Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
For noget tid siden, da jeg tog på en rejse ud i skoven med et par svampe i lommen, min didgeridoo over ryggen og et afslappet sind, fik min mave sig noget af en rollercoaster tur. Jeg havde det værste bodyload jeg nogensinde har haft (eller også var jeg bare utrolig opmærksom på det). Det var ikke blot en enkelt gang, at tanken om en par giftige svampe blandt de gode måske var grund til årsag, fløj igennem mine tankestrømme. Jeg holdt dog hovedet nogenlunde koldt (ja, hvad man nu engang kan når tankerne kører i den fart) og forsikrede mig selv om at det var mit eget fokus på det, kompineret med svampenes almindelige bodyload, som var årsagen. Nå, men altså, det viste det sig jo også at være. De effekter jeg følte var dog temmelig biske. Først følte jeg en hel utrolig opkast fornemmelse (det var også min største dose nogensinde) hvilket jeg aldrig rigtig har følt før. Det ændrede sig til et lidt smerteful meget sulten, eller hul fornemmelse. Derudover følte jeg også en masse spændinger rundt omkring i kroppen, især brystet og skuldrene. Udover det de sædvanlige (dog meget stærke) sanselige ændringer, som til tider var meget meget specielle på gode og dårlige måder. Sagens kerne er, at mavefornemmelser, udover den obligatoriske opkast fornemmelse, virkelig irrieterede mig, og at jeg til en hvis grad mener at de gjorde trippet en hel del dårligere end det kunne have været. Jeg tænkte på hvordan jeres bodyload på svampe mon er? Samt hvilket forhold i har til det. Derudover også idéer til reducering af dette bodyload hvis nogen kender det.

P.S. Jeg have spist mad (ikke frugt) 2-3 timer inden jeg indtog svampene.

Senest rettet af Bærnelin 16 maj 2008 23:13, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg er ny indenfor svampe, men jeg har oplevet en mild "forstyrrelse" i maven ved 2 ud af tre indtag.
Dog intet specielt. Nærmere en subtil irritation. Jeg har læst om folk som kaster op m.m , og andre igen, som intet føler.
Måske der har været mug eller andet på dem?
Hvilket strain indtog du? Jeg har ikke hørt om nogle som skulle være værre end andre, men hvem ved?

Medlem
Brugeravatar

Det var bare ganske almindelige P. semilanceata el. Spids Nøgenhat. Jeg kunne ingen mug (eller det der ligner) finde på nogen af dem.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Det kunne jo tænkes at du var kommet til at plukke en enkelt eller 2 som ikke var SN. Hvis du ikke har haft noget der ligner tidligere, og du ikke har spist en større dosis end normalt, så ser jeg ikke anden mulighed end at det må være psykisk.

Jeg selv mærker ikke så meget til det fysiske på svampe, bortset fra en meget mild uro i maven. Mindst af alt når jeg drikker the. Derudover bliver leddene lige smurt lidt(løse håndled, tøsede bevægelser), og så mærker jeg et sug i brystet. Vejrtrækningen bliver hurtigere og mere fremtrædende i bevidstheden.

Medlem
Brugeravatar

Ja det er jo det som er det mærkelige. Som regel er det eneste jeg mærker en smule uro i maven ca. 30 min efter jeg har spist dem, og den uro forsvinder igen efter ca. 15 min.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hmm, jeg vil mene at det er meget normalt, selve opkastningsfornemmelsen bliver vaerre desto hoejere du kommer op i dose :wink:

har i hvert selv oplevet at jeg ikke kan gaa over 7 g toerret cubensis da min krop umuligt kan holde det indebords i laengden.

dog synes jeg osse at have lagt maerke til at det hele bliver meget vaerre desto laengere du kommer ud for braekfornemmelse er nok noget af det sidste jeg har lyst til at doeje med paa et haardt trip, det er bare for kompliceret naar man ligger og er et med kosmos

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]