Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Forresten synes jeg vi har været rigeligt væk fra trådens generelle emne. Har ikke i sinde at smadre forfatterens tråd, da denne diskussion alligevel ikke er en der kan få en ende.

:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
kemal skrev:
Lala skrev:
Haha i er jo gået helt skævt på hinanden..

Wist mener selvfølgelig den "plastik" der er omkring.. hæng mig ikke op på hvad det hedder/er .. :lol:

Ved godt det er det som der sidder omkring hashen, og ikke indeni.

Det hedder cellofan. Men bare fordi der har været cellofan om hashen, er det da ikke ens betydende med at det er noget godt røg?

EDIT: Selvom hashen har været pakket ind i cellofan, har jeg da fået lige fra standard til rød libanon mm. Jeg kan ikke se hvordan dette på nogen måde skulle kategorise et kvalitets produkt!

aaah... nu forstår jeg, haha! (er heller ikke så blæst længere :lol: ). jeg kan strække mig til at sige det er positivt at finde cellofan steder rundt omkring på klumpen i og med at det betyder hashen er blevet opbevaret snavs- og måske endda iltfrit, hvilket er positivt begge dele.

det mindsker også sandsynligheden for at "ens egen" pusher har pillet ved renheden af tjalden, eftersom det nok ville kræve - eller virke logisk - at pusheren så ville have fjernet cellofanen først.

det betyder dog ikke at hashen ikke kan være blevet inficeret allerede tidligere af "fabrikanten" eller at hashen ikke har ligget hos pusheren længe. i guder hvor har jeg dog ofte fundet skidt og bæ i standard og påstået 'semi' - også i cellofan-pakket tjald.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ganja-Man skrev:
kemal skrev:
Lala skrev:
Haha i er jo gået helt skævt på hinanden..

Wist mener selvfølgelig den "plastik" der er omkring.. hæng mig ikke op på hvad det hedder/er .. :lol:

Ved godt det er det som der sidder omkring hashen, og ikke indeni.

Det hedder cellofan. Men bare fordi der har været cellofan om hashen, er det da ikke ens betydende med at det er noget godt røg?

EDIT: Selvom hashen har været pakket ind i cellofan, har jeg da fået lige fra standard til rød libanon mm. Jeg kan ikke se hvordan dette på nogen måde skulle kategorise et kvalitets produkt!

aaah... nu forstår jeg, haha! (er heller ikke så blæst længere :lol: ). jeg kan strække mig til at sige det er positivt at finde cellofan steder rundt omkring på klumpen i og med at det betyder hashen er blevet opbevaret snavs- og måske endda iltfrit, hvilket er positivt begge dele.

det mindsker også sandsynligheden for at "ens egen" pusher har pillet ved renheden af tjalden, eftersom det nok ville kræve - eller virke logisk - at pusheren så ville have fjernet cellofanen først.

det betyder dog ikke at hashen ikke kan være blevet inficeret allerede tidligere af "fabrikanten" eller at hashen ikke har ligget hos pusheren længe. i guder hvor har jeg dog ofte fundet skidt og bæ i standard og påstået 'semi' - også i cellofan-pakket tjald.

Nu er der ingen af mine dealere der selv sidder og 'piller' ved renheden af deres tjald. Så den med cellofanen siger ihvertfald ikke noget for mig, kan være den gør for jer. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der var engang en der sagde til mig, at noget Hash var blandet op med skosværte. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
kemal skrev:
som wist, så er det fordi man ikke har en pålidelig pusher, som man stoler på. :)

(dette er bare min holdning, ingen personlige angreb overhovedet :))

heh fint fint =) men nej sker dog kun når ens "faste" pusher ikke er på "arbejde" :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg røg engang noget god ryger, det indeholdte dog små hår da det var rullet på lårene af indere :D Det var sgu lidt klamt.

Medlem

Grow your own shit

har ikke købt hash i over to år........

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Så tror jeg alle tilsætningsstoffer er gennemgået. Men hvis du får fat i nogle endegyldige beviser så opret en ny post eller send en pm så låser jeg den lige op igen.

Låst pga. offtopic.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]