Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Ethnoplanet
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg thor ikke alle kan klare meskalin trip.og da slet ikke da man ved der er mange under 18 der køber fra siden.jeg syntes satme de skulle lave 2 firama. nu hvor de har vægte og glads og kapsler og alt mulig andet.

para kig på www.indra.dk
hvis det var sådan på ethno så thor jeg sq ikke der vil komme et forbud som sorten men nu hvor i har været i avisen og medierne,som et sted hvor man bare klikker ind på for at købe stoffer.og man vil kom til at høre mere og mere om det nu er jeg overbevist om.

fks. "det lille fjols fra disko daskoet" tænker ahh neste weekend skal jeg sq være mindst lige så blæst som den her.fjolset går ind på siden,og bestiller det de har skrevet der rykker mest. hmm meskalin har jeg da hørt om før, var det ikke noget der var i 70'erne nåå hva fanden,jeg napper sq lige en over dossis. fordi de svampe jeg fik sidste gang var sq ikke så go'e så nu ved jeg at man bare skal over dosser deres produckter. (og her går det så galt).

siden ethno er ret opfordne til at hele lortet bare skal indtages.indra er mere som et sted der bare har det.men til gengæld har de også de go'e sager

Medlem

Dit forslag er allerede under overvejelse guffe.

/para

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ADB:
@zionboy

Det er sgu da godt at vi dig, så vi andre ikke vil kunne begå fejl ved brugen af stoffer! Hvordan kan du retfærdiggøre at du måske har umuliggjort et vidunderligt trip for os andre??? Mener du hermed at vi ikke kan tåle det? Hvad hvis det var muligt for mig at sætte priserne op på alle svampe med 5000% bare fordi at jeg havde fået min del og at jeg ikke synes at andre skulle bruge dem, ville du så synes at det var rimeligt?
<HR></BLOCKQUOTE>

@Hvorfor har jeg umuliggjort et viderunderligt trip for andre?
600 kr. for et trip er ikke en formue, men man skal virkelig ville før man poster 600 kr. ud. Kaktus bliver ikke et weekend drug foreløbigt - og det passer mig fint.
Jeg er sikker på at mange kan TÅLE et mescalin trip, men der er desværre også mange som ikke aner hvad det er de roder med. Bare læs 50% af alle indlæg på dette board. Jeg har ikke behov for at retfærdiggøre min beslutning - sådan er det bare!

(Ryger Smiley)

Dedikeret medlem

jeg syntes heller ikke at det er meget at give hvis man tænker på hvad man for [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
,det er da også rimligt positivt at det så kun er for dem der virklig vil have sig sådan et trip,der går ud og kyller penge i meskalin kaktus.det skulle nødigt blive et weekend drug som svampe er nu om dage,

@para .jeg kan godt se hvad i mener med af småfolk kan købe de og komme galt afsted.men i steden for at sætte prisen vilt op.og vi hved jo godt hvem der får alle penge i sidste ende ethno.600 hiver man sku ikke lige op af lommen når man går i skole elle nåde.er de så bare synd for dem der godt kunne tænket sig af prøve de mere ene en gang.for vi er jo nok nogen der hved hvad de går ud på.men i steden for og gør de så kunne i sku da bare lave et tjek med dem der køber.på et elle ande måde må i da kunne går de.cpr nr elle den stil.elle sælge en prøvet pakke så dem der garne vil prøve at se hvad de er kan uden der sker de helt ville..... trold
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 08 Maj 2001: Besked ændret af: trold ]

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Zion... det du siger med du ikk tror det bliver et weekenddrug og sagt du har bedt dem sætte prisen op og sådan.. så spørger jeg bare... coke r heller ikk for hver mand... coke koster også 500-700... og det r da stadigvæk et weekenddrug... så jeg tror ikk den holder den med bare og hæve priserne at så bliver det ved med og være noed man gør engang imellem, og ikk et weekenddrug der bruges af mange...
jeg tror personligt der kun vil gå nogle få år så r kaktuser en normal drugting som svampe og andet idag... det eneste kan være udviklingen er sænket grundet prisforhøjelsen... men blive populært og et brugt stof... det tror jeg nok det bliver!
Så jeg forstår ikk helt hvorfor i skal gøre op i hvor godt trippet r i forhold til hvad det skal koster. Hvis ethnoplanet nu tjente det de skulle tjene på det ved og sælge det til 200... hvorfor så overhovedet sige til dem de skal sætte priserne op. for det r jo bare ethnoplanet der stikker de sidste 400 i lommen.. og de gør det på bekostning af os brugere. Du går jo heller ikk ned i en buksebutik med et par cowboybukser og foreslår dem og hæve priserne fordi de på den anden side af gaedn sælger dem for 400kr mere... eller gør du?

Dedikeret medlem

prøve pakke (hmm.hvor har vi hørt det ord før henne,alle os som har prøvet at købe hash af en narkoman.

Dedikeret medlem

trold torld told.jeg kan slet ikke fatte ordet "prøve pakke" er kommet på tale.jeg syntes faktisk at dem der har "såkaldt interrese" for skulle dyrke dem selv,eller betale det høje pris der er for sådan en gud domlig ethnisk udrensning.hvis det virklig har en interresse.

ellers trold jeg thor man må tænke på den generale pop dreng der ikke ved noget om det er.

jeg har en forstilling om at vi "os" og 1000 af andre holder firama som ethnoplannet og indra/soma oppe.hvis vi booster de her firama efter vilder og vilder ting.så må vi se på den gruppe som ikke aner en klap hat om det.ud over at det er blevet købt at et lovligt narko firama.så det virker "nok".og det er sq også den gruppe der for det "hele her forbudt".er jeg sikker på,alsår hvis folk roundt omkring begynder at stille træ skoene.

>guffe .nu dyrke jeg dem også selv.så jeg snart har nok. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] her snart skal jeg nok fortælle om de er 600 vær.men vis de ikke er ande ind af guffe 5g svampe på en aften .og man virkelig prøver på at se virkelig halluer .og de kun kan blive til måske en hal time med gode hallu.ja så syns jeg de skal blive på 200 måske 300-400 men så helle ikke mere.for så skal jeg sku nok selv finde en levenrandør .v.h trold [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

ja okey du kan klare det,men jeg kender da godt nok mange folk som ikke kan,som handler ved ethnoplanet. (tænk på dem.tænk på sådan et lille fjols med uvhals kæde og ja (burff) sidder nede på viborg øst og har snot i hele hovdet fordi personen ikke fatter at fjerne det.sådan kan det gå.saføldig kunne man ungå meget hvis (alle kunder snakker med folk om hvordan det skal gøres) (sikkert) men der er sq mange der ikke gider at gå her ind og tjek tingne selv om ethno anbefaler det.fks. i soma når ja når man aligevel er der,så for man lige en sludder for en sladder om hvordan og hvorledes.den sludder for en sladder for du sq ikke hos ethno,det er bare cool cash,saa jeg syntes sq nermes at prisen skulle meget meget mere op, (kun de tøret kaktusser saføldig) de levne skulle tilgængæld være billige for det er jo for interressen skyld,og så er det ikke ethno's ansvar om folk misbruger dem.

ja du har da så ganske rat guffe.der er mange popdrange til.men nu til dags kan man købe hvad som helst hvad som helst.de kan komme mere galt af sted ude i den stor varden.jeg kender da til mange der ikke skulle tage stoffer .og de er nok helle ikke voksen nok i nu elles behanler de ikke de gudedomlig planter & stoffer sådan....

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hm.. lade Ethnoplanet registrere en på CPR-nummer el. lign? *NOT* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

*NOT* :-)

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
efter den svinestreg med kaktuserne er jeg totalt færdige med at købe fra ethnoplanet, fuck jer 600 kr det er stort set hvad jeg har til mig selv om måneden.

jeg har adressen på en planteskole i peru liggende et eller andet sted og de sælger mescier til billige penge, så kunne vi jo lave en samlet importm, og skide på ethnos latterlige priser.

[ 10 Maj 2001: Besked ændret af: Sir Haze ]

Dedikeret medlem

Fuckt up diskusion..hehe

men jeg er med på at importere en ordentlig røvfuld...

For engangs skyld er jeg enig med sir haze, fuck ethno og deres pludselige pris stigning, fra 200-600, a a a a det holder ikke, ..............

Dedikeret medlem

ret mig hvis jeg tager fejl (hvad jeg håber jeg gøre),sidder i der og siger at meskalin burdte være et diskoundt drug,
et ugens tilbud.hvad så med iboga'en syntes i også det skulle være til lave netto priser til den generele pop dreng.

jeg syntes fandme det her er ved at være gromme at tænke på.okey men la os da så vente på det næste dødsfald,eller rov mord,og så få vores interresse mere forbudt end de er i forvejen.

og ps
jeg er skide lige glad med priserne.hvis de gjore svampe forbudt ville jeg bare få mere for mine.,så det er ikke der sko'en den trykker

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Sir haze hvis du smutter i soma koster meskalin ekstraktet 700-800,- så de 600 er vel en rimelig fair pris ?

Fuck da hvis nogen begår rovmord det er squ ikke stoffets skyld det er personen der indtager det's skyld ok, så sænk prisen til 200 og alle er glade og tilfredse....................

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]