Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hey all :) nu går jeg ikke udfra jeg er den eneste som godt kan lide at se på nogle fede visuals hehe (specielt til noget nice musik) og hvis man har haft en masse fede svampe eller lsd trips vil man helt sikker finde det her fedt at se på. http://www.youtube.com/watch?v=nAXN4uMS4Ak
Håber at den høre til "generel" diskussion.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Genialt :P Tak :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hehe, syret. Det satme nice!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Den kunne let have været reduceret for eget vedkommende, samtidigt med at musikken skulle skiftes ud. Men nåja, jeg er ret konservativ på det område.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Den kunne let have været reduceret for eget vedkommende, samtidigt med at musikken skulle skiftes ud. Men nåja, jeg er ret konservativ på det område.

Jeg syns nu ellers at bassen passer rigtig godt ind i starten og melodien til sidst, når dyrene morfer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Arius skrev:

Jeg syns nu ellers at bassen passer rigtig godt ind i starten og melodien til sidst, når dyrene morfer.

Mja, jeg er bare ikke til hurtig elektronisk musik(jeg kan ikke skelne dance, techno, house etc.), jeg er mere til godt gammelt hippiemusik at trippe på. Kan I ikke forsøge, at forklare mig hvorfor hurtig elektronis musik efter sigende skulle være godt at trippe på? Min fedeste oplevelse på svampe var da jeg hørte Jefferson Airplaine - White Rabbit i hovedtelefoner, og det er ikke ligefrem techno :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Arius skrev:

Mja, jeg er bare ikke til hurtig elektronisk musik(jeg kan ikke skelne dance, techno, house etc.), jeg er mere til godt gammelt hippiemusik at trippe på. Kan I ikke forsøge, at forklare mig hvorfor hurtig elektronis musik efter sigende skulle være godt at trippe på? Min fedeste oplevelse på svampe var da jeg hørte Jefferson Airplaine - White Rabbit i hovedtelefoner, og det er ikke ligefrem techno :roll:

Det er jeg heller ikke, men jeg syns at det passer godt til den video. Jeg elsker psytrance, altså ikke noget med vild bas, bare der er en masse lyde, det er specielt det jeg godt kan lide når jeg tripper på psy eller ecstasy. Det kan hurtigt blive for meget hvis bassen bare pumper, feks hardstyle, det bryder jeg mig ikke om.

Titel:
Medlem

Filmen er såmænd fed nok men jeg er heller ikke til den genre af musik..

Jeg tror nu godt jeg kunne lave en film der minder om den? Langt de flest kan, man skal bare lige sætte sig ind i det pjat..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Rigtig rigtig flotte billeder :)

Musikken er super fed, er der nogle der ved hvad for et nummer det er? Der er nemlig ingen der svarer inde på kommentarerne :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tukan skrev:

Musikken er super fed, er der nogle der ved hvad for et nummer det er? Der er nemlig ingen der svarer inde på kommentarerne :)

Ja præcis og nummeret passer nemlig også godt til billederne :) Prøv og skriv til ham som har lavet videoen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Arius skrev:
Tukan skrev:

Ja præcis og nummeret passer nemlig også godt til billederne :) Prøv og skriv til ham som har lavet videoen.

Tak. Jeg har skrevet til ham men han har ikke svaret endnu :) Der er vel bare at vente

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tukan - Cool nok :) Er du så ikke flink og skrive hvad nummeret hedder, når han har svaret ? Det er da for nice :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Går alt for hurtigt imo.

Titel:
Medlem

Okay jeg har aldrig været udsat for at se på noget der gav mig direkte ondt i øjnene.. med mindre det lige skulle være at stirre op i solen.
De hurtige billedskift giver mig smerte i øjnene og panden at se på. :? Underligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Det går fandme stærkt :? Jeg bliver helt forvirret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Det går stærkt, men jeg kan li det 8) PAsser genialt til en fullon/progressiv koncert IMO... Glæder mig til at se hvad de finder på på BOOM i år.

EDIT:

lidt mere af samme skuffe.

http://www.youtube.com/watch?v=4KdnAEcP ... re=related

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]