Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Kunne det ikke være sjovt at lave en Psychedelia camp på roskilde i år?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg regner da i hvert fald med at tage til Roskilde i år. Det kunne da være fedt hvis vi i hvert fald kunne aftale et sted at mødes over en lille pibe etellerandet...

------------------
All your base are belong to us!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
COOL IDE! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Dr-D

Inden jeg kom herind vidste jeg bare at det var om en psy camp, så kommer mit spørgsmål, hvem gider tage til roskilde festivallen, ok her er svaret, folk der ikke er stegt konstant, personligt gider jeg ikke vælte rundt klokken 4 om morgenen på jagt efter vand til mine sidste piller, og jeg gider heller ikke bruge flere tusinde kroner på piller når jeg ved at jeg alligevel har ædt dem alle sammen inden festivallen er slut - hmm - og garanteret for at jeg ikke gider danse i et telt, det er lidt for byfests agtigt, og så at vågne dagen efter for at mærke duften at dødt græs - pis og lort, imens at man har det mega mystisk fordi man guflede 7 piller og en ordentlig røvfuld amfeta og morgen coke, damn det er bare ikke lige mit trip, jeg har været der engang, det var i 99 og ok det var fladeren jeg skred på tredje dagen fordi det var så skod, damn, roskilde sucks, hvem gider og skal sove telt på kix, desuden er der altid mega koldt om morgenen, 80.000 mennesker, KIKS,COKE og mig, damn det ender galt men jeg er frisk.

[ 22 Marts 2001: Besked ændret af: Psychomancer ]

Nåhr ja Psycho, hvem siger lige det skal være med KIX og COKE ? Personligt synes jeg heller ikke det hører til på en festival. Hvad med at æde noget psykadelic, svampe, LS eller et eller andet... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg gad godt til Roskilde, hvis jeg fik råd og tid. Det kunne være hyggern at lave en psy-camp. Hvem ved?

Mvh
Loonie

Altså kic kan være quite psykadelik ikke, tag f.eks Fnug eller Roles, hmm, de er temmelig psykadelik, og whatever, jeg sagde jeg var fresh på det ikke, osse selvom det går galt, det gør det squ alligevel så tit, det bliver bares skæggere jo mere galt det går, heh heh.

Ja men jeg skriver jo osse at jeg er med på den, ikke, selvom det går galt og forholdende er elendige derovre så vil jeg da klart med, men jeg har ingen at tage derover med så det hele afhænger af om der er en PSYCHEDELIA camp derovre, heh he.

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
hmm tror den her taber osse skal til roskilde, men hvfor nøjes med 1 pibe etellerandet =?= [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

kunne da være ginet med en psyc lejer

Ok her er mine demands

1: Der skal være en jeg kan følges med derover, idet at jeg nok er så stegt i toget at jeg ikke fatter en skid, var det i 99.

2: Der skal være mindst en person med der er med på at ryge nårsomhelst, idet jeg hader at sidde og ryge alene.

3: Der skal ikke være nogen personer der siger til mig at jeg tager way too much, i kender ikke mine grænser.

4: Der er ikke flere demands

5: Læs i nummer 4

6: Gå syv felter tilbage

Ok det var alt, og jeg er med på den.

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Okay det lyder da fedt med en psychedeliacamp... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] jeg tror sq nok jeg skal til Roskilde ved det sq ikke inu?..

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Jeg skal oxo med til roskilde i år med det er første gang så jeg håber der bliver psy camp for det ville da være for vildt..
Psychomancer jeg er oxo med på at ryge hver gang [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det lyder som en for vild ide det med en psy camp. Jeg er med på den hvis vi kan få banket en ordentlig lejr sammen.
Og psycho: hvis vi ligger i samme lejr behøver du aldrig ryge alene det lover jeg dig.
Jeg har selv været på roskilde så her er nogle ting der skal tages højde for hvis det skal blive en ordentlig god lejr:
1.presenning med masser af plads under, så vi kan være en del mennesker.
2.bænke og borde så vi har et sted at side
3.Ghettoblaster der rykker. boomblaster er udemærket. jeg har desværre ikke en selv. Er der nogle herinde der kan stå for blasteren?
4.Jord-hugger midt i lejren
5.En pusher eller to =)
Desuden skal vi sørge for at komme i god tid, så vi kan finde et godt sted at putte lejren, og lave den i en ordentlig størelse.
Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Hvilket sted i danmark ligger det der land of... fordi hvis det er i nærheden af mig vil jeg sku gerne losse dig i røven når du skal af toget...Læs mit yderlige svar inde på medlemeren !

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
BOOMBLASTER, den klarer jeg da!
DR-D
Ps. vi kommer allerede en ca. 4-5 mennesker, og vil da gerne støtte op om en camp! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg skal med, super fed ide!

SE HVAD JEG KAN KOM NU OG SE DET ALLE MAND, JEG KAN LAVE RYGERSMILEY, DET ER DER IKKE SÅ MANGE DER KAN
Billede

Billede
Billede Billede Billede Billede Billede Billede

ER DE IKKE SØDE? LAD OS TAGE DEM MED PÅ ROSKILDE, SOM FLAD EVENTUELT, EN RYGERSMILEY PÅ ET KÆMPEFLAG, DET VILLE BARE VÆRE MEGAGYLDENT.

Dedikeret medlem

Hvad med at bruge caqtus vinderlogo?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]