort dig nogle erfaringer, for det smager jo ganske forfærdeligt.
Den klump kratom resin jeg havde var dog enormt langsom til at opløse sig - selv i næsten kogende vand. Mit gæt er at du nemt vil opleve en flad, udstrakt kurve for optagelsen - og hvis du er utålmodig risikerer du jo at indtage alt for meget af stoffet inden det virker, og når det så sparker ind kommer du sikkert til at ligge med hovedet nede i den store telefon

Som en tanke kunne du jo prøve at smide din kratom resin i køleskabet, så det bliver koldt og porøst, herefter kan du give det en tur med en stavblender for at pulverisere det og så putte det i kapsler. Hvis du indtager det hurtigt herefter der der i hvert fald en svag chance for, at det ikke bare klistrer uhjælpeligt sammen nede i maven. Ting der bliver hurtigt optaget er bare lige den tand bedre og sikrere.
Personligt har jeg så små konkluderet, at jeg køber blade og ikke resin, hvis jeg skal have kratom igen. Eller også holder jeg mig til opiumste, da det smager en del bedre og har en mindst ligeså fin virkning. (Egentlig synes jeg, at kratom er et elendigt stof - men det er fin medicin, hvis man har ondt i ryggen eller trænger til at slappe af.)