Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ja, det er jo ferie her om ikk så vildt lang tid så mig og gutterne har aftalt vi skal have en griner rygeaften, og så vil jeg høre her inde om i kan hjælpe med at finde på grineren instrumenter vi kan ryge på (vi har kun prøvet blunt,joint) har selv tænkt på:

Melon bong
æble pibe

og ville det være for vildt at lave en kop guld kakao til at drikker efter at have røget?

men kom med nogle sjove ryge måder.

Titel:
Tidligere holdmedlem

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

byg en bong, en tjubang, vis du harddcore kan jeg kun anbefale spanden, bag en kage, ryg en guitar, chillum af gulerod, kammerbong med is i maga nice for svælget og sjov at slamme på, prøv og rulle nogle sjove joints(guide: jointen.dk søg efter hash fun.

Det var alt herfra.

God Ryger;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
ok ok jeg troede jeg kendte de fleste ryge metoder men hvad er at "ryge en guitar" og en kammerbong? hehe :D de lyder begge ret intresante kunne godt tænke mig at vide mere [/quote]

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Vandmelon på den gode måde - http://www.b0rdpladen.org/MrWaterMelon/

Hvis i ikke har prøvet andet end joint/blunt kan i også bare lave en form for tjubang, bong eller ligefrem tjubong.

Eller sådan en her? Mulighederne er uendelige.
http://s4.turboupload.com/imagedirect/bk28n0P4aapm.jpg

Med henhold til guldkakao ville jeg gemme den til en anden dag, da den godt kan komme rimelig snigende og slå hårdt og helst skal prøves uden at ryge alt for meget først. Men hvad fanden, det værste der kan ske er at i ryger(hvis man kan sige det, når det er guldkakao?) jer under.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

KingOfBongbong Skrevet: 05 mar 2008 23:19 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

ok ok jeg troede jeg kendte de fleste ryge metoder men hvad er at "ryge en guitar" og en kammerbong? hehe de lyder begge ret intresante kunne godt tænke mig at vide mere [/quote]

guitar er en spansk guitar med hul i bunden, og tape for hullet, så bore du et hul oppe der hvor man stemmer strengene hele vejen igennem.
Så fylder du vand i og: Du har en guitar bong.
Flerkammer bong:
En bong med flere kamre, hvor man feks. kan putte forskellige væser eller is i de forskællige kamre.

God Ryger herfra;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
haha guitar bong lyder aaaaaaalt for nice... men har sq ikke lyst til at ofre min guitar på det

Titel:
Medlem

Hej igen jeg vil gerne have hjælp til at dosere en "hash menu"

vi har 2 g god ryst og vi er 4 personer

vi vil gerne lave en kop guld kakao til os hver og så lave en lille kage så mit spørsmål er simpelhen hvor meget skal der i hver ting?

vi har os tænkt os at ryge lidt pot på vandpibe for ikk at få en vild "ryger" skævert så vi bedre kan mærke den orale indtagelse!

ps vi er uafarene rygere:D og passer det man kan få en lettere trippy virkning ved oral indtagelse? jeg har os tænkt på at jeg gerne vil prøve et lettere "trip" og da jeg synes den pot jeg har virker lidt trippy bare ren i joint! skulle jeg så måske blande den i kagen istedet? og hvor meget skal der i?

Titel:
Medlem

Har tænkt mig at lave pot kagen på den her måde: http://www.youtube.com/watch?v=sqts6y_2-bI da jeg ikk har tid til at lave smør!

jeg har tænkt mig at købe en form for "shake n bake" og så lave den og så smide mit "hakkede" pot i lige inden den kommer i formen/ovnen er det noget der vil virke??

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
HEJ skrev:
Har tænkt mig at lave pot kagen på den her måde: http://www.youtube.com/watch?v=sqts6y_2-bI da jeg ikk har tid til at lave smør!

jeg har tænkt mig at købe en form for "shake n bake" og så lave den og så smide mit "hakkede" pot i lige inden den kommer i formen/ovnen er det noget der vil virke??

Nej det skal opløses i en form for fedtstof for at du får det maksimale ud af det, og brug rystet i stedet for. 1 g i en kage til jer to skulle vist være nok til at få jer flyvende...

Titel:
Medlem

Kan jeg så ikk bare putte potten i noget smør/magarine??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
thisisright skrev:
KingOfBongbong Skrevet: 05 mar 2008 23:19 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

ok ok jeg troede jeg kendte de fleste ryge metoder men hvad er at "ryge en guitar" og en kammerbong? hehe de lyder begge ret intresante kunne godt tænke mig at vide mere

guitar er en spansk guitar med hul i bunden, og tape for hullet, så bore du et hul oppe der hvor man stemmer strengene hele vejen igennem.
Så fylder du vand i og: Du har en guitar bong.
Flerkammer bong:
En bong med flere kamre, hvor man feks. kan putte forskellige væser eller is i de forskællige kamre.

God Ryger herfra;)[/quote]

Det er fanme synd hvis et smukt instrument som en guitar skal ødelægges for at tilgodese et hashmisbrug :) I burde meget hellere ryge en anden slags bong eller tjubang eller whatever og så spille en dejlig melodi på spaden bagefter. god ryger

mini

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Det er fanme synd hvis et smukt instrument som en guitar skal ødelægges for at tilgodese et hashmisbrug I burde meget hellere ryge en anden slags bong eller tjubang eller whatever og så spille en dejlig melodi på spaden bagefter. god ryger

Hvad har det med misbrug at gøre overhovedet? Men ja, jeg ser sgu heller ikke nogen grund til at smadre sin guitar, dog kan man jo bruge en gammel smadret en. ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

HEJ skrev:
Kan jeg så ikk bare putte potten i noget smør/magarine??

Jo, bare varm det i noget smør ved svag-mellem varme i 15-minutter og shake and bake

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal: Min fejl.. det er jo ikke en selvfølge at man er misbruger :) det er bare vane i min verden hehe

Titel:
Medlem

Hvor meget pot vil i vudere der skal i? skal lige siges det nok ikke er den mest potente men den virker godt (hverfald i joint) og der er frø i (bare så i ved den har brugt "energi" på at udvikle dem så det er ikk vildt potent!

hva vil i vudere der vil virke mest "trippy" den danske pot i rette mængder, eller en god ryst? (vil mene den er mere indica!) alså med oral intagelse!

Titel:
Medlem

Slet ingen der kan hjælpe med dosering af pot i kagen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

en af mine hombrés lavede en kage med 10 gram pot i. En bradepande fyldte den, smagte for sindssygt (nok mest pga. den konstante redosering af sukker :D ) men man sku æde en 6-7 stykker før man ku mærke lidt. Og der var ca 40 stk. i det hele

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Så gik der offtopic i den. Ikke mere om kager, kun rygeinstrumenter tak. Alle offtopic replies fremover vil blive slettet. Bliver det ikke respekteret vil posten blive låst.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]