Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Not far from you :D
Mod: ///OBS!!! LIVSFARLIGT FORSLAG!! ½flaske whiskey kan slå (næsten) enhver omkuld, i sig selv.../// - HopIFjordeN

nu jeg jeg jo kun komme med mine egne erfaringer angående det her håndekøbs medicin fra matas men alligevel here goes. havde nogen piller liggende fra matas som jeg havde købt pga søvnbesvær og da jeg havde vendet mig af med søvnproblemet besluttede jeg mig for at jeg ligesågodt kunne få noget sjovt ud af det så jeg guffede 20 styks i mig og drak en halv flaske Jack D, og så skal jeg love for der ellers skete ting og sager efter 45 minutters tid hehe. alting så mærkeligt ud og jeg havde en totalt dejlig og meget afslappet fornemmelse i min krop. stak mine fingre op foran tv skærmen og bevæge dem, kan bare huske det så totalt underligt ud som om de vare lendende :P skriver dette fordi jeg selv er meget facineret over effekten af et håndkøbs produkt, som kan købes i matas for 159.95.- blandet med lidt whiskey. kan kun anbefale det for jeg havde det mega dejligt selvom jeg sad helt alene :D

ved ikke om jeg kan oplyse produktets navn pga reglerne her inde men hvis der er nogen der kan sige mig om jeg må det er jeg mere end villig til at oplyse det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Øeh.....

Du vil altså anbefale at blande noget håndkøbsmedicin, eller vel nærmere et kosttilskud da det er i matas, med alkohol????

Ja ok, lyder da friskt nok...... har du checket stoffet inden du blandede det med alkohol, eller synes du bare det kunne være sjovt?

Junior medlem

indtager aldrig nye stoffer eller medicin uden at vide alt om virkningen af det og hvad der evt kunne være af bivirkninger :) har ikke kunnet finde nogen form for advarsler om pillerne udover at der ikke må køres bil efter indtagelse af større dosis. så der er ikke noget at frygte der. stoffet giver en yderst behagelig følelse i kroppen og du kan virkelig mærke hvordan du begynder at slappe af. de er fremstillet at udtrækket fra en valerianerod og er helt naturlige. en god stak af dem og lidt sprut og så sidder man virkelig og hygger sig :)
Psychomancer skrev:
Øeh.....

Du vil altså anbefale at blande noget håndkøbsmedicin, eller vel nærmere et kosttilskud da det er i matas, med alkohol????

Ja ok, lyder da friskt nok...... har du checket stoffet inden du blandede det med alkohol, eller synes du bare det kunne være sjovt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lyder meget spændende, tror du det muligt at få effekt uden sprutten? Hader nemlig at drikke.

Junior medlem

det vil jeg da gætte på, så længe du æder nok af dem hehe. kan du forresten fortælle mig om jeg må opgive navnet på dem her inde ???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du må gerne fortælle hva' de hedder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
fortæl.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Valerian er det samme som baldrian på dansk. De virker såvidt jeg husker på GABA systemet og har derfor en vis beroligende virkning og næsten helt sikkert synergi med alkohol. Men det må da umiddelbart være lidt svært at skelne effekterne, når man høvler 8-10 genstande ned i form af Jack Daniels. Og hvor meget var placebo? Jeg kan nemlig sagtens se en art tracers i pinlig ædru tilstand, hvis jeg kigger rigtig godt efter dem og oven i købet holder hånden op foran TV skærmen (prøv at holde hånden op foran dig, knyt hånden men stræk din pegefinger ud, og lav så nogle regelmæssige cirkelbevægelser med pegefingeren - det trækker simpelthen et spor efter sig).

Personligt ville jeg i det hele taget blive riiiiimelig afslappet af en halv falske Jack D.

Må jeg have lov til at spørge, hvordan du nåede frem til at det var sikkert at spise 20 piller oven i en halv falske sprut? Hvordan estimerede du den kumulative effekt + synergieffekten? Havde du tidligere fulgt den universelle regel om at tage stoffet rent første gang?

Eller fulgte du mest rådene fra den der artikel, der starter "For the suicidal we recommend ..."? :P

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
:sucks:

Det her er da nok årets mest lamme topic... Baldrian og whiskey - det nye supernarko! :roll:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvordan har i fundet frem til det var baldrian han omtaler ? han har da ikk nævnt hva' der hva' for piller endnu jo ? Men ja er nok højst sansynligt baldrian.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dextrose skrev:
:sucks:

Det her er da nok årets mest lamme topic... Baldrian og whiskey - det nye supernarko! :roll:

Husk at preloade med 5-HTP! FTW! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan man spise bananer under trippet? Har hørt noget om at 5-htp forstærker effekten af banadine... Er det for real?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Psychomancer :arrow: Banadine er indersiden af skralden fra en banan som man ryger, men er vidst mest bare en joke at der er nogen virking i det. Så tror ikk du får det store ud at at intage 5-htp sammen med. Og bananer indeholder desuden tryptofan som bliver omdannet til 5-htp i kropppen :wink:

Banana peels do contain the psychoactive neurotransmitters tyramine and dopamine in significant amounts that if ingested are enough to affect people. The most characteristic effect of the interaction is a massive increase in blood pressure, leading to a hypertensive crisis, and possibly arrhythmia and death.[2] Bananas contain tryptophan which, when ingested, increases levels of serotonin in the body. This can lead to various mood-altering effects (Leathwood and Pollet, 1982) including a reduction in depression (Sainio et al., 1996). As well, Xiao et al. (1998) found that eating just two bananas a day for three days increased levels of serotonin in the blood by 16%. However, there is no mention in the literature of tryptophan having any hallucinogenic effects; it has, in fact, been used to reduce hallucinations in patients with mental disorders (Sainio et al., 1996).

Men hva har det med denne tråd og gøre :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Uuuund gesloschen... ///

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]