Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD mm..
Junior medlem

Jeg har nu gået i et års tid og tænkt rigtig meget på at jeg godt kunne tænke mig at trippe på LSD, jeg har altid kunne få fat på det så det har ikke været det der har problemet..
Jeg har læst rigtig rigtig meget om det og mange triprapporter så jeg syntes selv jeg er klædt godt på.
Derudover har jeg en rimelig stabil tilværelse med uddannelse, arbejde og så videre.
Jeg er 20 år gammel, og jeg har sørget for nogle ordenlige settings til hvornår det nu skal finde sted som jeg ikke helt ved endnu. For mit problem er: Hvornår er man klar?? - Hvornår er man så godt dækket ind så man får et rigtig godt trip? - er det når jeg føler mig klar? jeg er ikke bange for at prøve det er nok lidt mere nervøs, der farer tanker rundt i hovedet på mig om hvordan det er og så videre og hvordan min krop reagere fordi at jeg har så dyb respekt for det stof.
Hmm..

Jeg har prøvet en masse ting, og lignende ting som svampe & ketamin.

Er jeg klar til at tage det? Jeg føler mig klar, men er mine forberedelser gode nok?

Mvh
Mikkel :)

Titel: Re: LSD mm..
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Umiddelbart lyder det da som om, at du er godt rustet. Det er altid godt at have læst en del om det, men det er stadigvæk noget helt helt andet når først man er på det, hvorfor det er en god ting, at du har prøvet psykedelikum, så du har en idé om hvad psykedeliske stoffer kan frembringe.

Hvis du så også har set og sittings iorden, og samtidig føler dig parat til rejsen, så skulle du vist ikke kunne blive dækket bedre ind. Men selvom at man har forberedt sig grundigt, og fra starten af føler at man har styr på det, så skal det jo altså stadigvæk siges, at psykedeliske stoffer ikke er legetøj, og at der kan ske uventede ting under rejsen, som man umuligt kunne have forberedt sig på inden.

Men det vigtigste er da, at du føler dig parat - hvilket du jo også siger at du gør. Lidt sommerfugle i maven har man vel altid inden :D

God tur herfra :)

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ingen erfaringer med LSD, men kan da kun sige, du altid kan starte lavt, for at få en fornemmelse for stoffet :)

Mvh,
Gargarin

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvis du i forvejen har erfaringer med svampe, ketamin og føler dig klar, så synes jeg bare du skal hoppe ud i det. Start selvfølgeligt lavt, evt et halvt mærke, du kan jo altid redosere hvis du synes det er alt for lidt :)

Men du er ihvertfald ikke i tvivl når først det virker :wink:

En god ting kan være fx at have en valium eller oxynorm klar som tripkiller hvis det skulle blive for meget. Det var mig til megen hjælp i weekenden hvor jeg fik en madforgiftning mit under et heftigt lsd + ketamin trip :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Start ud med en lille dosis. ½ rolling stones burde være nok.
Sendte en mate afsted i fredags på ½ rolling stones... Total i halluland, megafedt.

Første gang jeg trippede syre spiste jeg et helt mærke(californian sunflower), hvilket jeg har fortrudt siden, blev simpelthen så overvældende skræmt af trippet, alt for meget at lade en utrænet hjerne tænke på.

Men hvis din setting er i orden, den skal virkelig være iorden når det er syre, så det vel bare at trippe:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis du har prøvet svampe, er det jo bare at komme igang. Man skal ikke tænke så meget over det tror jeg. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ualmindeligt dårligt råd^

Selvfølgelig skal du tænke meget over det, og lægge energi i planlægningen... - men umiddelbart lyder du da til at have fint styr på det!

Vil ikke sige så meget andet end, tænk på set&settings og held og lykke! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Arius skrev:
Hvis du har prøvet svampe, er det jo bare at komme igang. Man skal ikke tænke så meget over det tror jeg. :)

Forkert råd, og du det er tilmed kun noget du tror.

Tænk dig om menneske!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Trehalose skrev:
Arius skrev:

Tænk dig om menneske!

: :yeah: håber dælme trådstarteren når at læse det er noget vrøvl

Medlem
Brugeravatar

Trehalose skrev:
Arius skrev:

Tænk dig om menneske!

I misforstår mig, jeg mente når han har prøvet svampe er der ikke så meget at tænke over, da rusen minder meget om hinanden, det var det jeg mente. Lsd vare dog noget længere tid, selvfølgelig er det bedst at planlægge trippet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Svampe og LSD er begge to psykedeliske stoffer. De kan sende en "langt ud" begge to. Så er man klar til det ene, er man klar til det andet. Mine argumenter for hvorfor tiden på tripsene ikke er af afgørende betydning er jeg kommet med andre steder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arius skrev:

Jeg vil nu give dig ret, altså på et tidspunkt er det bare det samme og det samme man læser igen og igen. Man finder ikke ud af hvordan det er før man har prøvet det.
Men start med en lav dose så du ikke kommer ud i noget du ikke kan styre, man kan jo altid redosere :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis du er sammen med nogen rigtig gode venner du virkelig holder af og går i spænd med, og din psyke er tiptop kan det stort set ikke gå galt. Mit første syre trip var langt mere behageligt end jeg havde forestillet mig, grundet overstående. Jeg havde nemlig også mange forstilninger om hvordan det var, efter som jeg havde trippet rigtig rigtig mange gange på svampe før jeg tog syre.

Virkningen er meget ens på lang række punkter, men stadigvæk to forskellige. Men faktisk synes jeg på mange måde syre er mere behageligt sådan overordnet end svampe. Svampe har mange mærkelige former for milde sideeffects, hvor syren føles mere "ren" hvis man kan sige det sådan. Det er hvertfald sådan jeg oplever det. Jeg blev hvertfald meget positivt overrasket over syrens virkning, set i forhold til svampe.

Medlem
Brugeravatar

Jeg syns at man når at blive træt af lsd-rusen, fordi at den vare så lang tid og det er pisse irriterende når man gerne vil se fjernsyn.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Arius skrev:
Jeg syns at man når at blive træt af lsd-rusen, fordi at den vare så lang tid og det er pisse irriterende når man gerne vil se fjernsyn.

Hehe det må være op til den enkelte at vuderer det, umildbart synes jeg at det er form for befrielse. Men selvfølgelig skal man være ret vild med psychedelika, for at nyde det i den udstrækning

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Arius skrev:

Puuuha, jeg har det først rigtig fedt når man krydser 12 time, fjernsyn ser jeg aldrig, sker mange flere spændende ting i trippet. Men jeg kobler også virkeligheden fra når jeg tripper, skal aldrig noget dagen efter og har sjældent planlagt noget, tid holder op med at være til stede, friheden kommer og så vil du se fjernsyn... :) Synes jeg er lidt sjovt :lol:

Første gang jeg tog syre, havde jeg ingen forventninger, men det har jeg nu aldrig når jeg tager noget, det må bare komme af sig selv.....

Medlem
Brugeravatar

Det er da godt at i syns så godt om lsd, men jeg syns at der skal være en god pause imellen psykedeliske oplevelser, det bliver hurtig kedeligt syns jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arius skrev:

Jeg synes det er lækkert at det varer så længe, meget mere tid til at trippe og hygge :P
Og det er sguda mega griner at se fjernsyn mens man tripper lsd, :lol:

Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Arius skrev:

Jeg synes det er lækkert at det varer så længe, meget mere tid til at trippe og hygge :P
Og det er sguda mega griner at se fjernsyn mens man tripper lsd, :lol:

Jeg kan også godt lide lsd hehe, men det kommer selvfølgelig også an på hvor stor dosen er :D Jeg syns ikke rigtig at det er sjovt at se fjernsyn, det flyder bare sammen hehe. Jeg så simpsons på 38,5 mg 2cb i sidste uge, imens jeg hørte techno, det var fandme syret :D Hvis man skal se fjernyn skal det være en meget lille dosis, syns jeg. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]