Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
Ok, det lyder fair nok. Hvis jeg trykker med 2 fingre kan jeg mærke hvor min gamle piercing sad, der er lidt hårdt.. Måske en form for arvæv? Kan det betyde at jeg ikke kan få en piercing igen?

Det er arvævskanelen du kan mærke. Som udgangspunkt kan du godt få en piercing igen. Problemer opstår sædvanligvis hvis mennesker har tendens til at overproducere arvæv. Det skal jeg ikke kunne sige om du har.
I sagens natur vil der selvfølgelig udvikles mere arvæv hvis du får en piercing igen, men det er sjældent at det i sig selv giver problemer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Dikki skrev:
Ok, det lyder fair nok. Hvis jeg trykker med 2 fingre kan jeg mærke hvor min gamle piercing sad, der er lidt hårdt.. Måske en form for arvæv? Kan det betyde at jeg ikke kan få en piercing igen?

Nej, du kan under normale omstændigheder sagtens blive piercet igennem det gamle arvæv, men det kan medføre større ømhed når det sker, men er pierceren professionel og erfaren er dette ikke noget der har den helt store betydning, da nålen er hurtig om at gå igennem.
Mht. din forhøjede følsomhed generelt, så vil jeg nok sige at en mild benzodiazepin vil være at foretrække. Mest for at tage brodden af din nervøsitet, for det gør markant mindre ondt når man er afslappet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
10 mg valium ville kunne hjælpe ? Lad os sige at jeg 45 min. inden jeg skal pierces tager 10 mg valium og påfører lidokain eller stud 100.

Er det ikke det bedste jeg kan gøre selv?

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
10 mg valium ville kunne hjælpe ? Lad os sige at jeg 45 min. inden jeg skal pierces tager 10 mg valium og påfører lidokain eller stud 100.

Er det ikke det bedste jeg kan gøre selv?

Det lyder ikke helt dumt. Enig i at anspændthed og nervøsitet kan bidrage til at projektet opleves som værre end hvis man er afslappet.
Men det fede er jo at man gør noget der vækker uro i en. Det er ret almindeligt at bevæge sig helt over i den anden ende af følelsesregistret når sessionen er overstået.
Nåleterapi siger jeg, nåleterapi!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Korrekt, det er fedt bagefter.. :) Men lige præcis den her oplevelse kan jeg godt være foruden..

Tatoveringer derimod, mums :) Det skønt.. Det gør ondt, ja.. Men det kan jeg holde ud.

Titel:
Medlem

...

Senest rettet af Slettet bruger X 01 aug 2010 00:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
jeg har altid synest det er mega plat med folk som bruger "bedøvelse" når de får foretaget kropsudsmykninger

deal with the pain eller lad være med at få en sådan har jeg det :)

fik lavet min tungepiercing for 7-8 år siden mærked intet pånærli li de 2 sec det atger for nålen at gå igennem men mærked ingenting bagefter :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Audhumla skrev:
Min søster er tandlæge og har fortalt at man med et mindre indgreb kan skære tungebåndet væk uden det gør noget. Dermed vil det med "for kort tunge" ikke længere være et problem og piercingen vil komme til at sidde lige.

Det fortalte hun mig da jeg (for mange år siden)stolt kom med min nye tungepiercing og viste hende at den sad en smule skævt p.g.a. mit tungebånd som sidder ret langt ude. Pierceren havde bare piercet den så kuglen sad på den ene side af båndet, men altså det kan faktisk ordnes med et mindre indgreb.

M.h.t. smerten så vil jeg sige at jeg har haft mange piercinger og den i tungen var den mindst smertefulde. Jeg vil faktisk påstå at den gjorde mindre ondt end dem i ørerne. Så mon ikke bare det er fordi du er lidt af en tøs hehehe... Jeg spiste pommesfrites lige bagefter og havde i det hele taget ingen problemer med at spise efter.

Jeg har den dog ikke mere, da jeg ligesom mener at jeg efterhånden burde være for gammel til det pjat :P

Har også fået andre piercinger før.. Øret, øjenbrynet og det er sku ingenting i forhold.. Jeg må være mærkeligt indrettet men min tunge gør satme ondt.. Ved dog ikke hvem der ville udføre et sådant indgreb?

Titel:
Dedikeret medlem

Audhumla skrev:
Min søster er tandlæge og har fortalt at man med et mindre indgreb kan skære tungebåndet væk uden det gør noget. Dermed vil det med "for kort tunge" ikke længere være et problem og piercingen vil komme til at sidde lige.

Det har du ret er en mulighed. Det ændrer dog ikke på længden af tungen, men på mængden og længden af tungebåndet. Det er dermed ikke givet at Dikki eller andre med kort tunge vil kunne få smykket placeret længere tilbage i tungen.

Audhumla skrev:
M.h.t. smerten så vil jeg sige at jeg har haft mange piercinger og den i tungen var den mindst smertefulde. Jeg vil faktisk påstå at den gjorde mindre ondt end dem i ørerne. Så mon ikke bare det er fordi du er lidt af en tøs hehehe... Jeg spiste pommesfrites lige bagefter og havde i det hele taget ingen problemer med at spise efter.

Tjah, mennesker er forskellige.

Audhumla skrev:
Jeg har den dog ikke mere, da jeg ligesom mener at jeg efterhånden burde være for gammel til det pjat :P

Tøs :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
HopIFjordeN skrev:
kød på tanden

Mener du ikke blod? :twisted:

Tilgiv mit flueknepperi

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]