Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hey all, har et stort problem med at bryde igennem når jeg tripper shrooms.
Så ville høre om der er nogle som har en god playlist til shrooms.

Ville hjælpe mig utrolig meget.

Mvh Stangss

Og god weekend derude :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
JEFFERSON AIRPLAINE - WHITE RABBIT! Og det skal være i hovedtelefoner, så skal du nok blive sendt godt afsted. Ellers er Animals fra Pink Floyd også et udemærket tripalbum, grundet alle de hyggelige dyrelyde (ja, jeg ved godt at det ikke er det albummet handler om, men det er det altså på svampe!) Nå ja Pink Floyds The Piper At The Gates Of Dawn tror jeg også kan være et middel, men jeg synes de spacy lyde giver mig lidt noia når svampene virkelig slår. Det skal hvertfald ikke høres i hovedtelefoner!

Men et tip er vel, at overfalde dit musikcenter og forsøge dig frem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg kunne umiddelbart godt forestille mig at albummet Shpongle - Tales of the inexpressible, kunne sparke nogle ting igang, det er i hvert det album jeg ville høre, hvis jeg skulle indtage psilocybin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
ja 100% sphongle... mere psychedelisk fås det ej!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Prøv at hør noget med "Krumelur" ginialt musik til svampetrip :) Nogle af hans tracks kan hentes gratis her:
http://krumelur.trance.net/music/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der er mange valg...

Mystery of the yeti...
Shpongle som nævnt tidligere...
Astral Projection, GMS, Juno Reactor, Ticon, Infected Mushroom, Psysex, Neelix, Dali, The Muses Rapt, Astrix.

Der sgu meget musik. Doors - Pink Floyd - Depeche Mode

Tjaeh, musik som du får det godt af og som får dig til at føle noget.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
The Misted Muppet - Snarling Zraw

På ketamin er det den ultimative break-through, så prøv den på svampe. Hvis du altså er til tæskefed full-on. (Rettelse: Det er selvfølgelig kun et enkelt track, og du bad om en playlist!)

Ellers kan anbefales Slagsmålsklubben (kan høres på myspace - weird electronic uden vokal) og Rumpistol, hvis det skal være chillet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Jeg forstår bare ikke i nævner så meget "Fullon". fullon er jo ikke svampe/syre musik.. Det fede ved syre er jo at det åbner op for sanserne..Derfor er "syre musik" jo klart fedest.. Der ikke har nogen melodi, men bare en sindsyg masse lyde der kører på 20+ lydspor.. Kan også anbefale Fungus Funk btw :)

Tidligere holdmedlem

minimal>>> Hold da fucking kæft slagsmålsklubben sparker røv, damn et lille gem du har præsenteret os for

Medlem
Brugeravatar

Jep, har også lige tjekket for det - det lyder alt for nice...

Slagsmålsklubben skal jo forresten spille på Rust i den kommende weekend - nogen der har planer om at kigge ind til det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vibrasphere, Shpongle (bedste nargo evar), Younger Brother, Do Make Say Think/Godspeed! You Black Emperor, Efterklang perhapz?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

In our memories
Brugeravatar

Brian Damage skrev:
minimal>>> Hold da fucking kæft slagsmålsklubben sparker røv, damn et lille gem du har præsenteret os for

:) Ja, det er tæskefedt... Jeg elsker at høre det på ketamin, specielt Sponsored by Destiny, det er som skabt til den verden.

Jeg var sgu ikke klar over, at de var på vej til Danmark... Troede, det var mere ukendt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
80'er synthpop er overraskende godt. Giorgio moroder, Orchestral Maneuvers in the Dark (ca. Architecture & Morality) ja selv fucking Duran Duran(!).

Min Favorit:
Billede
Manual : Azure Vista
Myspasser
Hør "A Perfect Solitude". Det lyder som en der spiller på en marimba med tangenter af krystalprismer fra hængelampen i pejsestuen.. ...i Valhalla! eller noget...

Prøv Også:
Billede
Dragontears : 2000 micrograms from home (altså for helvede, bare titlen :shock: )
Myspasser

Billede
Colour Haze : Tempel
myspasser

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Minimal skrev:
Brian Damage skrev:

:) Ja, det er tæskefedt... Jeg elsker at høre det på ketamin, specielt Sponsored by Destiny, det er som skabt til den verden.

Jeg var sgu ikke klar over, at de var på vej til Danmark... Troede, det var mere ukendt.

De kommer jo på årets Roskildefestival. Jeg tjekkede dem ud da årets line-up blev offentliggjort og må tilstå at deres musik ikke umiddelbart fangede mig, men jeg kan sagtens forestille mig at hoppe lam rundt til det ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg havde en voksen ven da jeg var lille Bjørn. Han laver sådan noget rigtig syremusik, kan høres her: http://www.palmqvistaudio.com Men det skal lige siges på forhånd at det ikke er noget musik man kommer i godt humør af, men noget super godt musik til shamanistisk brug osv. pas lidt på med at bruge hans musik til svampe, meskalin osv. det er meget dystert . Nærmest uhyggeligt noget af det.,

Nu skal ejg sku til at lave en laaang playlist :)

Thx all

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Stangss skrev:

Thx all

jeg vil råde jer til at høre det shpongle album jeg beskrev ovenfor, lidt inde i trippet, hvor psilocybinen begynder at tage effekt... :shock:

er i andre ikke enige?

Khazim skrev:
Stangss skrev:

Thx all

jeg vil råde jer til at høre det shpongle album jeg beskrev ovenfor, lidt inde i trippet, hvor psilocybinen begynder at tage effekt... :shock:

er i andre ikke enige?

Vil jeg prøve. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan rigtig godt lide Trentemøller + svampe. Især hans Last Resort, der er meget tilbagelænet og introvert/dyb i albumversionen (ville ikke tage sådan noget som Polar mix'en, der flyder rundt på torrents).

Shpongle's "Are you Shpongled" har jeg hørt uden at være på svampe, men det virker som et interessant alternativ. Det er jo uhyrligt så kompleks den plade er.

Junior medlem

Som alternativ til psychedelic og psy-trance og alt det gejl, vil jeg foreslå noget god dub. Jeg desværre endnu ikke prøvet at høre det på andet end hash (hvilket er fremragende!)

Der er en superfed player med masser digital dub på http://www.jahtari.com (http://www.jahtari.org/player/player-info.htm)

Personligt er jeg stor fan af dubstep, og jeg kunne forestille mig at det kunne lyde syret på hallucinogener. Dog skal der passes på hvad for noget man vælger, meget af det er meget ondskabsfuldt.
Burial - underlig ambient garage-dub med en undervandsagtig nattestemning og forvrængede stemmesamples. Til et stemningspræget og chilleren trip i mørke.
Loefah - ultra bas-orienteret hiphop-ish dubstep. Til hyggetrip med venner og joints.
Digital Mystikz - drager mere inspiration fra reggae og dub, men stadig langsomt, mørkt og basfyldt. Jeg ville foreslå at downloade deres Essential mix fra BBC Radio One, et mesterværk, men ikke for sarte sjæle og folk med basskræk. Til hyggetrip med venner og joints.

Aphex Twin med Selected Ambient Works ville også være velejnet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]