Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hey psy.dk :D

Mangler noget til min venstre overarm, og har længe tænkt over, hvad den skulle prydes af.

I dag kom jeg så på en god, men noget kompliceret idé:
Jeg kunne godt tænke mig at få tatoveret mit eget fjæs, hvor den ene halvdel er normal, og den anden halvdel er et kranium, og de to halvdele skal selvfølgelig "flyde" sammen..
Symboliserer selvfølgelig, at jeg har en god og en ond side, lidt plat og uoriginalt, men what the fuck, det passer jo, alle har en ond halvdel :twisted:

Er der nogen herinde, der har nogen som helst idé, om hvordan man får den tatovering fra hovedet til huden?
Altså er det overhovedet muligt at få tatoveret sit eget ansigt? Og hvem skal man kontakte? Først en tegner/kunstner og så tatovør, eller kan tatovøren ordne det hele?

På forhånd tak 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Chanders skrev:
hvem skal man kontakte? Først en tegner/kunstner og så tatovør, eller kan tatovøren ordne det hele?

På forhånd tak 8)

Hvis vedkommende er dygtig nok burde de da klart kunne ordne det. Jeg er dog ikke inde i miljøet, men det er min klare overbevisning. Altså bør du finde dig en ordentlig tatovør, det er bedst i alle sammenhænge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det lyder sku cool nok og ikke som noget jeg har set eller hørt om før. Hvis du har et billede af dig selv er det muligt, altså hvis tattovøren er god. Find eventuelt nogle billeder med nogle dødningehoveder som han kan tage ideer ud fra. Eller bare hvis et billede af dig selv og sig at han bare skal fyrre den af:) Det gjorde min bedste ven med hele hans ryg, han havde glemt den skabelon som han havde fundet i et blad, så sagde tattovøren, hvad kunne du så tænke dig, det ved jeg ikke sagde min ven så, bare fyr den af hehe. Så han er nu igang med hele ryggen, det forestiller en djævel som skal til at hugge hovedet af en mand og så er der en djævlekivnde man kan se fjappen på også, den er flot nok, men aldrig noget jeg kunne finde på, jeg har mit stjernetegn vædderen i et eller andet tegn, lige under nakken ( ikke kinesisk ) som sidder skævt :evil: det var en amatør jeg kender som lavede den, fortryder så meget ! Så find en prof når det skal være. Held og lykke :wink: Post lige et billede hvis du får den lavet :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
En rigtig go tatovør snakker med dig og så kommer han med nogle forslag (til næste gang i mødes). De ved somregel hvad der vil se godt ud og hvad der ikke vil... Da det lyder lidt indviklet så skal du huske, at gøre dig selv den tjeneste, at vælge nogle af de gode tatovøre i DK og så hellere betale de 200kr mere i timen det koster... Dem der aldrig har vente liste eller max i et par dage holder ikke.. Held og lykke med det :)

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Det er en dårlig ide. Få noget i den her stil:

Billede

Titel:
Medlem

Hvis det var mig der skulle have lavet en mere, så ville jeg klart gå rundt til forskellige og se noget af deres arbejde.

Jeg ville ikke skænke prisen en tanke, for når det er et billede der skal sidde på mig for evigt, er det vigtigst at det er lavet ordentligt.
Der er så mange der ævler om at de kender en, der kender en hvor man kan få det billigt og hvor har jeg bare set mange elendige tatoveringer på den konto.

Det er min oplevelse at det er ret forskelligt hvad de forskellige tatovører er gode til. Nogle er gode til kinesisk, nogle til nymoderne farver, andre er gode til keltisk o.s.v..

Find en der er rigtig god til at lave ansigter så der kommer de rigtige trækninger med. De kan allesammen tegne dødningehoveder, så det vigtigste er nok at finde en der er rigtig dygtig til at gengive ansigtstræk.

Når du nu er ude og kigge på de forskelliges arbejde, så er det også værd at bemærke deres "streg". Jeg synes der er stor forskel på om de bruger en tyk eller tynd streg når de tegner. I forhold til om den skal være grov eller meget fin. En mellemting ville nok være fedt nok :) Den med SteveO ovenover er jo en ret tynd streg, og jeg synes godt den kan komme til at virke lidt for blyant-agtig og flad.

Din idé lyder ikke som noget alt for originalt så på den måde er det fedt nok. Det var bare ikke lige noget jeg selv ville have valgt, men jeg er også mest til keltisk.

Held og lykke med at finde det rigtige sted :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ellers kan du måske få nogle idéer fra denne tattoo: Billede

Det er lidt samme budskab, men på en lidt federe måde efter min mening. Altså at vi alle har den her lille dæmon inden i os, som "spiser" og lever af vores tanker og gerninger. Ellers kunne man endda slå dæmonen og din plan om et todelt hovede sammen. Sådan at man har den dårlige del repræsenteret af den onde halvdel af hovedet, som så giver æde til dæmonen. Hehe nu kører jeg den vist for langt ud. Men det var bare et poar idéer.

Jeg håber du vil vise os resultatet herinde en dag. Jeg går selv og leder efter idéer for vilden sky. Fik 2000 kr. af kæresten til en tattoo, så nu skal det sgu snart ske.

Held og lykke! 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
House of Pain på Nørrebro, spørg efter Tim. Han kan sit pis når det kommer til realistisk gengivelse af ansigter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Max temp: -273C skrev:
Det er en dårlig ide. Få noget i den her stil:

Billede

Ja, for det dér er nemlig en god idé! ..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted herude
Jeg ville ihvertfald se en masse billeder af andre folks ansigter tatovøren har lavet, da meneske ansigter er noget af det sværeste at lave for en tatovør da det helst skal ligne en, og samtidigt se meget livligt ud.

Titel:
Medlem

Billede

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Billede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Entheo skrev:
Fik 2000 kr. af kæresten til en tattoo, så nu skal det sgu snart ske.

Så lad mig hjælpe, vi snupper et par sjusser(GBL) og så¨skal vi sgu være kreative :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]