Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 00:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
(IM ANGRY)
Jeg er SICK N TIRED af alle de mennesker som ubetvivlsomt tror på sundhedsstyrelsen, staten,
diverse SSP betjente og alt den anden misvisende information!
-Jeg er træt af at høre på folk som mener at hash,
og alle mulig andre venlige substanser(hvis brugt men omhu),
er "dødsens-farlige" og er noget man skal holde sig langt væk fra.

Men tilgængæld er jeg næsten ligeså træt af at se på Danmarks ungdom, som spiser kiks, og sniffer amf i LANGE baner.
Det er JER, som er det farlige ved stoffer!
Hvis alle kunne finde ud af at bruge deres stoffer med omtanke, og have hjernen med sig til diverse techno-fester, ville der intet problem være.

-STOP ABUSING! START ENJOYING!

Senest rettet af Hotsauce 25 mar 2008 14:37, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Julleboy ikke sur, Julleboy er skuffet! 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Kan sagtens følge dig, men jeg bryder mig ikke om at blive puttet ned i kassen til "tåberne"......

Når jeg går til fest, hvilket ikke sker så tit, så ryger der ting indenbords, det eneste jeg ikke gider blande sammen er MDxx og Meth&amf. Ens hjerne er jo kogt om morgenen så.
Men uden MDxx produkter så ryger der jo en del (meth)amfetamin indenbords. Hvis der er coke ryger det ind sammen med MDxx og LSD.

Bliver dog skide harm når jeg ser 16 årige børn, holde sig vågen i flere døgn på MDxx og Amfetamin. Folk over 18 må selv bestemme hvad de gør, det har samfundet givet dem lov til.

Det bare langt ude at man skal lamme sig på den måde, men tror det er fordi de skal blære sig med hvem, der kan tage den største streg "indsæt random cut-middel" cuttet med amf. Fordi så man nemlig SARJ a hellede te.

Men ja, fuck da staten for at misinformere og kriminalisere folk, der udforsker dem selv og hører noget godt musik. Det så langt ude det er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Forget it.

Senest rettet af :D  25 mar 2008 17:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gæst skrev:
Du er jo ikke en skid bedre selv, når du selv sidder og bitcher over folk, som har en anden mening end dig og opfører sig anderledes. Om det er forkert eller ej er ligemeget. Bare pas dig selv og nyd at du åbenbart er bedre end dem, du beskriver.

Forstår ikke helt dit svar?
Kan du evt. uddybe det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

balleh skrev:
Gæst skrev:
Du er jo ikke en skid bedre selv, når du selv sidder og bitcher over folk, som har en anden mening end dig og opfører sig anderledes. Om det er forkert eller ej er ligemeget. Bare pas dig selv og nyd at du åbenbart er bedre end dem, du beskriver.

Forstår ikke helt dit svar?
Kan du evt. uddybe det?

Bare glem det. En moderator mente åbenbart, at min kommentar var stødende på en måde, som jeg ikke helt kan se. Det var ikke ment som en tilsvining.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Balleh: Kan du garantere over for resten af boardet at du aldrig har gjort noget uansvarligt med stoffer?

Det gælder selvfølgelig også alkohol

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Balleh: Kan du garantere over for resten af boardet at du aldrig har gjort noget uansvarligt med stoffer?

Nej, selvfølgelig ikke.
Stoffer(IMO især alkohol) får folk til at gøre uansvarlige, forkerte ting.

Det jeg mener er bare at stoffer bør behandles med respekt, og en vis afholdenhed mht til mængderne det indtages i.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

efter at have set et par svar vil jeg sige at jeg syntes det er fair nok at folk er uvidne og siger nogle forkerte ting fordi de ikke har givet det tid til at finde ud af om det er sandt..

Jeg gør sikkert det samme engang imellem når jeg snakker om noget jeg ikke ved så meget om

Men vil give dig ret i at stofferne skal behandles med respekt :)

måske bare mig :)

Håber det gir bare lidt mening

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

balleh skrev:
Portuz skrev:

Nej, selvfølgelig ikke.
Stoffer(IMO især alkohol) får folk til at gøre uansvarlige, forkerte ting.

Det jeg mener er bare at stoffer bør behandles med respekt, og en vis afholdenhed mht til mængderne det indtages i.

Så er det måske en lidt forkert måde at komme ud med det på, ved at sige du hader næsten alle, for hvor udskiller du dig, når du ikke kan stille den garanti?

Alle, overalt, har på et tidspunkt gjort noget lort, og for nogen sker det allerede første gang, men vi skal jo alle lære og blive klogere..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Julleboy skrev:
efter at have set et par svar vil jeg sige at jeg syntes det er fair nok at folk er uvidne og siger nogle forkerte ting fordi de ikke har givet det tid til at finde ud af om det er sandt..

Jeg gør sikkert det samme engang imellem når jeg snakker om noget jeg ikke ved så meget om

Men vil give dig ret i at stofferne skal behandles med respekt :)

måske bare mig :)

Håber det gir bare lidt mening

Det er helt bestemt fair, men folk (generelt) bør så også være voksne til at lytte når der kommer der har den viden de ikke selv har.
Det er vel i bund og grund hele grundprincippet på denne side og jeg synes folk i høj grad er villige til at lære fra dem der ved mere om et givent emne.
Samtidig vil jeg sige at jeg sagtens kan forstå balleh's frustration, jeg er selv kommet helt op og ringe nogle gange når man har diskuteret især emnet stoffer med folk der mener at Sundhedsstyrelsen's pjecer er De Vises Sten på dette felt, og konsekvent nægter at lytte når man præsenterer dem for fakta.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så sandt så sandt..

Men tror lidt at problemet har noget med kildekritik at gøre :)
Med andre ord dem du har snakket med har nok ikke troet på hvad du har sagt :) kan være det hjælper med lidt hjemmesider og boger :)

(dog ville jeg aldrig prøve at forklare noget til en som slet ikke vil høre på hvad jeg siger :D)

Titel:
Medlem

jeg er næsten helt ening, men syns nu folk må tage hvad du vil.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lyng skrev:
jeg er næsten helt ening, men syns nu folk må tage hvad du vil.

Enig i hvad eller med hvem?

Titel:
Medlem

Jeg er startet meget sent med stoffer og føler mig engang i mellem mere ansvarlig end de mange der har haft stimulans/e perioder. Men selfølgelig er det røget et mærke ned i en brandert som ikke skulle være endt under tungen.
Jeg ser dog klart en forskel på at brande sig af for sjov og så udnytte de muligheder vores hjerne og en smule psychedelic kan tilbyde for ja primært sjov. Man må selv om hvad man gør, og om man gør begge dele, men der er klart en forskel også i selve kulturen omkring det. De fleste stimulancer kottes op og det acceptere man, skete det med psychedeliske stoffer ville folk gå amok.
Jeg mener at den side af stoffernes verden er knap så heldig og deler livsfarlig narko ud til stive fjolser. Jeg siger ikke at stimulanser nødvendigvis er en dårlig ting, men den kultur der er omkring det er hul og baseret på generel dårlig stil(Meget subjektivt og usagligt udsagn red.)

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Julleboy skrev:
Så sandt så sandt..

Men tror lidt at problemet har noget med kildekritik at gøre :)
Med andre ord dem du har snakket med har nok ikke troet på hvad du har sagt :) kan være det hjælper med lidt hjemmesider og boger :)

(dog ville jeg aldrig prøve at forklare noget til en som slet ikke vil høre på hvad jeg siger :D)

Problemet er at jeg ofte har henvist til f.eks. erowid eller maps, men folk lader være med at kigge på dem, på trods af at de har siddet og nærmest skreget efter henvisninger.
I sådant et tilfælde ved jeg faktisk ikke altid hvad der er der holder mig fra at begå ultravold :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]