Jeg er ikke enig. Det chili har gjort,er halvvejs en provokering,men så sandelig også en hjælp til de folk,der alligevel(!)ville stå nede på apotekets håndkøbsafdeling.Er det ikke bedre at de får ordentlig besked,om de stoffer de tar?Bedre besked om hvad de skal gøre,hvis der sker det og det?Bemærk,det er altså meget få,der vil begynde at tage "stoffer" på grund af den artikel.Nej de folk ville købe håndkøbsmedicin anyway,så hvorfor ikke vejlede dem,så dew ikke bliver syge,og så videre?Det er også et lille hint til folketinget om,muligvis,at være lidt mere forsigtig med håndkøbsmedicin.F.eks.er det ikke mange,der ved,at hvis de prøver at begå "selvmord"(de fleste gange er det folk der gerne vil findes,FØR de dør!)så er det væste de kan gøre,at bruge Pinex,Paracetamol. For godt nok kan de give en maveskylning,men der er skaden sket.I løbet af de næste 3 dage,bliver deres lever brudt ned,og jeg mener NED,så den ikke kan bruges mere!!Det er der mange teenagere,der ikke ved en skid om,og sådan noget skal sgu fortælles,så de unge ved det,eller hva? Så prøv at se sagen fra flere sider.Jeg mener da heller ikke,at unge i den alder skal bruge stoffer,men som vi alle ved,gør dem der vil,som de vil!Så syntes jeg at man ligeså godt,kan give dem oplysninger om det de putter i hovedet,og hvad det gør ved kroppen. Gonzo
|