Jugg skrev:
spiffeh skrev:
men, hvad ryger du så din tjald på?.. bong?
Joints.
Bong/spand/tjubang/chillum rammer jeg måske en enkelt gang om måneden.
Men jeg er lidt nysggerig Syntese. For 5000... Hvad er det...150-200g kvalitets tjald eller skunk, det er da en del på en måned!
Hvis mandens forbindelser er dårlige er det jo ikke 150-200g kvalitets tjald ekker skunk for 5000.
Selvom man så selvfølgelig jo altid kunne tage et tog til Staden og købe en gang om måneden eller lign.
Men forklaringen ligger vel temmelig sikkert i at han ikke køber store mængder af gangen? Kender rigtig, rigtig mange der ryger hver dag, men som sjældent, eller aldrig, køber større portioner hash/pot/skunk.
Selv køber jeg også mine rationer til 2-3 dage for det meste, så får jeg det jo til en mindre god pris. Sjældent jeg køber store portioner, og omkring 100 gram. køber jeg faktisk aldrig, selvom jeg ryger 100 gram. mindst hver anden måned.
Forklaringen på at man ikke så ikke køber store mængder ind ad gangen, hvis man alligevel ved at man vil ryge det, kan være flere.
Jeg gør det bla. ikke for at ryge mindre da jeg har meget svært ved at styre mit misbrug hvis jeg har for meget hash liggende.
Desuden ønsker de fleste folk der ryger hver dag vel sikkert at stoppe med at ryge. Hvis dette er tilfældet hjælper det jo ikke at "planlægge" man skal ryge den næste måneds tid.
Ikke at jeg, når jeg ser tilbage, er glad for at jeg har købt mit røg i små portioner, men tror sgu ikke det ændre sig foreløbigt