Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 99 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
BONHEAD! skrev:
Jeg har lige hurtigt regnet ud hvor meget jeg har brugt på hash, siden midten af december, og det bliver 57-58.000.

Har du brugt ca. 19000 om måneden på tjald??? :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
BONHEAD! skrev:
Jeg har lige hurtigt regnet ud hvor meget jeg har brugt på hash, siden midten af december, og det bliver 57-58.000.

Har du brugt ca. 19000 om måneden på tjald??? :shock:

Pas på dig selv Bonhead... det lyder en anelse for seriøst og dyrt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Jeg ved godt jeg skal passe på, men når man er en lille dum 15-årig unge, som står med nærmest ubegrænsede penge kan det være svært. Men som sagt, jeg har fået styr på det nu!

Edit:

Jeg har fandme også fået mange erfaringer af det, så helt spildt er det ikke. Jeg kan sagtens se nu at det var super dumt at ryge så meget

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BONHEAD! skrev:
Jeg ved godt jeg skal passe på, men når man er en lille dum 15-årig unge, som står med nærmest ubegrænsede penge kan det være svært. Men som sagt, jeg har fået styr på det nu!

Edit:

Jeg har fandme også fået mange erfaringer af det, så helt spildt er det ikke. Jeg kan sagtens se nu at det var super dumt at ryge så meget

Hvis du er oppe i de mængder kan det jo være skadeligt, så man tænker da på dig :) Men godt hvis du har fået styr på det

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor meget har du så fået styr på det BONHEAD? Jeg synes flere af de mængder der er skrevet herinde, er ikke at have styr på det.

Titel:
Medlem

bonhead, selvfølgelig har du ikke købt og røget i omegnen af et halvt KILO hash pr. måned. Der må altså være et pars tykker her som har fået et nul for meget med her eller der.

Man kan da slet ikke ryge så meget hash kan man? jeg mener der er kun 24 timer at gøre med pr- døgn. Og kender fra mig selv at hvis jeg ryger rigtigt friskt til kommer jeg alligevel altid til et sted hvor jeg simpelthen ikke kan ryge mere, ikke fordi at jeg er for skæv men fordi at hele min krop siger "PAUSE" og er ikke til at diskutere med.

Jeg bruger ikke en krone på stoffer, intet, nada, ingenting. Men jeg ryger en hel del

Titel:
Medlem

Enki skrev:
Jeg bruger ikke en krone på stoffer, intet, nada, ingenting. Men jeg ryger en hel del

Teach me? :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Enki skrev:
bonhead, selvfølgelig har du ikke købt og røget i omegnen af et halvt KILO hash pr. måned. Der må altså være et pars tykker her som har fået et nul for meget med her eller der.

Man kan da slet ikke ryge så meget hash kan man? jeg mener der er kun 24 timer at gøre med pr- døgn. Og kender fra mig selv at hvis jeg ryger rigtigt friskt til kommer jeg alligevel altid til et sted hvor jeg simpelthen ikke kan ryge mere, ikke fordi at jeg er for skæv men fordi at hele min krop siger "PAUSE" og er ikke til at diskutere med.

Det kan nu godt lade sig gøre tror jeg, hvis man ryger på sine kammerater hele tiden og det er rigtigt god ryger.
Men altså blir nok nød til at gøre mig enig i at 19k om måneden på hash nok lige er i overkanten, og lyder en smule urealistiks.

Titel:
Medlem

Erik T. Ion skrev:
Enki skrev:

Teach me? :lol:

ikke på et offentligt forum ihvertfald, men princippet hedder "break even" :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Selvfølgelig er det da muligt at bruge så mange penge på hash, heller ikke sikkert at han har egorøget det hele, mon ikke hans venner har røget med hist og her.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Selvfølgelig er det da muligt at bruge så mange penge på hash, heller ikke sikkert at han har egorøget det hele, mon ikke hans venner har røget med hist og her.

Det skriver han jo også i hans indlæg ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Portuz skrev:
kemal skrev:

Det skriver han jo også i hans indlæg ;)

Ja okay, ser jeg først nu, læste bare hvad de andre havde skrevet til ham.

For at komme on topic så bruger jeg nok omkring 500-1500 på hash og alkohol om måneden. Eller det gjorde jeg da jeg havde en fast indkomst, nu er det sådan lidt umuligt at sige.

EDIT: Ovenstående var med fritidsjob, hvis jeg havde tjent mere havde jeg nok også brugt flere penge. Sådan er man jo. :roll:

Titel:
Medlem

bevars. Hvis det er købt 1g af gangen ude på staden så hænger det måske sammen, det er små 200g, men i såfald ville jeg nok anbefale en anden pusher, eller en anden måde at købe ind på.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Enki skrev:
bevars. Hvis det er købt 1g af gangen ude på staden så hænger det måske sammen, det er små 200g, men i såfald ville jeg nok anbefale en anden pusher, eller en anden måde at købe ind på.

Hvis man ikke laver andet end at ryge fra morgen til aften, så kan det sagtens lade sig gøre, ligemeget om han har købt 1 eller 50 gram af gangen, når han har købt. Melder mig gerne som forsøgsperson, hvis der er nogen, der stadig betvivler det. Kræver dog at i betaler røgen.

Men som du siger er der selvfølgelig forskel på om man henter 1 g. eller en plade af gangen, og hvilke kontakter man har, men lad nu denne diskussion dø. :)

Titel:
Medlem

det var ikke en diskution, men oprigtigt forundring især fordi at vedkommende identificerer sig som en 15 årig pige. Det er i sig selv en kende bekymrende syntes jeg, parret med sådan et forbrug.

Ikke en gammel garvet bong gurka, jeg er ikke spor i tvivl om at DU kan ryge så meget! :lol: :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
For mit vedkommende er det nok lidt svært at regne ud på månedsbasis, da jeg flere måneder ad gangen slet intet bruger (hvis vi ikke regner alkohol med altså), og andre gange sagtens kan bruge 3000 kr på en uge hvis jeg kører på kokain. :shock:

Er nok hvad man kalder kvartals-junkie! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg bruger vel et par hundrede på tjald om måneden, ca. det samme på alkohol, og nok det samme igen på kaffe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det jeg køber fast hver måned er smøger og hash. Smøger er nok omkring 300 kroner om måneden, mens hash er omkring de 300, da jeg også ryger meget på andre. :P Det er ikke så ofte, jeg tager andre stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Det er for mit vedkommende slet ikke til at sige.
Har jeg fast job, kan da det let være 2/3 af hyren (mest på alkohol),
men har jeg ingen $ eller der er tørt, eller jeg holder pause etc. kan det være helt ned til 500,- (uden at medregne alkohol & smøger).

BTW Hvis BONHEAD har mange "venner" (nasserøve uden penge) + er ligeglad med ubegrænsede økonomiske ressourcer og ryger en del selv, kan det sagtens lade sig gøre..

Titel:
Jamen lad os se.

Alkohol = 500-1000
Skunk = 500-1000
Stimulanser = 200-500

Så cirka 2000 :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 99 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]