Jeg vil fortælle hvordan jeg selv udviklede, det jeg vil kalde en "midlertidig psykose". Noget ala en hashpsykose.
Til sagen.
En af mine rigtig gode venner(en kurder der er godt 2-3 år ældre end jeg), en af mine bedste veninder, min bedste ven og jeg havde aftalt at jeg skulle prøve Amfetamin hjemme hos en af vores fællesvenner, som bare ville drikke og ryge og sove som han plejer.
Vi kom dertil, sad og snakkede og hyggede lidt. Lines blev lagt på bordet og coveret kig rundt med sedlen. Det skal siges at jeg ikke lige ved hvor meget jeg selv tog.
Aftenen udvikler sig til at vi tager streger, derefter for at rulle en joint og gå ud i gangen(lejligheden var lige blevet malet, undtagen gangen) for at ryge joint og bong og snakke.
Vi går ind igen for at tage flere streger, og derefter ud igen i gangen for at suge.
Sådan er det meste af aftenen og natten faktisk, vi laver ikke rigtig andet end at sidde og trippe for os selv med den psykedeliske musik og vores samtaler osv.
Jeg får ikke sovet så meget den næste dag. Koger sådan set bare rundt.
Om aftenen har min ven(kurderen) fået anskaffet os 4x lyserøde damer, altså 2x hver.
Musik som Eskimo, Vibe Tribe, Infected og meget andet godt bliver sat på, altså ordentligt psychedelic.
Min ven og jeg er de eneste i lejligheden udover indehaveren som ligger med ryggen til os og sover.
Vi hallucinere begge 2 meget kraftigt. Der var 2x blacklight's op til at lyse, og det var det eneste lys i rummet.
Jeg føler at hvergang jeg lukker øjnene og åbner dem igen, så sidder jeg i læderstol og min ven sidder åbenbart på en strand og andre steder, vi bliver lidt halv forskrækkede.
Det udvikler sig til at jeg ser alt omkring mig krible, altså at der er noget småt i et milliard-antal der bevæger sig over vægene. Det går ud over min fantasi og jeg får det til at være små kryb eller såkaldte "støv-mider/edderkopper" som bevæger sig over alle vægene, ja de hænger selv nedover loftet, de "går" i rækkevis hen over min sovende vens krop oven på dynen. Jeg ser dem i hjørnene, jeg ser dem på skabene hvor de nærmest "higer" efter at få fat på mig. Jeg siger det til min ven og han bliver også meget forskrækket.
I denne tid prøvede vi også at lave en joint mens vi var blæste, men jeg opfattede noget småt og rødt ligge og bevæge sig i mixet, noget jeg så som en "rød lus", ligge og bevæge sig som faldt ned fra loftet, for evt at spise noget af tobakken eller hashen. Vi prøvede at hælde mixet ned i et cone, men jeg syntes jeg kunne se de bevægede sig inde i conet, så jeg sagde det til min ven og han syntes og han kunne se det, så vi smed det ud fordi vi ikke turde at ryge det.
Jeg går ud i gangen fordi det bliver for meget, "dyrene" som jeg har kaldt dem lige siden, de higer efter mig fra skabet som man lige skal udenom for at komme ud i gangen.
I tiden vi tripper går jeg også flere gange op i køkkenet(det er et MEGET beskidt køkken, fordi der er ikke gjort godt nok rent og der er røget SÅ meget hash at det er utroligt, og det har sats sine spor) for at se på vægen, jeg ser små fedt/bakterie-pletter nærmest bevæge sig rundt på vægen.
Jeg har det meget dårligt med det hele og står udenfor på svalegangen og trækker luft.
Jeg går ind igen, for at sidde lidt, klokken er tidlig morgen.
Nu kan jeg fanme også mærke at der er noget der falder ned i hovedet på mig, er på mine arme, i mit ansigt. Jeg bliver nærmest panisk og sidder i flere minutter og børster i mit hår, kigger fortvivlet og halv bange omkring mig.
Jeg går udenfor igen og står i flere minutter og børster i mit hår, jeg bliver ved og ved.
Jeg tager hjem kl kvart i 9, for at cykle ud på en stor græsplæne hvor jeg bliver ved med at stå og børste i mit hår, hele tiden.
Jeg tager hjem, med meget store pupiller for at spørge min mor fortvivlet og bange om der er noget der er i mit hår.
Jeg kan ikke huske så meget mere.
Jeg får regøringsvanvid, jeg er bange for støv fordi det indeholder såkaldte "støv-mider". Jeg endevender og rengører alt på hele mit værelse, vasker vægene, støvsuger mit tøj, vasker gulvet, støvsuger min seng osv osv. Jeg kan ikke tage det mere.
Jeg er ved at bryde psykisk sammen og er samtidig bange for at min mor vil kontakte lægen eller andre overordnede for at få mig indlagt.
Dagene efter kan jeg stadig mærke dem på min krop, børster hele tiden mine arme, mit hår, mit tøj. Jeg er bange for når støvlet hvirvler op når jeg har sat mig ind i bilen. Jeg kan mærke dem gå langs op gennem mine sokker, op gennem benet, derefter op gennem armen, og så gå bag om på ryggen for at fortsætte op i håret.
Det sygeste ved det er at, nogen gange når jeg strøger mig gennem håret for at fjerne dem, kan jeg mærke at jeg på en måde bliver bidt af et eller andet, stukket på en underlige måde. Noget der næsten ikke kan beskrives.
Nogen gange kan jeg sågar mærke at jeg har dem i mundvigerne, at de bevæger sig nedover mit ansigt.
I dag, flere måneder siden det skete, har jeg kommet til den konklussion at det har været en meget dårlig kombination at kombinere MDMA + Amfetamin + Hash på 2 dage uden at sove.
Amfetamin giver nemlig også den virkning, efter stort forbrug at du får "gåsehud", og sveder osv.
Jeg vil mene at hvergang jeg har mærket noget "gå" på mig osv osv, at det har været en påvirkning i mine hårsække overalt på kroppen.
Hvad mener I?
Jeg vil ikke uddybe min seance yderligere da den kunne blive meget meget meget længere end hvad den allerede er.
|