Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 17:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: E piller
Junior medlem

HEj. På lørdag er det en måned siden at jeg for første gang tog kiks. Kan jeg få samme trip ved samme dosering hvis jeg f.eks. gør det igen på næste lørdag? Eller hvor meget mere skal jeg dosere, før jeg får samme virkning?

Btw. er der nogle piller man specielt skal holde sig fra for tiden?

På forhånd tak!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. pillreports.com til dette.

Det er godt at se du lader noget tid gå imellem du indtager det. Dog ville jeg råde dig til at vente en måneds tid endnu :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
du bør helst vente 2-3 måneder, men virkning skal du nok få igen.

de fleste vil dog anbefale dig at få fat i ren MDMA i stedet for ecstasypiller da de tit kan være blandet med alt muligt skidt, og virkningen svinger rigtig meget fra pille til pille.

men kig lidt på ecstasydata.org, der er testet lidt forskellige pillers indhold
( indholdet kan stadig være forskelligt i dine piller selvom de hedder det samme og har samme farve)

ez-kits kan vidst bruges til at teste hvad de indeholder, men jeg har aldrig prøvet den slags test-kits så det skal jeg ikke spille klog på :)

Titel: hehe
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Du vil aldrig opnå samme effekt som første gang. Dette skyldes formegentlig at det ukendte i virkningen og spændingen over at prøve noget nyt ligesom er overstået så det ødelægger lidt overraskelses momentet 8) men ja som skrevet overstående man kan godt nøjes med en enkelt måneds pause men det så forskelligt fra person til person at det er svært at udtale sig om medmindre man er uddannnet til dette og har undersøgt vedkommende. Nogle kan klare den hver weekend og nogen bliver fucked for life bare af en gang om måneden så mærk på dig selv så godt du kan hvornår du føler dig klar til det igen så længe der er tid imellem på ihvertfald en måned er anbefalet 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

rullegardinet skrev:
du bør helst vente 2-3 måneder, men virkning skal du nok få igen.

de fleste vil dog anbefale dig at få fat i ren MDMA i stedet for ecstasypiller da de tit kan være blandet med alt muligt skidt, og virkningen svinger rigtig meget fra pille til pille.

men kig lidt på ecstasydata.org, der er testet lidt forskellige pillers indhold
( indholdet kan stadig være forskelligt i dine piller selvom de hedder det samme og har samme farve)

ez-kits kan vidst bruges til at teste hvad de indeholder, men jeg har aldrig prøvet den slags test-kits så det skal jeg ikke spille klog på :)

Ecstasydata.org skal man ikke gå udfra. Den burde overhovedet ikke bruges, da det nemt kan snyde brugeren. Pillerne, der bliver testet er kun fra USA, hvilket vi ikke kan bruge til så meget her i Danmark. Pillreports er bedre, selvom man ikke rigtig kan regne med folk derinde, da de fleste går ret meget til den med tableterne.

Titel: Re: hehe
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Blæste Nico skrev:
Du vil aldrig opnå samme effekt som første gang. Dette skyldes formegentlig at det ukendte i virkningen og spændingen over at prøve noget nyt ligesom er overstået så det ødelægger lidt overraskelses momentet 8) men ja som skrevet overstående man kan godt nøjes med en enkelt måneds pause men det så forskelligt fra person til person at det er svært at udtale sig om medmindre man er uddannnet til dette og har undersøgt vedkommende. Nogle kan klare den hver weekend og nogen bliver fucked for life bare af en gang om måneden så mærk på dig selv så godt du kan hvornår du føler dig klar til det igen så længe der er tid imellem på ihvertfald en måned er anbefalet 8)

Du "mærker" det højst sandsynligvis ikke på dig selv før det er for sent.

Grundet biokemiske videnskabelige faktorer, er det anbefalet at holde to måneders interval, imellem sine ectasy/MDMA ture, og gerne mere.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Resist skrev:
Grundet biokemiske videnskabelige faktorer, er det anbefalet at holde to måneders interval, imellem sine ectasy/MDMA ture, og gerne mere.

?????

Grundet kvantemekaniske student-t fordelte variabler kalder jeg bluff. Hvad snakker du egentligt om? Kemiske processer der finder sted in vivo er biokemi, duh. Sæt det sammen med nogle andre fancy ord og du opnår en vis form for autoritet. Vis mig lige den publikation der konkluderer at MDMA har en effekt på kroppen som kan reverseres ved +2 måneders afholdenhed.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Portuz skrev:
Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. pillreports.com til dette.

Han spørger jo også bare om der er farlige piller i omløb, hvilket er iorden ifølge regelsættet :)

Men ja, som rullegardinet siger så anskaf dig nogle mdma krystaller istedet, der er der større sikkerhed for er det rene produkt. Lav doser ud fra dette doseringsskema og lad være med at redosere for mange gange, helst kun 300mg over en aften.

Jeg vil sige 2måneder mellem hvert indtag, hvis du føler det for lidt tid så bare vent lidt længere til du føler dig klar igen :)

Held og lykke med det, og husk: HR frem for alt :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Max temp: -273C skrev:
Sæt det sammen med nogle andre fancy ord og du opnår en vis form for autoritet

Det undrer mig hvordan du gang på gang kan fordreje en tråd og brase den sammen. Hvor er det dybt spændende at du kan fortælle os din forestilling om hvordan tingene hænger sammen. Men hold venligst dit OT lort for dig selv.

Max temp: -273C skrev:
Resist skrev:

?????

Grundet kvantemekaniske student-t fordelte variabler kalder jeg bluff. Hvad snakker du egentligt om? Kemiske processer der finder sted in vivo er biokemi, duh. Sæt det sammen med nogle andre fancy ord og du opnår en vis form for autoritet. Vis mig lige den publikation der konkluderer at MDMA har en effekt på kroppen som kan reverseres ved +2 måneders afholdenhed.

Prøv at være lidt up2date please.

http://thedea.org/neurotoxicity.html

thedea.org skrev:
However, in the case of recreational drug use, this effect is almost always disruptive: You take a drug for a brief period, your brain tries to compensate, and then when the drug is gone your brain is off-balance again, now over-compensating. It will return to normal, but the process can take days, weeks, in some cases even months. In the case of MDMA, your brain makes itself less sensitive to serotonin to try to compensate for all the serotonin the drug releases. Fully re-setting its sensitivity levels after even a single use of MDMA can take weeks, even months from a very high dose. If you use MDMA frequently, your brain doesn't have enough time to re-set and gets pushed further and further from normal levels of serotonin sensitivity. In extreme cases, this can apparently lead to users becoming seriously depressed, anxious, unmotivated, poor memories, etc.

Denne konklusion ses også i en dokumentar om MDMA som hedder "Ecstasy rising", hvis jeg erinder korrekt. Hvor der bliver lavet nøje studier af MDMA.

Blev du klogere nu? Har du lært noget?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]