Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... 9.html?rss

foreløbigt resultat

Har du selv prøvet at dyrke hashplanter?

Ja 18 %

Nej 74 %

Måske er den der underlige plante i haven en hashplante! 8 %

Stemmer ialt: 356

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har kun dyrket Hashplant en gang i et kryds, ellers er det kun hampeplanter jeg dyrker!

Er vi nu kommet til hetzen mod dyrkere?? :-/

Titel:
Dedikeret medlem

ser ud som om næsten hver 5 dansker har dyrket cannabis!

Titel:
Junior medlem

Nu er der jo kun 500 stemmer ind til videre, men det ser da usædvanligt godt ud.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Samtidig kan de kriminelle skære importleddet fra og score en større gevinst," siger Kim Kliver

Ja eller også gør man det fordi man ikke gider ryge den lokale bums' rockerhash til overpris?

Hver gang der er sådan nogle debatter ligger de altid fokus på videresalg.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: i et træ
Tror generelt de mener hampeplanter... Det her vister bare hvor lidt folk egenlig ved om emnet.. De tror bare at det er hashplanter, hvor store hashplader vokster ud af planten? Det er jo et klart tegn på at selv medierne mangler info om emnet.

Ps. Det er vist anden gang inden for relativ kort tid tv2 har en afstemning om emnet 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

electricWizard skrev:
Tror generelt de mener hampeplanter... Det her vister bare hvor lidt folk egenlig ved om emnet.. De tror bare at det er hashplanter, hvor store hashplader vokster ud af planten? Det er jo et klart tegn på at selv medierne mangler info om emnet.

Ps. Det er vist anden gang inden for relativ kort tid tv2 har en afstemning om emnet 8)

Tror godt folk herinde ved at der er tale om hampplanter med topskud, og ikke vidunder planter med store fede plader hængende på. :lol:

Ja hvis emnet er cannabis, så havde de en afstemning om fri hash.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ???
Kemal:vidunder planter med store fede plader hængende på.

Mmmm sikker en verden det ville være!

Titel:
Medlem

electricWizard skrev:

Tror de bruger ordet som "skræmme" effekt så den mindre "kloge" ældre befolkning ikke tænker "hampeplanter, dem havde vi da os da jeg var ung i 60-70erne, fred da være med det"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
B. skrev:
Kemal:vidunder planter med store fede plader hængende på.

Mmmm sikker en verden det ville være!

Planter? Træer! Forestil dig en regnskov, fyldt med hamptræer. I skovbunden ville du vade i svampe, og der ville være søer af nol.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
måtte desværre ødelægge statistikken da jeg først skal i gang med mit grow nu her når jeg flytter hjemmefra. forresten er der nogle der kender nogle video klip hvor der bliver vidst både hvor de bliver sået og klasrgjort til såning og så ellers videre frem til at de bliver høstet? så må i meget gerne sende et link endten her eller måske i pm ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaja, hashplanter har jeg da masser af. Pladerne er lige begyndt at titte frem. Ved siden af dem har jeg mit vidunderlige LSD-træ efterfulgt en min MDMA-busk.

Senest rettet af :D  25 mar 2008 17:44, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

lis skrev:

Hvis vi ser bort fra at du har linket til det herinde og garanteret også inde på dcf ;)
Vi er oppe på 22%. Jeg ville til hver en tid stole langt mere på en megafonmåling. Den slags overskrifter trækker jo "sådan nogle" som os til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
extanor skrev:
måtte desværre ødelægge statistikken da jeg først skal i gang med mit grow nu her når jeg flytter hjemmefra. forresten er der nogle der kender nogle video klip hvor der bliver vidst både hvor de bliver sået og klasrgjort til såning og så ellers videre frem til at de bliver høstet? så må i meget gerne sende et link endten her eller måske i pm ;)

På youtube florerer der en masse videoer, guides og andet gal gallar information...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
lis skrev:

Hvis vi ser bort fra at du har linket til det herinde og garanteret også inde på dcf ;)
Vi er oppe på 22%. Jeg ville til hver en tid stole langt mere på en megafonmåling. Den slags overskrifter trækker jo "sådan nogle" som os til.

Ja, at hver fjerde dansker dyrker hamp er helt sikkert ikke korrekt. Jeg vil nok gætte på, at det er omkring 4-6%.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
HopIFjordeN skrev:
extanor skrev:

På youtube florerer der en masse videoer, guides og andet gal gallar information...

okay jeg takker :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Er ikke sikker på at det gavner eller skader cannabis sagen hvis der er mange der stemmer de dyrker/har dyrket, der er jo lagt op til en hetz imod hampedyrkeren, med et stikker-udlejer-korps. Desuden er der lagt op til at det er til vidersalg, og at det er kriminelle, skumle typer. :? Hvis der er mange der dyrker ser jeg 2 mulige resultater:

1. Der bliver strammet op om "problemmet", forhøjet beredskab og større indsats for at bekæmpe hampedyrkningen.

2. At politikere ser det er en så stor del af befolkningen at det næppe ene og alene kan være kriminelle til vidersalg, og indser at det i sig selv vil være en forbrydelse at kriminalisere så mange mennesker.

Personligt hælder jeg til at resultat 1 er mest sanssynligt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Så vidt jeg har hørt så er det 5% der ryger cannabis i DK, hvis det er sandt så kan det da ikke passe at 20% har dyrket hamp.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

fe_faqet skrev:
Så vidt jeg har hørt så er det 5% der ryger cannabis i DK, hvis det er sandt så kan det da ikke passe at 20% har dyrket hamp.

Nej, som det allerede er blevet nævnt så er der jo en del herinde fra og eventuelt dcf der har svaret på afstemningen, hvilket har påvirket den en del.

Og sikkert en masse kids der vil være seje på en afstemning ved at trykke, at de har dyrket hash. :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
kemal skrev:
fe_faqet skrev:

Nej, som det allerede er blevet nævnt så er der jo en del herinde fra og eventuelt dcf der har svaret på afstemningen, hvilket har påvirket den en del.

Og sikkert en masse kids der vil være seje på en afstemning ved at trykke, at de har dyrket hash. :P

Ja okay, jeg giver mig :P

Men det er da for dumt at de ikke forudser sådan et resultat, det er lidt i samme stil som at spørge i en kirke hvor mange der er kristne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]