Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 07:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: iboga
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
er der nogen der har prøvet iboga ekstraktet beskrivelsen lyder spændende

0,5 – 1 gram: Mainly stimulant and aphrodisiac properties. Little or no visual imagery. This is a valuable experience in itself. For those who wish to use the extract for treating drug dependency this small dosage is also appropriate for testing for possible allergic reactions and other undesirable effects. Thus it is possible to screen out individuals for whom larger dosages may not be appropriate.
1 – 3 grams: Mellow euphoric trip with possibilities for visual imagery, visualisations, access to genetic memory and materials from the "collective unconscious", dissolution of space-time restrictions and reintegration of consciousness.
3-6 grams: Maximum safe dosage range. Possibilities for near-death experiences and other deep spiritual experiences resulting in a basic reorientation of consciousness.

ja det kunne squ være sjovt at koge afsted på iboga - synd det er så dyrt

men jeg har ikke prøvet det såeh heh heh

men skriv en mail til www.indra.dk - han gecko ved squ en del om det der iboga sjov.

Medlem

Ved sgu ik helt om jeg har mod på Iboga... I forvejen synes jeg at aMT's 18 timer er laaang tid. Tør slet ikke tænke på at trippe i op til 60 timer...

der mistede jeg lige lysten til iboga, jeg har dog været afsted i 18 timer på mdma - det var ganske skægt, men fuck man er smadret bagefter.....

60 timers trip, vildt nok

er det så 60 timers fullblown psychedelic fordi jeg har nuppet en 110-120 timer afsted på amf-coka-mdma-diazepam og sådan, alt for vilde halluer i de sidste 10 timer ca. men damn, jeg var bustet i 6 uger efter

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Elven Raver hvad er der dyrt i 2g 5x extrakt for 52kr. når der ikke skal så meget til [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]