Mangoflugt skrev:
Sær post, men here it goes...
Jeg har pulveriseret min tørrede kaktus, hældt en lille bitte smule drikkeyoghurt ud over og formet en lille "kage" som jeg har i sinde at skære i stykker og indtage. Meningen var at vente med at trippe til i morgen tidlig, men som en ven så nænsomt påpegede, er der jo selvfølgelig nogle badass enzymer i drikkeyoghurten som måske/måske ikke ville ødelægge hele festen. Nogen der ved noget som helst om enzymerne, og om de ville nedbryde/omdanne meskalinen, eller om det godt kan stå i køleren en tolv-tretten timers tid?
Ja, du bør være opmærksom på at nogle mælkeprodukter (enzymerne heri) danner forbindelser med phenethylaminer, men jeg kan ikke huske hvordan det foregår. Dog kan der lige præcis med meskalin, under de rette omstændigheder, dannes a3,8-diarlamyl-2y-mercapto-meskalin, der måske bedst kendes under forkortelsen ADYCTME. I Mexico har de meget opfindsomt kaldt blandingen for yoguhuasca..
Det er for syrligt nice- Sidst i januar så jeg hvidlige OEVs der nærmest flød over møblerne, mens væggene blev græsgrønne med stribede køer og sunde malkepiger, hehe!
Men pas nu på med afhængigheden (psykisk), og ifølge
http://www.bluelight.ru er det også svært at lave udtræk på yoghurt.

Bedste resultater IMO skal gøres med kærnemælk i stedet. Reaktionen forløber bedst med lidt citron tilsat for at sænke pH'en. (Kammerjunkere, sukker og vanille hjælper kun på smagen, der ellers er som gamle sokker

).
Mango, hvordan gik dit trip forresten?

Jeg er nysgerrig om du havde nogle af de samme halluer, eller om yoghurt/meskalin-trippet gik mindre flydende end mit, og du gik sur i det..?