Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ren skunk
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
hej.
jeg har haft noget home grow som jeg selv dyrkede, jeg ved ikke hvad det var for en art det var bare nogle frø jeg fik af en ven (jeg er ikke så klog inde for det område) :). nå men så fik jeg planten stor og stærk :lol: og tog nogen topskud af. tørede det helt tørt bag en radiatorer.
da vi så skulle ryge det prøvede vi først at mixe det med tobak, og rød det, det ga en okey virkning kunne næsten mærke der med det samme.
men så næste dag ville vi lave en joint med ren skunk men det gav ingen virkning overhoved . :?:

:og det kan vi slet ikke forstå noget af (vi har røget en del igennem tidensløb). men er der en der kan forklare mig hvorfor det kun virker med tobak. :!:

tak.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvis jeg ryger joints med ren skunk/pot giver det også en nedsat/ingen virkning. Skal jeg ryge skunk/pot-joints er det med 25 - 50% tobak :). Jeg aner desværre ikke hvorfor det har nedsat/ingen virkning når man ryger det rent.

Men på bong fungerer det altså helt fint rent 8)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Haderslev
Jeg mistænker nogle af stofferne fra tobakken for at spille ind. Husk tobaksindustrien tilsætter uanede mængder stoffer for at få deres nikotin til at give størst muligt sus. Det tror jeg, har en del at sige når man ryger hash/skunk med tobak.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svinet skrev:
Jeg mistænker nogle af stofferne fra tobakken for at spille ind. Husk tobaksindustrien tilsætter uanede mængder stoffer for at få deres nikotin til at give størst muligt sus. Det tror jeg, har en del at sige når man ryger hash/skunk med tobak.

Jeg tror ikke, du skal regne med, at de forskellige tilsætningsstoffer i tobakken gør noget stor forskel. Omend vil jeg da klart foretrækker den rene Cannabis-rus.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Svinet skrev:

Det forklarer bare ikke hvorfor jointen ikke virkede da det kun var ren skunk?. Var mandens skunk uden aktive cannibioler (eller hvad det hedder)?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Skunk/pot der ikke virker når det ryges rent? What? Det eneste er sku at skunken er for potent og smelter/blokerer jointen

Måske er det en meget svag plante, jeg har oplevet samme effekt med noget pot år tilbage. Mig og en ven købte 10g og røg en joint, virkelig høje blev vi, selvom vi var mere end vant til at ryge en del hash.
Glade over vores gode køb gik vi i seng

Næste dag skulle vi ryge en lille pind, men den virkede absolut ikke, selvom vi røg den på piv'

Jeg tror personligt at vi har fået god effekt første dag da der har været mere THC end CBN/CBD i potten, modsat det mellem-kvali hash vi røg på det tidspunkt.

Det er almindeligt kendt at pot/skunk/hash har en forskellig virkning, og den for at nedbringe tolerance skal der helst skiftes type/sort hver gang man ryger

Jeg tror at vi er blevet så høje grundet at vi ikke har været vant til at ryge pot på det tidspunkt, derfor har det virket rigtig godt. Dagen efter er tolerancen mod THC sat lidt ind og virkningen udebliver da hash-tolerancen "blokerer" for pottens CBD/CBN virkning som var meget lav

Jeg tror du har fået fat i noget dårligt industrihamp eller en dårlig pot

Virker det med tobak efter i røg det rene?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:

Virker det med tobak efter i røg det rene?

Ja og det var det vi ikke fattede en fuck af. og vi ryger begge smøger så det var ikke for vi blev nikko eller noget.
for da vi røg skunken med tobak fik vi også røde øjne og alle symptomerende på at vi blev skæve :idea:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Så prøv igen, pas på med at stampe for hårdt hvis det er potent, hmmm selvom det ikke lyder sådan :)

Om der er tobak eller ej betyder ikke noget udover forbrændingen. Kan være det er for vådt, prøv at tørre en smule ekstra

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Kan være det er for vådt, prøv at tørre en smule ekstra

ja det kunne godt være det, vil jeg prøve næste gang. :wink:

Titel:
Medlem

når jeg har røget ren skunk i min bong, har jeg fået en fantastisk virkning..
Har du evt prøvet det ?
Undskyld hvis det er nævn har kun lige læst den første tråd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]