Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har før haft piercing i tungen.. Tog den ud i en brandert og har fortrudt det siden, smerten er dog for mig det værste jeg nogensinde har prøvet.. Tatoveringer er ingenting i sammenligning.

Det jeg ville høre er om oxycontin kan bedøve smerten eller andet?

Ingen mærkelige comments tak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dikki skrev:
Har før haft piercing i tungen.. Tog den ud i en brandert og har fortrudt det siden, smerten er dog for mig det værste jeg nogensinde har prøvet.. Tatoveringer er ingenting i sammenligning.

Det jeg ville høre er om oxycontin kan bedøve smerten eller andet?

Ingen mærkelige comments tak.

Har selv piercing i tungen og kan nikke genkendende til smerten slem oplevelse især dagene derefter. Ved ikke hvor meget af smerten oxycontin kan bedøve og om det overhovedet vil hjælpe noget særligt. Held og lykke husk godt med yoghurt og is :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Smerten dagene efter var ingenting sys jeg ikke.. Men da jeg fik den.. Uha.. Har aldrig oplevet noget så slemt, ikke engang da jeg rev venstre knæ i stykker :/

Titel:
Dedikeret medlem

Med fare for at være en dum kommentar: generelt mærker folk meget lidt når de får lavet en tungepiercing - hvis den bliver lavet det rigtige sted i tungen og hvis pierceren har teknikken i orden.
Omvendt så kan det være en meget ubehagelig oplevelse hvis ovennævnte to kriterier ikke opfyldes.
Så hvis vi ser bort fra, at du kan være en ud af særdeles mange, der uden særlig grund synes det gør meget ondt, så kan det være du skal prøve hos en anden og mere kompetent piercer.

/Flaban

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fik af vide inden jeg blev piercet at der var risiko for det ville gøre meget ondt på mig da jeg har en kort tunge. Vi var 2 der blev piercet, og min mate mærkede intet ;) Hun er sku god til at pierce og kender mange der har været forbi uden problemer.

Jeg tror det er mig den er gal med, desværre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ingen kager, ingen arme...

..men ja, morfin burde ku tage toppen af smerterne, ansæt dog en tripsitter, vi kan jo ikke ha dig rendende med en hævet tunge og nedsat respiration, lallende, rundt i gader og stræder, tæve løs på alle uden tungepircing, hunnørsvingende til alle der har... bare lige en heads up :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arhh nu er jeg ikke voldeligt anlagt.. Tværtimod hehe, men du siger noget med nedsat respiration.. Måske ikke så smart hvis tungen hæver hmm.. :(

Tror det skal tænkes igennem det her.. Ellers må lattergas da virke ^^

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ellers kunne man da smøre lidt kava kava ekstakt på? Det er da lokalbedøvende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved faktisk ikke helt om det virker, men er det ikke muligt at lamme sin tunge ved at lægge keta på den? Det bliver vel optaget

Eller cola? lige som når folk smør det rundt i munden, man kunne muligvis gøre det på tungen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz skrev:
Ved faktisk ikke helt om det virker, men er det ikke muligt at lamme sin tunge ved at lægge keta på den? Det bliver vel optaget

Keta'en`? Jeg skrev kava :lol:

Portuz skrev:
Eller cola? lige som når folk smør det rundt i munden, man kunne muligvis gøre det på tungen

Totalt dyrt skamcuttet bedøvelse, Pris 500 :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
FlæmMing skrev:
Portuz skrev:

Keta'en`? Jeg skrev kava :lol:

Portuz skrev:

Totalt dyrt skamcuttet bedøvelse, Pris 500 :D

Portuz svar med ketamin havde ikke noget at gøre med din kava kava. Hvem siger man skal smøre tungen ind i kokain for 500 kr :lol: ?
Men ville nok hellere bruge noget statsnarko fremfor gadevarer.

Kan man egentligt ikke bare bruge lidokain?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Kan man egentligt ikke bare bruge lidokain?

jo man skal bare bruge 5% kutan opløsning det er også otc og koster vidst 30kr for 100ml

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er det muligt at få lidokain i håndkøb? Det troede jeg da ikke.

Titel:
Medlem

FlæmMing skrev:
Er det muligt at få lidokain i håndkøb? Det troede jeg da ikke.

Jo det er skam.
Flasken hedder Xylocain..

Det bruges til solskoldning osv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lidokain, kokain og andre ting man smører på, vil (undskyld hvis jeg tager fejl), vel kun bedøve det yderste lag?

De eneste ting jeg umiddelbart kan komme i tanke om der ville virke er:

Stærk opiat (tvivlsomt?)
Lokalbedøvende sprøjte(får jeg nok ikke en piercer til)
Lattergas?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Dikki skrev:
Arhh nu er jeg ikke voldeligt anlagt.. Tværtimod hehe, men du siger noget med nedsat respiration.. Måske ikke så smart hvis tungen hæver hmm.. :(

Tror det skal tænkes igennem det her.. Ellers må lattergas da virke ^^

Tror du skal være nogenlunde klar i hovedet og ellers være i stand til at holde din tunge i ro - måske lattergas ku hjælpe, men ellers noget lokalbedøvende kunne være smart, det vil dog betyde at du mister en god portion førlighed af tungen, men rådgiv dig med din piercer, det lyder til at det er iorden at komme påvirket under nålen, i denne shop - hvis du kan sniffe lattergas lige inden=)

Et benzodiazepin, kunne tage toppen af nervøsigteten og muligvis smerterne, men disse nedsætter også respirationen, dog ikke i samme grad som opiater... Ellers bid det i dig - og tag smerten som et trip - ku jo være du fik kød på tanden til at udforske smerteverdenen videre når du kom hjem med konen :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
Lidokain, kokain og andre ting man smører på, vil (undskyld hvis jeg tager fejl), vel kun bedøve det yderste lag?

De eneste ting jeg umiddelbart kan komme i tanke om der ville virke er:

Stærk opiat (tvivlsomt?)
Lokalbedøvende sprøjte(får jeg nok ikke en piercer til)
Lattergas?

Du siger det gjorde ondt fordi din tunge er kort. Jeg forestiller mig, at undersiden af din tunge/tungebåndets længde/konstruktion er en væsentlig faktor for at det gør undt.
Der bliver jo hevet godt ud i tungen med tangen og når nålen går igennem er der ikke "noget der kan give sig".
Oversiden af tungen er langt mere fleksibel end undersiden og dit nervesystem adskiller sig nok ikke fra andres.
Hvis ikke en (og det bliver nok svært) bedøvelse af hele tungen er mulig, ville jeg gå efter en overfladebedøvelse på tungens underside.
Forskellige butikker der sælger udstyr til piercing klinikken, samt nogle sexbutikker, sælger et produkt der hedder "Stud 100". Det er et ganske effektivt lokalbedøvende produkt, som virker på slimhinder.
Hvorvidt undersiden af tungen er en slimhinde skal jeg ikke kunne svare på.
Og ja, "Stud 100" gør dig til en viril hingst i en vis periode. Så hvis banditten skyder med skarpt for hurtigt, kan den tøjles med Stud 100.

/Flaban

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener også det er fordi mit tungebånd går så langt ud som det gør. Er der nogen der ved om en piercing forholdsvist langt ude i tungen er farligt?

Vil høre omkring ved forskellige piercerer når det bliver aktuelt.. Ved sku ikke om jeg har nosser til det :b

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
Jeg mener også det er fordi mit tungebånd går så langt ud som det gør. Er der nogen der ved om en piercing forholdsvist langt ude i tungen er farligt?

Vil høre omkring ved forskellige piercerer når det bliver aktuelt.. Ved sku ikke om jeg har nosser til det :b

Der findes "et blødt punkt" i midten af tungen. Det er der man normalt placerer smykket. Dette gøres at flere grunde: 1) pga. muskulatur og blodårer, 2) for at mindske risikoen for at smykket afstødes af kroppen, 3) for at minimere risikoen for at smykket støder på tænderne og derved skader dem, 4) for at smykket ikke gnaver tandkødet ned og blotter tandhalsen - det er mest hensigtsmæssigt hvis smykket kan hvile i hulningen i undermunden og ikke kommer i kontakt med tænderne.
Hvorvidt du kan få en piercing i spidsen af tungen kræver et nærmere kig på dit orale design.
Jeg vil mene at der er flere alvorlige risici ved et yderligt placeret smykke end forfængelighedsgrunde kan opveje.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok, det lyder fair nok. Hvis jeg trykker med 2 fingre kan jeg mærke hvor min gamle piercing sad, der er lidt hårdt.. Måske en form for arvæv? Kan det betyde at jeg ikke kan få en piercing igen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]