And skrev:
Øgler skrev:
WOW. Når tjalden kommer i blodet, går intelligensen ud...
Det var selvfølgelig på
klarinet Hr. Bastian spillede - og ikke fagot!
Jeg prøver, men kan sgu ikke lige huske hvilke tracks der var full house mht. musikere.
Noget siger mig dog, at bl.a. Moby Dick var offer for alle instrumenterne - jeg skal lige forhøre mig med nogle af de andre jeg var med, og se om de kan huske det.
Det er også først nu at jeg ser, at koncerten afholdes i Frederizzle - naivt troede jeg det var i byernes by - blinded by the light

Arh, tvivler nu på, at det var Moby Dick, eftersom det primært er et trommenummer.
Tjah, men hvilken kategori tilhører Dazed and Confused? På "The Song..." laver Jimmy jo hvallyde med violinstrenge på spaden - er det et violinnummer?

...Ej, jeg ved hvor du vil hen, men jeg kan sgu ikke huske nummeret. Jeg kan komme med foreslag til potentielle numre, som alle musikere spillede med på, men det var nu Moby D., som intuitivt dukkede op i hukommelsen.
Med joints og fadbamser til en koncert for 7-8 år siden, rækker min slette hukommelse ikke langt, men jeg håber at kunne få det bekræftet af nogle af de andre, som jeg var med. Det var nok heller ikke kun et enkelt nummer, som alle musikerne spillede med på.
Citat:
ja, troede osse lige at det blev afholdt i hundelev
Jeg tænkte nu på Rø Forsamlingshus - my bad!