Jubii, hader når jeg glemmer ting - men det sker jo når at man ikke har sovet i et døgnstid - heh heh - nu glemte jeg det næsten igen - TM: Du mener ikke at jeg kommer med seriøse indlæg, nok fordi at jeg ikke kan finde særlig meget seriøst at svare på herinde, jeg er her af disse grunde 1:At lære noget mere om stoffer så jeg kan bruge dem mere safe - 2:For ligesom at dyrke min interesse, at være phucked up - 3:For at møde nogle mennesker som ikke er ligeså singleminded som resten af den poppede verden
Det meste af det er lykkes, det hele var faktisk lykkedes, så skete det her - jeg hyggede mig, var ikke specielt sure på nogen, men så pludselig giver jeg min 100% ærlige mening om åndeligehed, jeg misforstår ovenikøbet spørgsmålet - og svare på noget helt andet - så skriver jeg noget om hvordan man laver Hasholie/nol og så pludselig hagler SMURF3000 løs på mig, og det gør han endda først efter at jeg har sagt sorry til Chris - Hvad går der galt - fejler i noget, fordi hvis i gør, så gider jeg ikke smittes - i er underlige, nej SMURF3000 er underlig, jeg siger sorry til en som jeg kan se at jeg semisvinet uden grund - og så bliver han sur, skulle jeg bare have været ligeglad med at jeg semisvinede chris, det syntes jeg ikke, men næste gang at jeg kan se grund til undskyldning, så har jeg squ ikke lyst til at sige undskyld, folk bliver jo sure på en når man siger undskyld - ja jeg fatter det squ ikke.
C'YA
EGO aka MISTER SUPERSTAR aka PSYCHOMANCER aka SHAMAN.
P.S:Kært barn har mange navne.
P.P.S:Macax - jeg tror ikke at de kan se at 75% af en sviner ikke er seriøs, men ok, ikke alle kan opfatte ting som mig eller dig, men du har da ret, sådan en sviner er den fede griner.
[ 13 April 2001: Besked ændret af: EGO ]
|