Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 09:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
slettet

Senest rettet af Hotsauce 08 mar 2010 18:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg har ikke prøvet det, men vær en mand og konfronter det. Tal om det stille og roligt, løbet er alligevel kørt. Tag en samtale om hvor tit, hvorfor etc.

Ærligheden er smertende, men du får mest ud af det på lang sigt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeps - kan tilslutte mig And der, ærlighed kommer du længst med i en sådan situation... Havde en rolig samtale for en 5 år siden med min mor - hvor jeg fortalte hende alt, og svarede ærligt på alt hvad hun havde at spørge om - Det tog hun utroligt pænt, og vi snakker også engang i mellem om div. knark endnu - også fordi jeg har en lillesøster der snart vil blive konfronteret med knark, og min mors uvidenhed er ubærelig, så hun fik rusmidlernes biologi med sig hjem...
Det kan være en hård tur, men tror du vil være et mere lettet menneske derefter!

Held og lykke=)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Min far passede mine kager og høstede i uge 7 :lol:

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Emnet har som sådan ikke noget med mykologi at gøre så jeg flytter tråden til medaljens bagside.

On topic: Der er vist blevet sagt hvad der skal siges. Kig ham i øjnene og tag snakken som en mand... det kan jo være at han reagerer anderledes end du forventer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvordan er det gået?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Min far fandt også min growbox, med store dejlige svampe i, han spurgte hvad det var og jeg svarede ærgligt "mexican cubensis", og så havde vi en ultra-kort samtale om knark, og han sagde "Så længe du har styr på det... Og det kan jeg høre du har". Han virkede nærmest lettet, i forhold til de samtaler vi har haft omkring mit forhold til alkohol i tidernes morgen, hvor min holdning til mådenholdenhed mht. til stoffer var en helt anden.
Jeg er tit og ofte lidt trist, når jeg tænker på hvor lidt jeg har snakket med min far omkring knark.
I et senere flush var hans kommentar "Du har fået en ny, en? Er det til at styre?", Og jeg foklarede ham hvordan den virkede mht. til flush og at den om jeg ville eller ej, producerede flere svampe end jeg kunne fortære ...Foreløbig :P
Senere har jeg dog da jeg sad med hans venner fået en lille advarsel mht. til flashbacks, men da jeg kender alt til HPPD og selv har haft det, havde advarslen ikke den store virkning. Husker specielt en kommentar fra pappa omrking technofester: "3 af de røde og 3 af de blå, og så kører man", hvilket får mig til at tænke på at der også var kikseklappere da min far var ung.

Håber på at din far ikke skælder og smælder, medmidre han ser dig liste ud af døren, for så fortjener du en skideballe ;)

Titel:
Medlem

Du har vidst fået det svar du skal bruge, men hvor gammel er du? Detkan måske have en betydning..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
.....

Senest rettet af Hotsauce 08 mar 2010 18:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det er godt at i fik jer en snak! Forældre er heldigvis ikke altid så slemme som man frygter.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fed farmand du har dig der. Det er satme ikke alle der har forældre med et så let syn på det, eller et syn som ikke er helt "OMG".

Men godt for dig ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja, det kunne da næsten ikke ha' gået bedre - lyder til du har en cool far! Godt for dig! :D

Føler du dig ikke lettet nu?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ja du må godt nok føle dig lettet.. Det er en god ting at være ærlig, men nogen forældre er simpelthen no-go.

Så kan det være du skal trippe på svampe med din far i fremtiden. :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gal... jeg føler mig nærmest lettet på dine vegne - sæt 100% pris på at din far har så cool en indgangsvinkel til psykedelia. :)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Phony Orphant skrev:
Husker specielt en kommentar fra pappa omrking technofester: "3 af de røde og 3 af de blå, og så kører man", hvilket får mig til at tænke på at der også var kikseklappere da min far var ung.

Ecstasy-piller har kun været fremme siden 80'erne, så det er sådan set ikke rigtigt. Eller... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din far var, det kan være han var med da det hele startede :)

Det kan også snildt være at han har haft snuden i andre spændende piller. Amfetamin blev engang solgt lovligt som "ferietabletter" eller "køretabletter", dengang man ikke var så hysterisk med den slags.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Phony Orphant skrev:
Husker specielt en kommentar fra pappa omrking technofester: "3 af de røde og 3 af de blå, og så kører man", hvilket får mig til at tænke på at der også var kikseklappere da min far var ung.

Ecstasy-piller har kun været fremme siden 80'erne, så det er sådan set ikke rigtigt. Eller... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din far var, det kan være han var med da det hele startede :)

Det kan også snildt være at han har haft snuden i andre spændende piller. Amfetamin blev engang solgt lovligt som "ferietabletter" eller "køretabletter", dengang man ikke var så hysterisk med den slags.

Ifølge "Peter Jennings reporting - ecstasy rising" startede det i 70'erne, og den første der solgt mdma i stor stil var en præst:P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

edit

Senest rettet af Mystery 27 okt 2008 23:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Electric skrev:
Min far og mor fandt også mine svampe for ikk så længe siden, og fik en kort snak med dem om det.

De tog det dog ikk så pænt som jeres gjorde og sagde jeg skulle smide lortet ud NU.

Jeg gemte kittet væk, og mig og en ven prøvede dem alligevel, en måneds tid senere..

---

Jeg havde et ret fedt trip, men min ven fik for meget.

Mine forældre måtte ringe 112 efter ambulancen, da min ven freakede 100% ud, badtrippede og efter hvad lægerne sagde var lige ved at få en psykose.

Så ja, du skal have styr på set & setting og især dose. Jeg havde det fint efter samme dose som min ven, men han var helt væk. God psyke er vigtigt.

Hvad for nogle svampe var det?
Hvor meget indtog han?
Havde han prøvet det før?

Hold kæft hvor nederen, når dine forældre havde sagt det skulle væk. At så være nødsaget til at ringe 112 fordi i ikke havde ordentlig styr på det.

Jeg ville satme have det dårligt overfor mine forældre, hvis det var mig..

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Wuschhead skrev:
Drupe skrev:
Phony Orphant skrev:

Ifølge "Peter Jennings reporting - ecstasy rising" startede det i 70'erne, og den første der solgt mdma i stor stil var en præst:P

Jeps :)
Det begyndte dog først for alvor at gribe om sig i det næste årti.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Drupe skrev:
Phony Orphant skrev:

Det er meget muligt det har været amfetamintabletter han har snakket om, eller også har han bare været til technofest i sin "senere ungdom", eller hva' man kan kalde det, hehe.
Men pointen var bare lidt at der alle tider har været mange piller hvor folk har været ligeglade med indholdet, til technofester. Det var ikke decideret kiks, men mere kikseklappersyndromet jeg tænkte på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]