Var dernede her i febuar, men røg desværre ikke så meget. Efter hvad jeg så dernede (hvad kun inde på to forskellige), ville jeg holde mig væk fra de "store offecielle" altså dvs. hvis du er i amsterdam, så lad være med at købe i dem der er i hovedgaden/gaderne, da deres priser er sat op efter alle touristerne. Det vi gjorde var at starte med at gå ind på en af de rigtig store officielle, købe 2 gram "red lebanese" hash, det billigste de havde, det kostede 20 euro i alt (150 kr), hvilket jo ikke er så forfærdelig billigt (følte mig næsten snydt, for det var jo holland som skulle være så billigt?), men tænkte vi nok også hellere måtte prøve noget skunk dernede, det købte jeg i en meget lille coffeshop, der stod det kostede 10 euro for et gram, men fik et enormt og ekstremt lækkert duftende topskud for den pris, det svarede til 2 eller 3 af de poser man normalt giver 150-200+ kroner for når det er skunk man køber i danmark. En lille sjov ting du bliver nød til at have med er da jeg stod derinde og valgte på deres menu kort duftede der selvfølgelig allerede kraftigt af hash/skunk/osv, men da jeg havde valgt og han tog æsken med den sort frem og åbnede den kunne jeg lugte det helt derhen hvor jeg stod, det glemmer jeg aldrig og det kommer jeg nok aldrig til at opleve i danmark, fuck hvor var det nice

Det var forresten sorten "Sweet Tooth" jeg valgte!
Kan altså anbefale at du holder dig til skunk (eller i hvert fald finder et ordentligt sted at købe hash) hvilket jeg helt klart synes vi fik mest ud af (skunken), kan dog ikke skelne virkningerne, da vi lavede troldmand af det hele. 3 færdigrullede cones, de to gram tjald, skunken og en enkel smøg! har aldrig nogensinde været så lam før efter en enkel joint, men det skal så også siges at det var lige efter trance energy vi røg dem og var rimelig godt blæst på mdma

men den gode kvalitet havde 100% meget at sige, da jeg mange gange har røget på mdma, og har aldrig været så langt væk før.