Hej alle.
Denne ven er mig, men da jeg ikke havde en bruger herinde, har jeg ikke kunnet svare.
Citat:
Har du det meget dårligt psykisk eller fysisk? Det kan også sagtens bunde i det
Jeg går rundt og er en smule bekymret nogle gange. Der er mange ting i min hverdag - skole, venner men mest af alt min psyke. Jeg er inde i en fase, hvor jeg prøver at gøre om på mig selv. Jeg er begyndt at lede efter mig selv mere, at få indsigt, og ikke vandre rundt i en tåge, hvor det eneste man vægter er andres værdier, hvor populær man er osv. Det har påvirket mig meget, da jeg også har læst en del litteratur om emnet - værende både filosofi og psykologi, hvilket har åbnet en hel del op for mig, og givet mig en hel ny indsigt.. Føler tit, at jeg blot er en lille ubetydelig brik, i et kæmpe stort puslespil. At jeg så også er begyndt at ryge lidt hash nogle gange kan måske også være en del af det... Det er ikke særlig tit jeg gør det, men jeg tror jeg bilder mig selv ind, at det påvirker mig.
Hvor meget hash skal der egentlig til før det begynder at påvirke en? Jeg er godt klar over at det er et svært spørgsmål, da ingen mennesker jo er 100% ens. Men måske kunne i komme med et skøn?
Og tror i generelt, at hele denne omvæltning af min personlighed kunne have noget med det at gøre?
Mvh!