Hvis det var mig der skulle have lavet en mere, så ville jeg klart gå rundt til forskellige og se noget af deres arbejde.
Jeg ville ikke skænke prisen en tanke, for når det er et billede der skal sidde på mig for evigt, er det vigtigst at det er lavet ordentligt.
Der er så mange der ævler om at de kender en, der kender en hvor man kan få det billigt og hvor har jeg bare set mange elendige tatoveringer på den konto.
Det er min oplevelse at det er ret forskelligt hvad de forskellige tatovører er gode til. Nogle er gode til kinesisk, nogle til nymoderne farver, andre er gode til keltisk o.s.v..
Find en der er rigtig god til at lave ansigter så der kommer de rigtige trækninger med. De kan allesammen tegne dødningehoveder, så det vigtigste er nok at finde en der er rigtig dygtig til at gengive ansigtstræk.
Når du nu er ude og kigge på de forskelliges arbejde, så er det også værd at bemærke deres "streg". Jeg synes der er stor forskel på om de bruger en tyk eller tynd streg når de tegner. I forhold til om den skal være grov eller meget fin. En mellemting ville nok være fedt nok

Den med SteveO ovenover er jo en ret tynd streg, og jeg synes godt den kan komme til at virke lidt for blyant-agtig og flad.
Din idé lyder ikke som noget alt for originalt så på den måde er det fedt nok. Det var bare ikke lige noget jeg selv ville have valgt, men jeg er også mest til keltisk.
Held og lykke med at finde det rigtige sted