Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 10:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: svin her!
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg er træt af alle de posts der ender med at shaman/MS/ego sviner en eller anden og derefter bliver tilbagesvinet så kan vi ikke bare sige at så snart man har lyst til en sviner gør man det under dette topic så bliver vi fri for alle de sjove svinere i diverse forums og ikke mindst så ved man hvor man skal gå hen hvis man er ude efter den syge griner!

peace out !!!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hehehe... Fed ide!

Men vi kunne også bare kicke EGO fra forummet, og så komme videre med vores liv? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

M E G E T god idé!!!!

Dedikeret medlem

Halløj> du har ret.... Ego må forlade forrummet før eller siden ...

og Macax og co.> du holder dig jo heller ikke ligefrem til hvad der står i de posts der bliver postet... du skulle heller holde dig til fuck hvor er jeg blæst forummet,, hvis du heller ikke kan komme med noget interessant...

Macax>det var jo dig der lokkede Shaman ind på boardet... så lad være med at dække over ham...

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg er udemærket klar over at jeg går off-topic indimmellem og det beklager jeg meget, jeg er selvfølegelig indstillet på at det skal stoppes.

og nej jeg lokkede ikke shaman herind, han var her før mig, det var ham, briller og kapz der informerede mig om stedet her.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Alle har vel ret til at være her ?

P ået tidspunkt må det vel gå op for Shaman(EGO) at det hele ikke drejer sig om hvem der kan sluger flest piller, tager mest amf, eller hvad han nu gør..

Så stort et problem er det sgu da heller - ignore manden, så lærer han nok med tiden at være mere seriøs.

/TM

Dedikeret medlem

nemmere sagt en gjort... han fatter jo ikke at folk ikke svarer på hans indlæg alligevel.,.. hehehe

COME ON KICK ME! - hvis det er det i lyster jer til, egentlig vil jeg da skide det et stykke - fordi hvis folk som smurf3000 "lever" deres liv herinde kan jeg da kun sige en ting - så har jeg da slet ikke lyst til at være her - jeg mener - hvis man skal leve herinde er da noget galt, det er jo bare noget text og noget grafik - men inden du begiver dig ud i noget panisk smurf3000 så læg mærke til at hver gang jeg sviner en så er det fordi at personen ligesom ligger op til det, at jeg siger min mening 100% beviser vel bare at jeg er ærlig, og jeg kan ikke se hvorfor du er sådan "efter" mig, er det fordi du prøver på at svine mig og det så ikke lykkes, kan du ikke tåle lidt nedtur - fordi alle kender konsekvensen af at køre denieren på nedturen, så misser man opturen - men jeg vil da gerne have en grund til at du vil kicke mig fra boardet - og hvis det er det barnlige pis med "fordi du er latterlig" eller "fordi du er dum" - hvad tror i så selv at jeg har lyst til, to gange har jeg svinet uden grund - og jeg ser det squ ikke som at svine - jeg ser det som at jeg giver min personlige mening om ting - hvis folk føler sig svinet kan de da bare sige til, og så kunne de eventuelt fortælle mig hvorfor de føler sig svinet - jeg mener skal jeg nu til at indrette mig efter alle andre, det vil bare tage min individualisme fra mig - men ok - hvis i syntes at jeg er forgrov så skriv lige en liste med ord jeg ikke må sige - forresten SMURF3000 - falder ordet "alkoholisk ikke-tænkende grønlænder" ind under den kategori, og hvis du åbnede gluggerne og vågnte op ville du kunne se at

EGO
Medlem # 169

MACAX
Medlem # 185

Lige en ting til smurf - hvad er det der trykker dig ved min personlighed? - er jeg for direkte eller hvad? kan du ikke tåle lidt modstand, og mest af alt, kender du ordet denieren, eller "At ignorer" - eller lader du bare alt påvirke dig, du må have det svært i din hverdag, jeg mener, hvis du ikke kan tåle at nogle går dig på - og at du så prøver på at udradere den "trussel" - får du osse folk fyret/smidt ud fra dit arbejde/skole fordi degår dig på, bliv dog voksen mand, ikke at jeg mener at jeg er spor voksen - men jeg er voksen nok til at leve under vilkår - der er da osse et par stykker herinde der irriterer mig grusomt - men derfor begynder jeg ikke at sige at de skal kickes fra boardet vel? - whatever - jeg tror squ ikke at jeg bliver kicked - men nu får vi jo at se.

Peace Out - EGO out.

PS.HEH HEH HEH

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg synes personligt at Shaman, er kommet med nogle rimelige fornuftige post's indimellem, men der har satme også været meget lort.

Og Smurf jeg kan ikke rigtigt forstå hvad det er du har gang i, det ligner mest en personlig hetz! så back off! Mange af dine post's har sgu også været lidt fucked!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Takker Takker - Som i nok kan se nu er der et topic inde i Fuck hvor er jeg blæst. Det hedder Highscore.

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
hæhæhæ...
I er sgu' en flok psykopater hele bundtet,så fuck jer alle sammen...nu søger jeg fan'me ind på politi(læs svin)-skolen og knalder hele banden.Efter jeg har konfiskeret og ædt alle jeres stoffer!!!
FED & FRED

Dedikeret medlem

EGO:
Det der irriterer mig og sikkert også de fleste andre, er at du skal spille smart med dit forbrug af stoffer.
Boardet her er her ikke for at blære sig med hvormange piller man kan æde og hvormeget amf der skal sniffes.. det er for at videregive infomationer og selv få hjælp hvis man er uvidende omkring noget.
At fortælle man kan æde 15 piller er der jo ingen der får noget ud af, udover at vi kan tænke os til det er begrænset hvor meget de hjerne funker i dag !!!...

Jubii, hader når jeg glemmer ting - men det sker jo når at man ikke har sovet i et døgnstid - heh heh - nu glemte jeg det næsten igen - TM: Du mener ikke at jeg kommer med seriøse indlæg, nok fordi at jeg ikke kan finde særlig meget seriøst at svare på herinde, jeg er her af disse grunde 1:At lære noget mere om stoffer så jeg kan bruge dem mere safe - 2:For ligesom at dyrke min interesse, at være phucked up - 3:For at møde nogle mennesker som ikke er ligeså singleminded som resten af den poppede verden

Det meste af det er lykkes, det hele var faktisk lykkedes, så skete det her - jeg hyggede mig, var ikke specielt sure på nogen, men så pludselig giver jeg min 100% ærlige mening om åndeligehed, jeg misforstår ovenikøbet spørgsmålet - og svare på noget helt andet - så skriver jeg noget om hvordan man laver Hasholie/nol og så pludselig hagler SMURF3000 løs på mig, og det gør han endda først efter at jeg har sagt sorry til Chris - Hvad går der galt - fejler i noget, fordi hvis i gør, så gider jeg ikke smittes - i er underlige, nej SMURF3000 er underlig, jeg siger sorry til en som jeg kan se at jeg semisvinet uden grund - og så bliver han sur, skulle jeg bare have været ligeglad med at jeg semisvinede chris, det syntes jeg ikke, men næste gang at jeg kan se grund til undskyldning, så har jeg squ ikke lyst til at sige undskyld, folk bliver jo sure på en når man siger undskyld - ja jeg fatter det squ ikke.

C'YA

EGO aka MISTER SUPERSTAR aka PSYCHOMANCER aka SHAMAN.

P.S:Kært barn har mange navne.

P.P.S:Macax - jeg tror ikke at de kan se at 75% af en sviner ikke er seriøs, men ok, ikke alle kan opfatte ting som mig eller dig, men du har da ret, sådan en sviner er den fede griner.

[ 13 April 2001: Besked ændret af: EGO ]

Dedikeret medlem

Hej igen igen EGO..

Jeg mener ikke du sviner folk herinde... læs hvad jeg skriver. Du blære dig med dit stofforbrug, og det irriterer mig, da der ikke er nogle der får glæde af at vide hvad du kan æde på en nat.
Men nok om det.
Jeg har heller ikke sagt du aldrig er seriøst for oftest svare du da folk, med et okay svar, set fra dine øjne af. Og det er sgu helt fedt synes jeg. Men ikke alt det praleri der.. det er sgu belastende at se på.
Så lav en post hvor der står "hvad shaman kan klare på en nat".. og skriv det der EN GANG FOR ALLE.

/TM

[ 13 April 2001: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

Nu skal du ikke nakke min ide - vel!!!!

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Det skal du sat'me ikke bestemme,din lede narkoluder!!!
Nu ringer jeg sgu' til ham Eddy fra BB og siger at du kan li' at sutte pik mens du bliver tyrekneppet af Ole Olsen.
Haha...tag den din jydetamp!!!
FED & FRED

Hør nu lige her "københavner snude" hvad med at få pakket dit lort færdig - du kan jo ikke sidde i det badekar hele dagen vel!!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
slap da lige af folkens... i mener da ikke i er blevet så hjernevasket af janteloven at i ikke kan tåle lidt praleri

pral da bare lidt om jer selv, det hjælper

ummmmm lækker tykflydende lyserød cream'et POP, lige til at slikke i sig

Medlem

I er en flok kamel-kneppere hele bundet og lad så det være sagt!

Hvis der er nogle der vil svines til, kan de bare henvende sig til "briller"! DET er en mand med respekt!

Junior medlem

Geografisk sted: Kbh.
Det her Topic burde laves om, så vi kan svine "THE KING" istedet!!!! Selv Shaman lyder klog i forhold til ham den Uv-svans!!

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]