Faldt over den her på den danske pendant til "en skør skør verden"
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 988696.eceSikke dog en megaspade. Endelig er der et par strissere som rent faktisk opfører sig rigtigt fint, høfligt og serviceminded. Så lidt som jeg ellers bryder mig om dem sad jeg faktisk næsten og håbede på at telefonen ville blive "tabt" og den tumling kunne få på ørerne.
Men ok, dødstrusler imod ham er også temmeligt langt ude. Men min uforbeholdne ros til betjentene i filmen, det er skide godt arbejde drenge vi har brug for og kan lide sådan nogle som jer.
det er surt at blive anholdt for noget somhelst og adrenalinen kommer i blodet, men sker det med et venligt og roligt stemmeleje og via samtale og ikke unødig brug af tvang før alle andre muligheder er udtømte, ja så behøver det faktisk ikke at være virkeligt ubehageligt for nogle af de involverede parter, og så er det op til dommeren at udstede en reprimande for det man har lavet, ikke som det ofte føles, strissernes på stedet.
En anholdelse er upersonlig, men føles alt for sjældent sådan, og det er rent ud sagt et mirakkel at ham i videoen ikke bliver slæbt med, om ikke andet for at være alt for dum til at færdes offentligt, og helt tydeligt til fare for sig selv.