[color=#40BF80]Jeg kan absolut ikke anbefale at bombe, - har selv gjort i en ret lang periode, og det resulterede i mavekatar (begyndene mavesår) , fortsatte derefter, grundet manglende respekt for mig selv, og sidder idag med en god omgang mavesår. Skal tænke over hvad jeg spiser, drikker osv. Rigtig træls, men selvforskyldt, og tro mig det er slet ikke sjovt, enormt smertefuldt.
// Krystal-musen

Lakhippien skrev:
Jeg vil anbefale at bombe (sluge) stoffet, med så lidt kontakt til mundens slimhinder som muligt. Det gælder især om at UNDGÅ at smøre fx methylon under tungen, for den kan hæve op og spytkirtlerne synes at begå selvmord. Det gør slemt nas, som om de bagerste tænder arbejder sig ud. Det kan godt være der er tale om reaktion på urenheder i stoffet, men alligevel..
Snifning virker bemærkelsesværdigt let, hvis man kan udholde den umiddelbare stikken i næsefløjene. Men klart et godt råd: Snif noget vand eller saltvand (1%) 5-10 minutter efter stoffet, og synk skidtet. Derved renses næsen og bihulen, og man undgår den værste irritation og klumper der tar timer om at optages i kroppen.

Og generelt bare lad være med at drugge så tit!