Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Halløj M.S.

Det var da nogle fine karakterer, men MS forhelvede... Enhver men lidt omløb i hovedet kan da gå op til 10. klasses afgangseksamen og få de karakterer, det er da ikke noget der er specielt. Mine 9. klasses afgangskarakterer så da også nogenlunde sådan ud (mit gennemsnit var 9,9). Det samme gjorde en masse af mine venners.
Ok, du er måske ikke "dum", du er bare ikke god til at tilegne dig viden. Ikke at det gør noget forskel.

Omkring åndelighed/rent sind: Du skrev da ellers selv at du ville holde din "krop sund og hjerne ren", i en tidligere post. Det da ikke lykkede særligt godt for dig, er det?

Og du har aldrig gjort noget dumt, bare noget "mindre smart"?? MS, det lyder mest af alt som om du ikke vil indrømme dine dumheder (alle mennesker begår dumheder), men istedet prøver at overbevise dig selv om, at det er fedt nok det du har rendt og lavet da du var yngre. Det var det ikke. Indse det dog.

Din kommentar omkring storhedsvanvid lader jeg stå ukommenteret, da den vist taler for sig selv.

Og det skinner altså også tydeligt igennem, at du godt kan lide at prale med hvor mange stoffer du kan tage. Ellers ville du vel ikke skrive så meget om det? Der er da ingen herinde der synes det er spændende, at høre lange historier om hvordan du bekymringsfrit mishandler dit sind og din krop med urealistisk mange stoffer, vel?
Jeg synes ihvertfald det er latterligt at høre på.

Men det er jeg måske den eneste der gør?

MVH
Halløj

PS: MS, har du ikke overvejet at skifte navn til Jaguar?

Halløj: endelig en der fatter at give lidt igen, en jeg gider bruge min tid - måske endda en der måske kan forstå mig.

Første Ting: Hvad mener du The Symbol og Jaguar - idet at det er dig der har fundet på de nicks - vil jeg gerne vide hvad du ser i dem!

Næste ting: Idet at det er bevist at de fleste af Danmarks Ungdom ikke har omøb nok i hovdet til at få de karaktere er jeg rimelig stolt af dem, i 9 klasse lagde mit gennemsnit på ca.6 - der var jeg hjernelam, i 10 blev jeg smartere - en ting mere, jeg suger viden til mig hver dag, det er det jeg er her for.

Næste ting: At du ser nogle af mine erfaringer som dumheder er fordi at det i dine øjne er dumheder - fordi du definere noget som dumt betyder det jo ikke at jeg definere det som dumt vel? altså forfanden da - at du syntes at det var dumt af mig at være småkriminel i mine yngre år er din sag, som jeghusker tilbage på det, er det fede minder fordi de ting jeg oplevede dengang fik mig til mærke at jeg var i live - og ikke bare endnu et får i flokken.

Næste ting: Som jeg sagde tidligere, hold dig fra mine psykoser dem forstår du ikke alligevel - kom tilbage og snak igen når dine egne har vokset sig store ok.

Næste ting: Stoffer Stoffer Stoffer - hvis du var en stor sportsstjerne og hele dit liv omhandlede fodbold ville du da prale enormt med at hvor god du var, altså fortælle folk at du er herre god til fodbold ikke? i min verden findes en ting der tæller og det er mine stoffer, det er den store fællesnævner for mig- alt andet jegfortager mig, fortager jeg mig fordi det er nødvendigt for at opnå fællesnævneren - penge - uddannelse - viden. Uddannelse fordi det giver penge - og viden fordi det gør det mere safe at tage drugs - så du beder mig om at holde kæft med det jeg holder af - rend mig, hvis jeg bad dig om aldrig nogensinde mere at snakke om det du holder mest af vil du heller ikke gøre det vel?

Superstars liste.

1.Min Familie
2a.Stoffer
2b.Musik
2c.venner
3.Kvinder
4.Uddannelse
5.Penge

Det var det, Peace out superstar out.

Wiki Admin
Brugeravatar

Hey igen MS

Dejligt at få et svar tilbage i en lidt mere positiv tone [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Først mht. de der nicks, så var det ikke mig der fandt på "The Symbol", og hvis du nogensinde har læst i alt.drugs.psychedelics, ville du vide hvem Jaguar er.

Folk er generelt dumme (det vidner en del idiotiske forbudslove om), og derfor kan det til tider komme til at føles som om man selv er hyperintelligent, bare man har en smule omløb i hjernen... Og det er man jo ikke, det er bare alle andre der ikke fatter en hvede... Det er ihvertfald min erfaring.

Det er rigtigt, at alle mennesker har hver deres definition af hvad der er dumt (fx. er der jo mange der mener at det dummeste i verden er at tage illegale stoffer).
Men du indrømmede jo selv at det var "mindre smart" det du havde gjort, så du må da selv have kunnet se, at det måske ikke var det smarteste? Kan du ikke bare indse at alle begår dumheder (også dig!!), indrømme de fejl du har lavet, og komme videre med dit liv?

I øvrigt -- hvad er det for nogle psykoser du har? Er det noget du ikke vil snakke om eller hva'?

Jeg kan forstå at du går rigtig rigtig meget op i det at tage stoffer, og det er jo dit valg, det skal jeg ikke blande mig i. Men det irriterer mig bare når du snakker løs om hvor meget (FOR meget?) du har nået at tage på en aften. Hvad (undskyld) helvede synes du vi andre kan bruge det til? INTET!
Hvis du istedet gad fortælle om dine oplevelser med diverse stoffer, så ville det være noget brugbart for os andre, og ikke bare ligegyldigt blær, der hjælper dig selv med at forstærke følelsen af, at du er bedre end alle andre. Det er du ikke. Du eller allerhøjest lige så god.

Over and out. /Halløj

Hvis jeg skulle uddefinere hvad jeg oplevede på de stoffer vil det minde om noget endnu mere pral, fordi mine oplevelser på diverse stoffer overskygger mængden af stoffer jeg har indtaget, vi snakker major feelings her - selv om jeg er ufattelig velformuleret er det svært at finde ord for de følelser og jeg har derved svært ved at forklare det, man skal nærmest møde mig når jeg er påvirket og når jeg ikke er påvirket, min personlighed sidder uden på mig, frit for alle til at læse den hvis de magter det - det er der mange der ikke gør og beder mig så omat forklare det, det kan jeg squ ikke så godt skriftelig, jo med mine digte - men dem jeg har lagt herop er der ingen der læser, de ligger under FUCK HVOR ER JEG BLÆST - Deja Vu osv.

Næste ting: ja jeg sagde at det var mindre smart, men ikke direkte dumt, jeg har kun gjort en dum ting i hele mit liv, den gider jeg ikke snakke om fordi den prøver jeg på at glemme ok!

Næste ting: Intelligens,jeg er IQ testet til langt over det danske gennemsnit, jeg kender ikke det totalt resultat, men der var kun 3 opgaver jeg ikke kunne klare, den første (fordi jeg var skæv) den andne sidste og en et sted i midten.

Næste ting: Psykoser - ingen regner jeg da med, jeg føler at jeg fungere fint, men jeg blev da smidt ud af militæret pågrund af at de mente at jeg var MENTAL DISORIENTERET, jeg gik endda fine papirer på det, ved ikke om man kan kalde dem fine, men jeg har det ok med det - heh heh - jeg tror at jeg engang havde reddet mig en psykose pågrund af for meget feta i for lang tid - følte at når jeg var udenfor såvar der mennesker i alle biler der vil slå mig ihjel og blev konstant overfaldet af den vildeste paranoia - såeh måske har jeg haft en psykose måske ikke, jeg ved ihvertfald at jeg ikke længere har det sådan.

Og jo jeg kan da godt være mere positiv, jeg er ikke kun negativ, men bliver det altid når jeg føler mig misforstået.

Heh heh alt her EGO OUT - PEACE OUT

Dedikeret medlem

Shaman> du er bunden sidder og poster 10.klasses karaktere... du er simpelt hen for dum... hvad betyder en fucking karakter.. og er du ikke nået længere end 10.klasse,,,,, jeg ville foreslå dig at rejse til timbuktu... det kan du købe en kamel for noget salt... og det er lige hvad du kan fatte her i verdenen....du er cirka ligeså tænkende som en gammel fordrukken grønlænder...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af smurf3000:
Shaman> du er bunden sidder og poster 10.klasses karaktere... du er simpelt hen for dum... hvad betyder en fucking karakter.. og er du ikke nået længere end 10.klasse,,,,, jeg ville foreslå dig at rejse til timbuktu... det kan du købe en kamel for noget salt... og det er lige hvad du kan fatte her i verdenen....du er cirka ligeså tænkende som en gammel fordrukken grønlænder...<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm ok nu retter jeg lige din tekst.

EGO "du er bunden sidder og poster 10.klasses karakterer"... du er simpelthen for dum... hvad betyder en fucking karakter.. og er du ikke nået længere end 10.klasse......jeg ville foreslå dig at rejse til timbuktu... der kan du købe en kamel for noget salt... "og det er lige hvad du kan forstå her i verdenen"....du er cirka ligeså tænkende som en gammel fordrukken grønlænder... ----EGO----

Nej du er bunden, du sidder og kalder mig for dum - og så tillader du at jeg kan finde stavefejl i din post - og er jeg bunden - det er vel din defination - godt nok er jeg bunden men jeg fulgte med i 10.klasse - så jeg kan stave til ting, men det kan jeg da se at du ikke kan - med hensyn til din sviner - som jeg ikke engang betragter som en sviner - jeg har mødt små børn der kan svine bedre end dig - altså hvad fanden regner du dig selv for - nej lad mig fortælle dig det - for det første er du et så laverestående væsen at det er ufatteligt efter dine udsagn at du har en IQ der tillader dig at trække vejret - og ja korrekt jeg er måske ikke nået så akademisk langt - men åbenbart længere end dig ikke - du er endnu en af de hashrygere der skal lære at tænke før du skriver vidste du godt at man bliver negativ egoistisk at ryge hash - nok er jeg egoist men ved mig er det ikke hashens skyld - jeg er født sådan og har ikke brug for hjælpemidler til at være sådan - så måske er jeg ikke lige så smart til skoleting - det skyldes min dovenskab idet at jeg syntes at skole er noget lort - men når det gælder er jeg rimelig udemærket til det - engang en af mine venner skulle aflevere sin årsopgave på handelskolen (2.år) lavede jeg den for ham - han kunne ikke finde ud af noget fordi han havde brugt sin tid på handelsskolen på at handle med illegale varer - så på 12 timer fik jeg læst det man kan nå på så kort tid - fik lavet en 12 siders rapport - med stikord og da han kom op i den scorede han et 9-tal - godt nok kun en standard karakter - men godt klaret på 12 timer af en der aldrig har gået på Handelskole - så om jeg er dum - dem jeg laver lektier for syntes det ikke, og jeg har lavet lektier for en del folk på diverse skoler - min sidste danske stil på B niveau blev til et 11-tal så jeg ved ikke hvem der skal kaldes dum her - hvad vil du ellers vide - skal jeg til at forklare din lille barnelige drengerøv at jeg har mere livserfaring end dig - hvem af os to tror du der har været mest igennem, tag med mig ud og møde mennesker så skal de høvle dig ned mentalt, hvis du nogensinde tager med mig på "tur" ender det som mentalt-kollektivt selvmord for dine hjerneceller, din uudviklede hjerne har simpelthen ikke kapacitet til at rumme bare halvdelen af det min opfanger i dagens tidlige timer - og grønlændere - hvad har du imod dem, altså jeg kender en grønlænder som jeg vil sætte penge på er en del smartere end dig - bare fordi du bor et sted hvor din nærmeste bekendte er en alkoholisk luder og en afdanket stiknarkoman der stinker af lort - tror du ikke du burde flytte til Jugoslavien - garanteret for at de vil elske dit fremmehad dernede - at hakke på en menneskerace er da noget af det laveste man kan gøre, så hvis vi snakker om hvem der er bunden så rammer du den en del tid før jeg planlægger at lande - altså for fanden da SMØLF3000 kan du ikke bare indse at du er noget af det mest lammeste der er blevet født - der er mere brug for bladlus i denne verden end der er brug for dig - og hvad er det der trykker dig - du går løs på mig - uden varsel uden grund - uden at jeg på nogen måde - indirekte eller direkte - har henvendt mig til dig - hvem har puttet penge i dig, har din dreng forladt dig? eller er det bare fordi at dit svage ego ikke kan klare mit EGO - du er nok den første jeg har mødt på internettet der er så dum - læg mærke til at Chris stiller et spørgsmål som starten til dette topic - alle andre har svaret på det, du kom herind med et formål - at svine mig til - efter min mening burde du slet ikke være moderator - du skal ligesom moderer os andre - dette er ikke at moderer - dette er et forsøg på tilsvining fra din side - du har et ansvar herinde - et ansvar som jeg syntes du klarer meget dårligt - hvordan har du det med det? - er det noget der skete i din barndom eller? jeg spiller jo med åbne kort herinde, har ovenikøbet fortalt min livshistorie i store træk - det har du ikke - er det fordi du ikke har kugler nok til at gøre det, eller er det fordi man ville falde i søvn efter den første linie? - spil med åbne kort som jeg gør - ikke engang med min hånd på bordet kan du svine mig til - derimod sviner du grønlændere til - altså hvor kvalmende er det ikke.

Alt fra mig.

Chris jeg er godt nok ked af at jeg er nød til at ødelægge dit topic med det her svineri - jeg havde ikke tænkt mig at skrive flere posts herinde for ligesom at du kunne få svar på dit spørgsmål - men han tvang mig til det - sorry.

C'YA HONEY

P.S:HEH HEH HEH

HEH HEH HEH

[ 12 April 2001: Besked ændret af: EGO ]

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Hold da kæft...hvor har du dog uendelig god tid,EGO aka SHAMAN aka MS.
Misundelse er en grim ting,men fuldt berettiget af og til...hehe
FED & FRED
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Hvis man ikke længere har tid til noget - så har man ikke længere tid til noget, og det er noget lort, heh heh - nå jeg skal videre - sidder på den fedeste opkobling og jeg ska hente nøj muzakko

Junior medlem

EGO >> Inden du brokker dig alt for meget over andres staveevner, skulle du måske se lidt på dine egne....!

Er det relevant - det relevante er at jeg bliver kaldt dum - men idet at det eneste du kan påpege i min post er at jeg har et par stavefejl må jo bare betyde at resten er sandt.

Wiki Admin
Brugeravatar

EGO, det virker en lille smule dumt at sidde og rette andres posts for stavefejl, når dine egne selv er fulde af dem ... ikk'?

Heh heh, læste lige min tekst igennem, heh heh, ligesom at der er noget der hedder trykfejl ikke - jeg kan jo ikke sidde og holde øje med alle de ord som jeg skriver vel, ligesom at du ikke kan holde øje med alle dine hjerneceller hverdag vel!!!!!!!

*GRINER USERIØST*

he shaman du har da vist ikke holt øje med dine hjerneceller....... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] p.s nu har de da vist ikke nåde at gøre med ÅNDELIG FORSPØRGSEL mere..

[ 14 April 2001: Besked ændret af: trold ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Det er sq løbet lidt af sporet!
Close topic?

nå jeg må helle være med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] de kan være mange ting. for mig kan de være vis jeg ser en som jeg ikke kender men ser bekent ud.også et par dage efter ser jeg den jeg tror de var og finder ud at pasonen vil mig nåde.elle vis man marke at de er tide til at skifte spor og køre en ande vej.og de så var den vej jeg skulle.men som sagt er de mange ting og varden er fylt med de.men vi er som ralt for blinde til at se de.og skynder sig vider .nå de var lidt om hvad jeg syns de kan være ...... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

far out boys

Jeg har aldrig påstået at jeg holdte styr på min hjerne celler - det lader jeg dem selv om - heh heh - så går det bedst.

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
OK, så har alle vist fået sagt, hvad de mener om hinanden - og det jo ikke just opmuntrende....
Sååååååååå let it go
let the feelings flow
and the topic grow

Håber alle har nydt påsken - jeg har, fedt med noget ferie.

knuser¨chris

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fuck Mand!!!

HVAD HAR I GANG I???

10. klasses karakterer, latterlige manson-afskrifter og kameler for salt???

HA HA i er for langt ude folkens...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]