Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey -

Har læst lidt om de såkaldte "sensory deprivation tanks," også kaldet isolation tanks. Det er tanke halv fyldt med kropstemperet vand, man lader sig indespærre i med det formål at afskære sig fra alle sansemæssige indtryk. Dette skulle give interessante psykedeliske oplevelser, også uden stoffer. Tanken blev opfundet af den amerikanske psykoanalytiker og psykedeliske pionær John C. Lilly i '50erne.

Er der nogen der ved om sådanne tanke findes i Danmark (eller omkringliggende lande). Min søgning har indtil videre ikke givet pote ...

- taffler

Titel:
Medlem

lyder fanme weird, men jeg ville squ gern prøve det..

tror du ikk bar man kan lave en vandtæt kasse til en mandsperson.
damm jeg ku godt forestille mig en lille kasse med vand og lidt drugs til at fordrive tiden

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
;) De findes i DK, om end det er en halvdyr fornøjelse. Jeg har ikke selv fået prøvet endnu. Jeg er ikke sikker på hvor begejstrede de ville være over at få reklame på et psykedelisk board, så jeg sender dig en PM.
...Og sjovt nok var jeg netop ved at hente filmen "Altered State" da jeg så dette topic...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prometheus skrev:
;) De findes i DK, om end det er en halvdyr fornøjelse. Jeg har ikke selv fået prøvet endnu. Jeg er ikke sikker på hvor begejstrede de ville være over at få reklame på et psykedelisk board, så jeg sender dig en PM.
...Og sjovt nok var jeg netop ved at hente filmen "Altered State" da jeg så dette topic...

Manden her siger han kan, og der ikke skal smides et link op.

Noget af det smarte ved denne internet side er man kan skrive privat til hinanden. Funktionen hedder PM. Man kan finde knappen allernederst i folk indlæg.

Derfor behøver alle ikke spamme denne tråd om at de også gerne vil have et link, specielt når i kan læse jer til hvordan i kan få det ;)

OT slettet

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er det ikke det som Homer og Lisa i "Simpsons" prøver?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
FlæmMing skrev:
Er det ikke det som Homer og Lisa i "Simpsons" prøver?

Jo. Var der også en anden der skrev, før at halvdelen af indlæggene i tråden blev slettet.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har prøvet en time i sådan en tank i Tyskland for et halvt års tid siden. Det var en meget lækker og afslappende oplevelse, men psykedelisk var den sgu ikke. Jeg vil snarere forbinde den med en af de famøse wellnessoplevelser, som den moderne kosmopolit er så stor fan af ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]