Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash kaffe
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu elsker jeg hash, men jeg er desværre ikke så vild med at ryge hash længere, og har i en periode eksperimenteret med potchai og guldkakao, hvilket jeg faktisk har haft nogen udemærket oplevelser med (ud over da jeg ikke lige havde styr på mængderne, og blev banket i gulvet af kakaoen hehe)

Men nu elsker jeg også kaffe, og med det tænkte jeg at det på en eller anden måde kunne lade sig gøre at lave hash kaffe. Så tænkte jeg på om nogen af jer kendte til en opskrift, eller en ide til hvordan det kunne lade sig gøre. Umildbart er min første tanke at THC'en må kunne opløses i fløde eller mælk med højt fedtindhold, nogen der har erfaringer med det? Ellers teoretisk set må THC også kunne opløses i en meget stærk espresso, da kaffe indeholder en del lipider/fedtstoffer som jo er de enester stoffer der kan udvinde thc, hvertfald i madlavnings øjemål, correct me if Iam wrong. Sidste nævnte eksperiment, vil jeg dog selv udføre når jeg får hente min espressor maskine hjemme hos de gamle.

Hvis det lykkes, håber jeg snart på at kunne nyde en lækker kop café con leche e hashish :) Men det kunne også være der var nogen der havde lavet andre typer af cannabis drikke, som de gerne vil dele med os andre

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Cannabis.com forum: skrev:
Ok this is simple

1. Get a cup / mug.

2. Put the hash in (around 4-8 joints worth should be enough).

3. Get sum butter and put it in, enough so that when its melted it fills up the cup about a quarter inch or just less.

4. Put it in the microwave for 30seconds this depends on how strong your
microwave is but if it starts making a loud noise and crackling then its too long so stop it.

5. Then what you have to do is put coffee in the cup (up to you how much but however much u put into a normal coffee is about right dont put too much in) and then you put in a little bit of sugar 1-4 tea spoons full.

6. Fill the rest up with milk to the top.

7. Put it in the microwave for 1 minute at least.

8. Get it out and keep stiring it.

9. Try and down it in 1/2 goes.

TIP: When you are doing this it is good to do it in the morning because trust me it will last for the whole day and you will be fucked lol it is better not to eat anything aswell because it goes into your digestive system it will take time to work.

Also if you want have a few joints after you have the coffee this will make it extra strong.

ukcia.org skrev:
Measure a mug full of milk into a suacepan. Heat and
crumble 1 or 2 average spliffs into the milk and slowly bring the milk up to
the boil. Once the milk has boiled, add the milk to a teaspoon of coffee
granules or powder, then add sugar to taste. Enjoy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja klart, den første er jeg ikke så vild med, da jeg ikke tror at kaffe og smør bliver nogen succes. Den anden opskrift lyder mere brugbar, men har du, eller ved du om nogen har haft succes med den? Det ku nok virke bedst hvis man benyttede meget fed mælk eller selvfølgelig fløde, og steame det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Nu kender jeg meget lidt til kaffe. Har aldrig drukekt en hel kop. Men kunne du ikke lave en mælkecreme eller lign hvor du blander hash i og derefter kommer den op i kaffen, hvis du ellers kan li mælk i din kaffe.

mener bare at der findes utrolig mange måder at lave kaffe på som indeholder en eller anden form for creme.

Mvh Mikkel

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Du kunne også lave en tinktur ved at opløse hash i cognac eller andet sprut, og så komme et skvæt kaffen - hvis du altså er til den slags.

Titel:
Junior medlem

så vil jeg anbefale en sirup med en god kryderet hash: køb en lækker sirup( der er sygt mange at vælge mellen) varm den op i el lille gryde smulder hashen i under opvarmning... kom derefter sirupen på glas.. kan bruges i kaffe på eller i kage.. min farvorit er på morgen youghurten med frisk frugt!!!-en god start på dagen!!!! 8)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Ja klart, den første er jeg ikke så vild med, da jeg ikke tror at kaffe og smør bliver nogen succes. Den anden opskrift lyder mere brugbar, men har du, eller ved du om nogen har haft succes med den? Det ku nok virke bedst hvis man benyttede meget fed mælk eller selvfølgelig fløde, og steame det.

Har prøvet nr. 2 opskrift med succes.

Dog kom jeg en lille smule fedt stof i mælken, men jeg tror det var ganske unødvendigt.

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Drupe skrev:
Du kunne også lave en tinktur ved at opløse hash i cognac eller andet sprut, og så komme et skvæt kaffen - hvis du altså er til den slags.

Kahlua sgu da :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:

Kanon idé, men hvordan hænger det samme ren kemisk? Binder THC'en sig så til alkoholen, og ville det så hurtigere blive optaget i blodet? Og hvordan laver man en tinktur bedst muligt?

Delirium skrev:
så vil jeg anbefale en sirup med en god kryderet hash: køb en lækker sirup( der er sygt mange at vælge mellen) varm den op i el lille gryde smulder hashen i under opvarmning... kom derefter sirupen på glas.. kan bruges i kaffe på eller i kage.. min farvorit er på morgen youghurten med frisk frugt!!!-en god start på dagen!!!! 8)

Også en fantastisk idé, hvis man ikke lige har lyst til Irish, eller kaffe og baily :o Men er det noget du ren faktisk har haft succes med?

Mange tusinde tak for alle svarene, jeg er glad for at jeg har fået så meget feedback på det her

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
eedeolla skrev:
Drupe skrev:

Kanon idé, men hvordan hænger det samme ren kemisk? Binder THC'en sig så til alkoholen, og ville det så hurtigere blive optaget i blodet? Og hvordan laver man en tinktur bedst muligt?

Der er en tråd om det, hvor dine spørgsmål bliver besvaret, her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=23342

Titel:
Medlem

Du kan også købe dig nogle færdige breve med cappucino. Der er svjv. lidt fedtstof i pulverblandingen, som kan opløse tjalden.. Ellers kan du spæde op med en sjat fløde eller et stykke chokolade.

Den virker for mig, og smager fint :)

Titel:
Medlem

eedeolla skrev:
Drupe skrev:

Se her for svar:
Forslag til oralt indtag af cannabis
:D

Edit: Jeg store hat.. Der var allerede blevet linket til min tråd.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hellere en gang for meget end for lidt :wink:

Men tak anyways

Titel:
Medlem

eedeolla skrev:
Men tak anyways
:)

Skriv i øvrigt gerne i den anden tråd hvis du har spørgsmål. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]