Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Tju-bang skrev:
Vi opfatter det at ryge meget forskelligt.
For mig går det ikke kun ud på at blive skæv. Røgen skal også nydes, og man "smager" ikke på røgen, på samme måde i bong, som man gør når man ryger en joint! Bonger er med til at ødelægge den danske rygerkultur.

Ja, jeg ryger hash for at blive skæv, ellers kunne jeg jo bare ryge cigaretter (ryger kun hash). Men jeg er hverdagsryger, så vi ser selvfølgelig forskelligt på det "at ryge". Men hvis jeg ryger derhjemme, er det joint og bong alle andre steder.

For jeg syntes ikke at det er hyggeligt at ryge joint (ryger kun derhjemme fordi jeg "skal"). hvorimod jeg syntes at det er skide hyggeligt at have en bong stående når man er sammen med vennerne.

Junior medlem

Ryger aldrig alene, og når jeg ryger, ryger jeg pinde. Det syntes jeg er meget mere nice, end bong!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Ikke lyt til alle de kegler.
JO DET SMADRER FORMEN.
Du vil føle dig ufokuseret, du vil opleve at blive forpustet ganske hurtigt, og din udholdenhed vil sutte.
Det er min erfaring.
Så, medmindre du har et par uger at komme til hægterne efter druk og røg, så skal du ikke gøre det.
Men mit råd (i bedste HR stil) ville være: GO FOR IT!!!
:peace:

Junior medlem

Dr.Divinator skrev:
Ikke lyt til alle de kegler.
JO DET SMADRER FORMEN.
Du vil føle dig ufokuseret, du vil opleve at blive forpustet ganske hurtigt, og din udholdenhed vil sutte.
Det er min erfaring.
Så, medmindre du har et par uger at komme til hægterne efter druk og røg, så skal du ikke gøre det.
Men mit råd (i bedste HR stil) ville være: GO FOR IT!!!
:peace:

kommer hjem den 6 fra Roskilde, og skal løbe marathon den 13. Så kan lige når at løbe en tur, dagen efter jeg kommer hjem fra roskilde!
Men er i en rimelig godt form, så den kan der jo blive taget lidt af.

Medlem

Tju-bang skrev:
Jeg skal igen i år til dette års roskilde. Og i mit tilfælde indebærer det nok en del røg.
Men da jeg er begyndt at løbe en hel del inden for det seneste år, og gerne løber et marathon hver mdr. så vil jeg jo helt ikke smadre min form med for meget røg. Derfor ville jeg høre om det ødelægger formen mere af at ryge hash, end det gør at indtage det oralt. I gulkakao fx?

jeg tror vis du bare ryger under roskilde, vill du ikke få dårlig kondi, men oralt vil hjælpe vis du er "bange" for at midste kondi.

så du tage det op med dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]