Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pisser blod
Medlem
Brugeravatar

Efter en rigtig vild weekend, er jeg begyndt at pisse blod.. pisser normalt i starten, men så kommer der lige noget blod til sidst.. det gør ikke ondt eller noget.. det bare rimelig nøjer.. Har bestilt en tid hos lægen,
Men er der nogen af jer psychonauter der har et bud på hvad der kan være galt?

Personligt lyder det jo som noget nyre/blære shizzle, men det plejer vist at gøre ondt, så vidt jeg kan forstå, og det gør det her jo ikke..

VH

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvad har du indtaget i weekenden?

Superb at du har bestilt tid hos lægen, det er god HR.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skulle du ikke til lægen? Hvordan endte det?

Med alle de tegn din krop viser dig, siger min erfaring mig du skal holde en pause i rigtig lang tid, et år er nok ikke helt ved siden af, mindst.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Portuz skrev:
Skulle du ikke til lægen? Hvordan endte det?

Med alle de tegn din krop viser dig, siger min erfaring mig du skal holde en pause i rigtig lang tid, et år er nok ikke helt ved siden af, mindst.

Han har jo bestilt tid ved lægen. Du hentyder måske til en de andre tråde han har oprettet?

Til trådstarter: Har set en del noia tråde fra din side af, hvor har du haft forskellige mærkelige bivirkninger på din krop, vil nok også råde dig til at slappe lidt af. Hvor tit tager du sådan nogle ture?

God vind.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ligende tråd af
Rocco Siffredi: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=23861

Hvis du oplever begge ting, skal du nok tænke grundigt over hvad du laver, kroppen siger desværre stop for nogen, og det gør den kun en gang.

Senest rettet af Portuz 08 apr 2008 21:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja sidst jeg var hos lægen sagde de der ikke var noget galt.. fik checket mit nervesystem, fik lavet blodprøver, og checket blodtryk hjerte lunger og det hele.. INTET galt siger de.

Det er så først her efter weekenden at jeg er begyndt at pisse blod, så skal checkes igen..

Har taget sådanne ture 6 gange i år, hver gang har jeg siddet og drukket sprut efter enten amf,coke eller kiks eller alle 3 på en gang.

Dedikeret medlem

Rocco Siffredi skrev:
det bare rimelig nøjer..

Nøjer?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Flaban skrev:
Rocco Siffredi skrev:
det bare rimelig nøjer..

Nøjer?

Noia. Mærkeligt, skræmmende.. Kommer af ordet paranoia.

Dedikeret medlem

kemal skrev:
Flaban skrev:
Rocco Siffredi skrev:
det bare rimelig nøjer..

Nøjer?

Noia. Tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Flaban skrev:
kemal skrev:
Flaban skrev:
Rocco Siffredi skrev:
det bare rimelig nøjer..

Nøjer?

Noia. Tak.

Hold nu op med det ligegyldige flueknepperi.

Men har du været ved lægen? Hvis ja, hvad sagde han?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Som de andre også påpeger, så burde du nok begynde at slappe lidt af..

Var det ikke dig der havde den tråd med at du skulle til lægen, og have taget en blodprøve, og så lige listede alle de stoffer op du havde indtaget indenfor et x antal måneder?

I så fald, så pas på dig selv for faeen..

Titel:
En af mine venner pisser også blod eller har ihvertfald gjort og der var det hans nyrer den var galt med. Det gjorde heller ikke ondt på ham og de har ikke rigtig fundet ud af hvad det er i nu sådan rigtigt. Det er ikke stof relateret med ham men han drikker sin del af alkohol.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja tror også det mest er pga alkohollen, men det slider vist ekstra på nyrerne og leveren når man drikker efter stimulanser..

Psylvester, gik det i sig selv med din kammerat? eller hvad har han gjort ved det?

Titel: hehe
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
den er vist helt gal med dig efterhånden homie. Du har da os kørt mere end 3 gange i år? :o men altså ja du må nok på pause stien medmindre en eller anden har givet dig nyreslag i weekenden fordi så det jo normalt at pisse blod bagefter. Men bortset fra det til jer andre hvis nogen har den viden man kan da godt klare sig med en enkelt nyre ikk?

8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rocco Siffredi skrev:
Det er så først her efter weekenden at jeg er begyndt at pisse blod, så skal checkes igen..

Har taget sådanne ture 6 gange i år, hver gang har jeg siddet og drukket sprut efter enten amf,coke eller kiks eller alle 3 på en gang.

Heh, i disse Harm Reduction tider er det sgu stadig lidt imponerende, at folk stiller sig frivilligt op og kalder sig selv for idioter.

Måske ville der være kortere proces, hvis pusherne begyndte at sælge pistoler med påskriften "skyd dig venligst ikke i hovedet, da det er farligt" :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det chokerende, mest fordi jeg aldrig selv har pisset blod og det burde jeg nok...... ellers intager rocco bare noget mere, end hvad pisse usundt er!

Hold en pause og spis noget kitkat istedet......

Men jo man kan vist leve med kun 1 nyre...... men der er nok en grund til der er 2.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Malkavian skrev:

Måske ville der være kortere proces, hvis pusherne begyndte at sælge pistoler med påskriften "skyd dig venligst ikke i hovedet, da det er farligt" :roll:

Nej nej. Der kommer de der fikse mærker på, hvor der står et eller andet kløgtigt "Pistoler er yderst skadelig for dig og dine omgivelser" "Hvis du er gravid, så kan pistoler skade dit barns sundhed" "Pistoler kan dræbe"

"Få hjælp til at holde op med pistol Tlf nr. 80313131"

Kom nu lene vi vil have klistermærker på vores guns!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
FlæmMing skrev:
Malkavian skrev:

Nej nej. Der kommer de der fikse mærker på, hvor der står et eller andet kløgtigt "Pistoler er yderst skadelig for dig og dine omgivelser" "Hvis du er gravid, så kan pistoler skade dit barns sundhed" "Pistoler kan dræbe"

"Få hjælp til at holde op med pistol Tlf nr. 80313131"

Kom nu lene vi vil have klistermærker på vores guns!

:lol: :lol:

- Jeg stemmer for!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:x Nu er det fandme ikke sjovt længere. Sig mig er du totalt retarderet? Når et ungt menneske pisser blod er noget galt, og hvis ikke det bare er blærebetændelse(har du bollet nogen i skideren uden gummi fornylig?) så kan det være ret så alvorligt. Sidst du var hos lægen (de underlige blodværdier husker du nok) fortalte du ham da at du tog stoffer? For der er mange ganske farlige sygdomme som slipper ubemærket gennem et almindeligt sundhedstjek. Lægen kan kun finde ud af hvad en patient fejler hvis han får hele baggrundshistorien og en ordentlig beskrivelse af symptomer.

Og så spørger du om det går i sig selv. Du bløder ud af pikken for h......
Det er ikke normalt!

Det er en skam jeg ikke må poste det billede af fyren der iført korset står med pikken i udstødningsrøret på en gammel fiat... Passer ellers godt på situationen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Halugenlampe skrev:
:x Nu er det fandme ikke sjovt længere. Sig mig er du totalt retarderet? Når et ungt menneske pisser blod er noget galt, og hvis ikke det bare er blærebetændelse(har du bollet nogen i skideren uden gummi fornylig?) så kan det være ret så alvorligt. Sidst du var hos lægen (de underlige blodværdier husker du nok) fortalte du ham da at du tog stoffer? For der er mange ganske farlige sygdomme som slipper ubemærket gennem et almindeligt sundhedstjek. Lægen kan kun finde ud af hvad en patient fejler hvis han får hele baggrundshistorien og en ordentlig beskrivelse af symptomer.

Og så spørger du om det går i sig selv. Du bløder ud af pikken for h......
Det er ikke normalt!

Det er en skam jeg ikke må poste det billede af fyren der iført korset står med pikken i udstødningsrøret på en gammel fiat... Passer ellers godt på situationen.

:yeah:

Goddamn.... Hvis jeg pissede blod slog jeg sgu telt op i min læges stue indtil det stoppede..... det helt sikkert....

Men et godt råd... Lad dog være med at køre kombosus hele tiden, man bliver så smadret af det.... Et stof ad gangen er vel fint og så en gang imellem kan man køre kombo...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]