Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej drenge og piger :D

har lige et spørgsmål ang. hash og dens holdbarhed..
min vens veninde der bor på staden har fortalt at de ofte graver deres dejlige ryger ned i jorden i længere perioder for at den skal holde sig godt, give bedre smag og sågar give bedre virkening.
nogen der har erfaring med dette, eller hørt noget om det?

kan nemlig ikke finde ud af om det passer eller ej, da jeg aldrig har hørt om det er før eller kunne forestille mig at fugt og kulde skulle hjælpe på noget som helst..

i må hygge..

mvh. nowayback

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivler på at hashen bliver mere potent af du graver den ned :)

Medlem

Geografisk sted: i et træ
nowayback skrev:
hej drenge og piger :D

har lige et spørgsmål ang. hash og dens holdbarhed..
min vens veninde der bor på staden har fortalt at de ofte graver deres dejlige ryger ned i jorden i længere perioder for at den skal holde sig godt, give bedre smag og sågar give bedre virkening.
nogen der har erfaring med dette, eller hørt noget om det?

kan nemlig ikke finde ud af om det passer eller ej, da jeg aldrig har hørt om det er før eller kunne forestille mig at fugt og kulde skulle hjælpe på noget som helst..

i må hygge..

mvh. nowayback

Altså fugt nedbryder jo THC.. Dog kan det jo være de pakker det ned i nogle beholdere osv. Har aldrig hørt det før men lyder sgu spændende, hvis det funker.

Har ikke selv prøvet det, men har hørt fra mange at hvis man putter sit fx. skunk i fryseren kan det holde sig i evigheder og få en rigtig god smag/lugt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det har intet på sig. hash bliver ikke bedre af den behandling. Har selv leget lidt med det og gravet noget ned i 3 og 6 md i nogle lufttætte beholdere. Det holder sig fint, men efter 6 md var smagen lidt falmet.

Lys,varme nedbryder thc, så det bedste jeg har kommet frem til er lufttæt beholder i en fryser så kan det sagtens holde mere end 3 md og smagen falmer ikke, kommer også lidt an på kvaliteten og hvad hashen er blandet op med.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Det gælder om at finde sin helt egen dybte... der kan gå mange år før man finder den! men når du så en dag hiver din plade op og hulet og smager er det som himlen falder ned over dig... lykke, jordkølet lykke! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
KingOfBongbong skrev:
Det gælder om at finde sin helt egen dybte... der kan gå mange år før man finder den! men når du så en dag hiver din plade op og hulet og smager er det som himlen falder ned over dig... lykke, jordkølet lykke! :D

Jeg kaster mig på knæ og hilser dig som var du min kejser :D
Det er så fucking vigtigt sagt altså. I den perfekte sammenhæng! Det hele går jo op i en højere enhed :D

Titel:
Medlem

sad og tænkte på præcis det samme da jeg læste spørgsmålet haha :D.

men tror i ikke det kan have noget at gøre med at hvis de har større mængder hash liggende, så hellere smide det i jorden i nogle lufttætte beholdere, end at have det liggende i en fryser og få det busted under et razzia?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tfss skrev:
sad og tænkte på præcis det samme da jeg læste spørgsmålet haha :D.

men tror i ikke det kan have noget at gøre med at hvis de har større mængder hash liggende, så hellere smide det i jorden i nogle lufttætte beholdere, end at have det liggende i en fryser og få det busted under et razzia?
Altså det du siger giver jo mening, men det har jo intet med smagen, holdbarheden eller virkningen at gøre ? :wink:

Titel:
Medlem

hehe nej det har du ret i, men der må vel have været nogle misforståelser? måske hans ven som kendte hende pigen fra christiania gættede sig til hvorfor de gemte det? der kan jo være mange ting der spiller ind hehe.. men når det hverken hjælper på smag, eller er bedre end en fryser, kan jeg ikke se andre formål end det jeg skrev :p

Rettelse: mente ikke gemte det, men gravede det ned

Titel:
Junior medlem

tak for svarene.. så skal mig og gutterne i hvert fald ikke ud og grave klumpen ned :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det kan godt vi i ikke skal :) men nu har jeg sgu gjort det for at leve i en ægte Fritz Helmuth stil! :D

One love Helmuth

Junior medlem

Nedbryder fugt THC? bad joke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]