Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

De rester der bliver tilbage af afbrændt lightergas i røgen kan være lidt ubehagelige at få indåndet og da jeg for tiden ryger meget små mængder rent skunk af gangen er det svært at undgå, kan det være skadeligt dog? Min fornuft siger mig at det ikke burde, men jeg er usikker. Nogen der kan hjælpe mig på vej?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Er det selve gassen fra lighteren når du tænder du mener ? Eller har du trukket nol med lightergas ?

Hvis det er nol så burde der ikk' være rester tilbage så vidt jeg ved hvis du har fordampet der ordentligt slf.

Og hvis det er gassen fra lighteren når du tænder du mener du kan smage, kan du evt. prøve og købe nogle tænde pinde til cigarer. Er små træ pinde man sætter ild til først, og så tænder cigaren, netop for ikk at få smag fra gas/benzin/svovl. kan købes de fleste steder med cigar udvalg :wink:

En nem løsning kunne så være bare og tænde en normal tændstik i bunden og så tænde med den, så undgår du også smag fra gas og svovl 8)

Senest rettet af Қeta-Smølfen 16 maj 2008 14:42, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Hmm, det har jeg sgu aldrig oplevet før. Det lyder MEGET mærkeligt? Sikker på det ikke er noget andet end gassen? For den eneste måde du kan komme til at indånde gas på er vel at puste flammen på lighteren ud og bliver ved med at holde lighteren ved skunken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]