Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: smerte
Medlem

Geografisk sted: midtjylland
heej jeg har fået tinitus (tror jeg) for har en hylen i mit hovede og ondt i ørene (nogengange ikk så slemt) men mit spørgsmål lydder...

er der nogen her inde som har erfarringer med at tinitus/smerter i ørene bliver være når i indtager hash??

havede røget meget i lang tid og tog så en pause på en 8dages tid hvor jeg så satte mig ned og røg og så fra det ene sekund til det andet fik jeg en vild hyletone i hovede (havede jeg aldrig haft før på daværende tid) og har haft det sådan lige siden dog er det blivet mindre både hyletonen og smerterne.. har ikk røget andet end 2-4 gange siden og det ved at være knap 1mdr siden nu.. men er der andre der har erfaringer med det?? og hvis der er hva kan jeg så gøre??

mvh: duck

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Du har allerede spurgt om hash og tinitus en gang.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... e408430365

Titel:
Medlem

Geografisk sted: midtjylland
kemal skrev:

jaah ved det godt.. men der var bar mange der sagde jeg udtrykte mig forkert eller sådan noget så ville bar lige spørge på en anden måde.. men sorry.. ska nok huske at holde mit til 1 tråd og ikk lave flere om den samme ting :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
tha-duck skrev:
kemal skrev:

jaah ved det godt.. men der var bar mange der sagde jeg udtrykte mig forkert eller sådan noget så ville bar lige spørge på en anden måde.. men sorry.. ska nok huske at holde mit til 1 tråd og ikk lave flere om den samme ting :)

Det er iorden, læste nemlig ikke den tråd igennem, og jeg vidste dermed ikke om at du havde fået ordentligt svar på dit spørgsmål, men ja for efter tiden vil det være bedst at holde til en enkelt tråd, da det kun gavner alle. Tror faktisk også at der har været flere en dig herinde om der har spurgt om tinitus i forbindelse med hash.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]