Max temp: -273C skrev:
Sæt det sammen med nogle andre fancy ord og du opnår en vis form for autoritet
Det undrer mig hvordan du gang på gang kan fordreje en tråd og brase den sammen. Hvor er det dybt spændende at du kan fortælle os din forestilling om hvordan tingene hænger sammen. Men hold venligst dit OT lort for dig selv.
Max temp: -273C skrev:
Resist skrev:
Grundet biokemiske videnskabelige faktorer, er det anbefalet at holde to måneders interval, imellem sine ectasy/MDMA ture, og gerne mere.
?????
Grundet kvantemekaniske student-t fordelte variabler kalder jeg bluff. Hvad snakker du egentligt om? Kemiske processer der finder sted in vivo er biokemi, duh. Sæt det sammen med nogle andre fancy ord og du opnår en vis form for autoritet. Vis mig lige den publikation der konkluderer at MDMA har en effekt på kroppen som kan reverseres ved +2 måneders afholdenhed.
Prøv at være lidt up2date please.
http://thedea.org/neurotoxicity.htmlthedea.org skrev:
However, in the case of recreational drug use, this effect is almost always disruptive: You take a drug for a brief period, your brain tries to compensate, and then when the drug is gone your brain is off-balance again, now over-compensating. It will return to normal, but the process can take days, weeks, in some cases even months. In the case of MDMA, your brain makes itself less sensitive to serotonin to try to compensate for all the serotonin the drug releases. Fully re-setting its sensitivity levels after even a single use of MDMA can take weeks, even months from a very high dose. If you use MDMA frequently, your brain doesn't have enough time to re-set and gets pushed further and further from normal levels of serotonin sensitivity. In extreme cases, this can apparently lead to users becoming seriously depressed, anxious, unmotivated, poor memories, etc.
Denne konklusion ses også i en dokumentar om MDMA som hedder "Ecstasy rising", hvis jeg erinder korrekt. Hvor der bliver lavet nøje studier af MDMA.
Blev du klogere nu? Har du lært noget?