Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Faldt over den her på den danske pendant til "en skør skør verden"

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 988696.ece

Sikke dog en megaspade. Endelig er der et par strissere som rent faktisk opfører sig rigtigt fint, høfligt og serviceminded. Så lidt som jeg ellers bryder mig om dem sad jeg faktisk næsten og håbede på at telefonen ville blive "tabt" og den tumling kunne få på ørerne.

Men ok, dødstrusler imod ham er også temmeligt langt ude. Men min uforbeholdne ros til betjentene i filmen, det er skide godt arbejde drenge vi har brug for og kan lide sådan nogle som jer.

det er surt at blive anholdt for noget somhelst og adrenalinen kommer i blodet, men sker det med et venligt og roligt stemmeleje og via samtale og ikke unødig brug af tvang før alle andre muligheder er udtømte, ja så behøver det faktisk ikke at være virkeligt ubehageligt for nogle af de involverede parter, og så er det op til dommeren at udstede en reprimande for det man har lavet, ikke som det ofte føles, strissernes på stedet.

En anholdelse er upersonlig, men føles alt for sjældent sådan, og det er rent ud sagt et mirakkel at ham i videoen ikke bliver slæbt med, om ikke andet for at være alt for dum til at færdes offentligt, og helt tydeligt til fare for sig selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Fuldstændig enig.. først tænkte jeg det var meget fedt gjort men idioten overdriver det alt for vildt. Fucking flabede lorte idiot..

Hvis jeg havde været smølf i den situation havde jeg sku taget telefonen fra ham, måske smadret en baglygte på bilen og så kørt stille og roligt videre. Nok derfor jeg ikke bør være strisser.. but still. Synes sgu de udviser (al for) god tålmodighed..

mini

Titel: hehe
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Det er da også en fuldstændig åndssvag reaktion at komme med når man endelig møder politifolk som er mere "nede på jorden" end så mange andre man møder. Det er jo også folk som ham der gør at mange pansere fare så meget frem over de mindste ting. Altså fordi de f. eks bliver utrykke ved deres arbejde eller iretable. Respekt til folk der kan håndtere deres arbejde

8)

Titel:
Medlem

Sikke en idiot man. De to politi betjente klarer situationen så proffesionelt som man overhovedet kan.
Håber seriøst han har været påvirket af stimulanser, for ellers er han da lige til at lukke op og skide i.

Det er første gang jeg rent faktisk får ondt af en politibetjent. mage til respektløs opførelse skal man fandme lede længe efte

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
:roll:

Jep, intelligent ung mand.

Men læreplads tror jeg ikke han finder...

Det skulle bare være sket i Ålborg.....

Medlem
Brugeravatar

Har faktisk ikke noget i mod politi, selvom jeg til tider blive stoppet grundet mit udseende.. De er som regel proffessionelle, når jeg ikke møder dem i en større menneskegruppe... Ham gutten der, han skulle have haft en på hovedet... Han er da for dum... Og god stil fra betjentene, de håndterede ham, rimelig godt..

Junior medlem
Brugeravatar

Fuck et fjols :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har godt set videoen på youtube, havde tænkt på at poste den i generalt. Ja han er sku et fjols, den var ikke gået i USA. Betjentene er nødt til at være høflige, de bliver jo filmet, men hvad havde idioten regnet med. Han bliver kaldt neger morten i Greve.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]