Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Nu da jeg er blevet ret fascineret af syre, tænkte jeg på om der er nogle regler for, hvad man IKKE skal blande det med og, hvad man godt kan blande det med? Nu prøvede jeg her forleden at blande det med en masse ecstasy, og det ødelagde sku bare hele effekten syntes jeg. Egne erfarringer? på forhånd tak :)

Titel: ...
Medlem

Geografisk sted: 3630
Bare ryg en masse bonghoveder :)
Det er det eneste jeg har taget på syre som giver god virkning..

Syntes at MDMA smadrer virkningen af syren fuldstændig..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Mange siger man skal passe på med et blande med stimulanter, og det er sikkert også rigtigt, jeg har dog aldrig haft en dårlig oplevelse med det, og har blandet både svampe og syre med Methylon og gjort det flere gange, og synes det giver virkningen helt nye højder, hvor man bliver meget mere klar i hovedet og sætter filosofien igang :) Men kommer nok også an på havd man er til :)

Dog skal det ikke være en stor dose, så bliver man bare for klar i hovedet synes jeg.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stort set kun dit eget sind sætter grænser, da man i teorien kan mixe syre med alting... er man til coke eller amf, kan man godt køre sådan en tur oveni. Man kan tage ketamin eller GHB, man kan drikke sig pløret, man kan ryge sig skæv, man kan æde MDMA... Det afhænger kun af, hvad du kan lide, og hvad der ikke er for meget for dig. En ting af tænke på er dog, at en stimulans-nedtrykthed kan være slem, når LSD'en har åbnet alle sluser af bevidstheden, og noia kan forstærkes ligesom af hash.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hash - Pas på! Mange oplever i forvejen at de på LSD "tænker hurtigere" og at tankerne nærmest bombarderer bevidstheden uden at man kan sortere i dem. Hvis man ryger hash sammen med LSD kan det gøre denne effekt endnu kraftigere.
Jeg oplever desuden den effekt at mine synsforstyrrelser/visuals forsvinder, når jeg ryger på et trip, men andre oplever det stik modsatte.

Amfetamin - Pas på! Jeg har set folk gå helt ned på det. Meget ubehageligt.

MDMA - Har jeg umiddelbart kun hørt positive ting omkring. Du skal selvfølgelig passe på ikke at tage for meget MDMA - risikoen for at overdosere er langt større, når du tripper.

Diazepam ("Valium"/"Stesolid") - Kan hjælpe dig til at sove, når trippet er ved at være færdigt, og du har brug for søvn. Jeg synes selv at det har fungeret positivt de gange jeg har brugt det, men der er sikkert en del New Age-gøglere der vil sige noget om at "man skal lade sit trip køre helt ud".
Jeg tror også at diazepam vil kunne hjælpe lidt, hvis man er ved at badtrippe.
Det slår ikke så hårdt som f.ex. sovemedicin eller GHB, men er meget mere smooth, så man føler ikke man bliver tvunget ud af trippet.

Generelt vil jeg råde dig til at lade være med at blande det med noget. LSD er et heftigt stof, og det kan give nogle meget vilde oplevelser uden at du behøver at blande det med noget som helst.

Titel:
Medlem

.

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jeg ryger altid fede på vej ned. Det er så lækkert at få hele kroppen til at slappe af efter 4-5 timers syre og frem. En enkelt gang har jeg taget benzoer efter 7-8 timer på en meget fysisk hård syre og intet i mit liv har føltes bedre, men det har det kæmpe minus at alle de tanker man normalt nyder sidst i trippet er pist væk. Man ligger bare og ser bløde farver og er retarderet. Vi brugte et par timer på at ligge under en sæbeboblemaskine og spise pizza.
Man skal dog ikke have meget fantasi for at gennemskue at kroppen virkelig ikke har godt af det. Man er ret så sensitiv på syre.
I forhold til en kombo med MDMA, blev jeg fanget i tiden. Det er ikke så rart at være brændt efter mdma og stadig være på syre.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
LSD+ketamin
LSD+2C-B (muligvis også andre 2C'er)

Syntes jeg specielt godt om!

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
LSD og amfetamin kan være et HELVEDE, hvis man begynder at få dårlige tænker - især methamfetamin er ikke anbefalelsværdigt at blande med syre.
48 timers emotionelt kaos, paranoia og skitzofreni er ikke særlig behageligt, heller ikke på lsd+meth...

Min erfaring er også at hash kan tage toppen af visionerne i trippet - men det er givetvis forskelligt fra person til person...
jeg har derimod haft en ret fin oplevelse på LSD + 2C-I. de dækker ligsom hinandens huller - ligeledes har jeg hørt andre psychedeliake fenetylaminer gør..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
syre og salvia, thats the way ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bong-Kris skrev:
syre og salvia, thats the way ;)

Bong-Kris, overvej de emner du hiver op er måneder gamle. Nogen særlig grund til det, specielt nu når du intet relevant kommer med?

/EDIT mht relevans ikke det andet

Senest rettet af Portuz 29 mar 2008 01:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Portuz skrev:

Bong-Kris, overvej de emner du hiver op er måneder gamle. Nogen særlig grund til det, specielt nu når du intet relevant kommer med?

Hvad mener du med "ikke relevant"? Spørgsmålet går jo på, hvad folk kan lide at blande med LSD.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sayeh skrev:
Portuz skrev:

Hvad mener du med "ikke relevant"? Spørgsmålet går jo på, hvad folk kan lide at blande med LSD.

Derfor river man ikke op i gamle tråde. Så skal det være et yderst relevant bidrag til tråden.

Titel:
Medlem

Resist skrev:
Sayeh skrev:

Derfor river man ikke op i gamle tråde.
Jo, det gør man lige nemlig. Der er masser af fornuft i at svare i en tråd, selvom den er gammel, hvis man føler at man har noget at bidrage med. Det er langt bedre end at oprette en ny tråd for at sige "Hey, LSD og Salvia D. er for fedt sammen!".

Dog kunne man godt ønske at Bong-Kris uddybede sit indlæg lidt mere, men det er så en anden sag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Resist skrev:
Sayeh skrev:

Derfor river man ikke op i gamle tråde.
Jo, det gør man lige nemlig. Der er masser af fornuft i at svare i en tråd, selvom den er gammel, hvis man føler at man har noget at bidrage med. Det er langt bedre end at oprette en ny tråd for at sige "Hey, LSD og Salvia D. er for fedt sammen!".

Dog kunne man godt ønske at Bong-Kris uddybede sit indlæg lidt mere, men det er så en anden sag.

Tråden er gået død af en grund. Og Darkpsyc0 har nok fået de råd hun skal have. I stedet kunne han jo skrive en pm til personen, hvis han følte så stort et behov for at ligge en kommentar om hans personlige lsd kombo.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er helt i orden at poste i gamle tråde hvis man har noget relevant at tilføje. Jeg har dog mine tvivl om hvorvidt han virkelig har prøvet LSD og salvia sammen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Jeg læste en trip rapport hvor der var en der havde sex på syre også tog et god omgang DMT sammentidigt.. det var riiiiiimlig voldsomt.. men ikke noget man lige sådan skal kaste sig ud hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
KingOfBongbong skrev:
Jeg læste en trip rapport hvor der var en der havde sex på syre

Sex efter et syretrip er også noget af det mest fantastiske =).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
KingOfBongbong skrev:
Jeg læste en trip rapport hvor der var en der havde sex på syre

Sex efter et syretrip er også noget af det mest fantastiske =).

Helt enig, på comedown er det lækkert

Ellers 2C-X'erne
Ketamin
1 Stk kold øl :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Helt personligt er LSD kun et kombostof medmindre dosen er stor nok.

Så jeg har kombineret det nogle gange gennem tiden.

LSD+Amf+Cannabis

Ganske fint hvis man ikke gider være alt for trippet, synes at amfetaminen tager meget af det "psykedeliske" i LSD'en.

LSD+Kokain+Cannabis

Min mest gyldne kombo, de tre ting er den ultimative fest. Syren bliver rigtig underlig på cola, synes de visuals jeg får, minder meget mere om de visuals man får på høje doser MDMA, dog er de mere persistent så man kan nå at udforske dem mere.

LSD+Khat+Cannabis

Virkningen af Khat i kombo med LSD er ganske fedt, men at sidde og tykke Khat i et syrestød, nej, det ikke noget jeg gør mere end den ene gang, det er simpelthen totalt underligt at sidde og spise buske.

LSD+MDMA (candyflip) + Cannabis

Godt til raves, sørg for syren overdøver mdma'en ganske svagt, det så fedt når alt bliver flydende, er sket hver eneste gang jeg har candyflippet. Der har altid været noget med flydende ting. Men jeg har hver eneste gang fået badtrip hen på morgenen, men jeg får også den ondeste morgenneder på af MDMA, så det nok derfor.

LSD+Alkohol

NO-GO. Bryder mig ikke om det... Man bliver dum i nakken af alkohol og bliver udvidet af LSD'en.... nej det ikke fed..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]