Arius skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
@Arius
Hvis du kommer med et udsagn er det ikke nok at underbygge det med at "du engang har læst det på en side i skolen" - du bliver nødt til at kunne underbygge denne påstand med en nogenlunde troværdig kilde, ellers kan folk jo skrive hvad som helst og trådstarter skulle helst få nogle svar, som har hold i virkeligheden og ikke bare er et eller andet man har læst et tilfældigt sted på nettet.
Jeg tror godt vi kan blive enige om at påstanden om at mælkeprodukter skal undgås ved indtag af psilocybin kan dementeres, right

Jeg holder stadig fast i hvad jeg har læst. Om det passer kan jeg ikke sige. Det var en side om svampetrip, hvor der var nogle der fotalte om svampe. Der stod, jeg prøver så godt jeg kan huske " Pas især på med ost, mælk og aldre mælkeprudukter dagen efter psykedelike stoffer, da det kan give forøget puls"... ARRR nu irrritere det mig at jeg ikke kan finde noget om det !
Som moderator på dette underforum vil jeg informere dig om at det er et
krav at du kan underbygge dine udsagn - SÆRLIGT når det gælder gode råd.
Som Flimmers link rigtigt beskriver kan der opstå komplikationer ved indtagelse af mælkeprodukter sammen med MAOI, men psilocybin er ikke en MAO-hæmmer. Din påstand er derfor efter alt at dømme usand og da du ikke kan bakke den op med nogen form for kilde kan den ikke godtages herinde.
Der er rigeligt med usandheder og råd givet på rygtebasis i stofmiljøet - Psychedelia skal være et sagligt alternativ til dette.