Hvis jeg skulle uddefinere hvad jeg oplevede på de stoffer vil det minde om noget endnu mere pral, fordi mine oplevelser på diverse stoffer overskygger mængden af stoffer jeg har indtaget, vi snakker major feelings her - selv om jeg er ufattelig velformuleret er det svært at finde ord for de følelser og jeg har derved svært ved at forklare det, man skal nærmest møde mig når jeg er påvirket og når jeg ikke er påvirket, min personlighed sidder uden på mig, frit for alle til at læse den hvis de magter det - det er der mange der ikke gør og beder mig så omat forklare det, det kan jeg squ ikke så godt skriftelig, jo med mine digte - men dem jeg har lagt herop er der ingen der læser, de ligger under FUCK HVOR ER JEG BLÆST - Deja Vu osv.
Næste ting: ja jeg sagde at det var mindre smart, men ikke direkte dumt, jeg har kun gjort en dum ting i hele mit liv, den gider jeg ikke snakke om fordi den prøver jeg på at glemme ok!
Næste ting: Intelligens,jeg er IQ testet til langt over det danske gennemsnit, jeg kender ikke det totalt resultat, men der var kun 3 opgaver jeg ikke kunne klare, den første (fordi jeg var skæv) den andne sidste og en et sted i midten.
Næste ting: Psykoser - ingen regner jeg da med, jeg føler at jeg fungere fint, men jeg blev da smidt ud af militæret pågrund af at de mente at jeg var MENTAL DISORIENTERET, jeg gik endda fine papirer på det, ved ikke om man kan kalde dem fine, men jeg har det ok med det - heh heh - jeg tror at jeg engang havde reddet mig en psykose pågrund af for meget feta i for lang tid - følte at når jeg var udenfor såvar der mennesker i alle biler der vil slå mig ihjel og blev konstant overfaldet af den vildeste paranoia - såeh måske har jeg haft en psykose måske ikke, jeg ved ihvertfald at jeg ikke længere har det sådan.
Og jo jeg kan da godt være mere positiv, jeg er ikke kun negativ, men bliver det altid når jeg føler mig misforstået.
Heh heh alt her EGO OUT - PEACE OUT
|